@fga541: التوم بيوسع الشرايين ! 🤔 بس بيوجع القولون 😡 امنع تصح وكمل للاخر هتفهم ❤️👍 #fyp #viralvideos #viral #forupage #دكتور_ضياء_العوضي

د/ ضياء العوضي
د/ ضياء العوضي
Open In TikTok:
Region: EG
Monday 23 March 2026 11:19:46 GMT
2452174
54271
996
4199

Music

Download

Comments

cycyshakti
shakti 🌙☀️🌕 :
هو ازاي يمنع الحليب و ينصح بالنوتيلا الي هي اصلا فيها حليب 🤔
2026-03-23 12:32:11
83
saad_alhamazani
سعد الهمزاني :
ليش صار هيكل عظمي؟
2026-03-24 08:34:14
72
ahmed_3mad_99
3OMDA🐺🇰🇷 :
طب ما الحقنه بتوجع بس بتفيد وبتشفي
2026-03-23 19:41:23
39
wouroud.wouroud54
Wouroud Wouroud :
فعلا أنا الليمون و خل التفاح يؤلمني في المعدة ما أكله لكن الكولا تريحني إذا أشربها
2026-03-23 12:58:15
12
aliabdullahalbadrawi0
الباشا كريم :
ياباشا انا كنت شبه خله الأسنان ومفيش حاجه ظبطت جسمي غير عصير الطماطم بالثوم او زبادي بالثوم وياريت متتعصبش عليا والنبي
2026-03-23 22:08:39
13
aabdallah.soliman
عبدالله سليمان(ابو السروان)😎 :
مذكور في القرآن التوم والبصل ي دكتور انتا في اي جامعة درست الدكتوراة انت
2026-03-24 15:36:54
10
adel_radwan
Adel_Radwan :
كمية كلام فارغ مش طبيعية 😍
2026-03-23 11:51:39
33
user538117348498
اكسجين :
اقسم بالله انا عندي قولو ماعالجني الا الثوم
2026-04-21 20:41:32
12
samarhasan622
samarhasan622 :
عايزة المذيع دة ف حياتي 😂😂 هيطبلي كويس اوي
2026-03-23 16:33:31
23
mynmrj
Rayan🇫🇷❤️🇪🇬Jana🇸🇦 :
شراين قلبي تعبانه ❤️
2026-03-23 11:27:19
6
user6kzoy1wgzz
أم حسين765 :
شخصيه انفعاليه متوتره بسبب عدم تنوع الغذاء وقلة السوائل
2026-03-24 12:13:42
12
644w_
علي ال عادل :
صح الدواء بي كميه سكر كثيره انا محضر ادويه 👌
2026-03-23 12:45:33
8
mohabhelmy9
Mohab Helmy :
طب م التوست اللي ف نظام الطيبات بتاعك بيتعب القولون كدة مكلوش؟!
2026-03-23 17:40:59
8
lorra13420deutach
lorra13420deutsch :
والله مو مع كلشي عم يقوله بس عنجد اليوم كلامه صح انا ليش اكل شي وهو بيدايقني 😇
2026-03-23 11:31:42
10
sarahsalah24
Sarah 🦅👻 :
لااااااااا كله الا الثوم والبصل الاخضر 😂، ده كان السد العالي في ادوار البرد ورفع المناعة
2026-03-23 12:25:26
6
hajar.hajari
Hajar Hajari :
اللهم ارحمه برحمتك الواسعة وأسكنه فسيح جناتك وألحقه بالصدقين والنبيئين والشهداء وحسن أولئك رفيقا وارزقه الدرجات العلى والفردوس الأعلى من الجنة
2026-05-27 16:36:31
1
randa.nashaat0
randanashaat36 :
والله كلامك كله صح دكتور ضياء
2026-03-23 12:21:11
6
epicfrkh8lb
يوزر :
هو 50٪ من كلامه صحيح ،،، و النص التاني اثارة جدل
2026-03-23 16:06:32
5
user4485272934412
اولادي قرة عيني :
دكتور يتكلم بعصبية
2026-04-21 13:19:01
0
abu_jouri0
قائد الفرسان لدعم الحسابات :
يا جماعة اللى تجدوه يدعى بالباطل ان النظام سبب ليه اعراض او تعب او نظام فاشل او غير مقنع او و او و او  تعرف امرين انه احد اتباع الشيطان اللى دكتور ضياء قال انهم بدئوا يتحركوا او لجنه الكترونية لان حذارى تعتقد ان مافيا الادوية وشركات الاغذيه ومافيا الدواجن هيسكتوا لاننا نحارب من اجل صحتنا وهم يحاربون من اجل اموالهم حرب بين الحق والباطل فا ترد عليه وتقوله ببساطة كل فراخ وبيض وعيش على الخبائث لان الطيبات للطيبون وتستعيذ بالله من الشيطان الرجيم لانه مثل ما قولت احد اتباعهم لكنه جاء فى صورة اخرى ليس معارض بل لزرع الشك فى النظام ليس لمن جرب بل لمن هو يفكر او على وشك التجربة لان الامر اصبح خارج السيطرة على من خاض التجربة وشفى الحرب الان هو حصر الاعداد وعدم الانتشار وزرع الشك لمن يفكر احذروا ثم احذروا ولمن يفكر بحق وليس شيطان يرتدى ثوب الحق وهو يريد الباطل لا تسمع الا لمن نشر تجربته ودكتور ضياء اولا لان لا مصلحة لهم استعمل عقلك وفك رقبتك من عبودية اتباع الشيطان لان تحررك يعنى دمار تجارتهم وسيطرتهم نصيحتى لمن من عليه الله بالشفاء انشر تجربتك بصفحتك وهبها صدقة عن دكتور ضياء لمن شفى منها تحياتى لكل الطيبون بالارض مكملين الرسالة وسوف نورثها لابنائنا  الى ان يرث  الارض وما عليها
2026-05-27 22:48:31
1
ama493320
ama :
كان بيجرب علي نفسو انواع الاكل الصالحه والمضره وكان بيصوم كتير عشان يطلع نتايج تفيد حضرتك
2026-05-22 08:47:10
1
coach_sport_nutrition
🌻ꋫ𝚕ʍⱥ🌻💓🇲🇦💓princesse 🌸 :
احسن حاجة في نظامه مقاطعة الدجاج والبيض
2026-05-03 07:39:08
2
2wow2u
. :
يعني نأكل الثوم لو لا فهموني
2026-04-20 12:06:35
1
ebrahimbokr
إبراهيم أبو أجوان :
دعاء للدكتور / ضياء العوضي اللهم ارحم غربته وآنس وحشته وطيب مرقده وعطر مشهده وآمن روعته وارفع درجته اللهم اجعله فى قبره من المسرورين المطمئنين ويوم القيامة من أهل اليمين وعلى الصراط من الناجين وعلى الحوض من الشاربين وعن النار من المزحزحين وعلى أبواب الجنة من الداخلين ومع الحبيب محمد صلي الله عليه وسلم من الجالسين والى وجه ربه من الناظرين اللهم اغفر له وارحمه وعافه واعف عنه وأكرم نزله ووسع مدخله واغسله بالماء والثلج والبرد ونقه من الذنوب والخطايا كما ينقى الثوب الأبيض من الدنس اللهم يمن كتابه ويسر حسابه اللهم أدخله الجنة بغير حساب ولاسابقة عذاب ولاطرفة عتاب ياغفور ياوهاب اللهم أنزل على قبره الضياء والنور والفسحة والسرور اللهم طيب ثراه وأكرم مثواه واجعل الجنة مستقره ومأواه اللهم شفع فيه الصيام وشفع فيه القرءان وشفع فيه النبي العدنان يارحيم يارحمن اللهم اغفر له ولمن دعا له ولمن أمن على الدعاء له اللهم ارحمنا إذا صرنا إلى ماصار إليه وارحم والدينا ولمن لهم حق علينا وصل اللهم وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين إلي يوم الدين . اللهم آمين رب العالمين .
2026-04-27 19:03:23
3
superstar20300
Miscellaneous :
طيب رايك شنو في الحجامه مؤلمه ولكن فيها شفاء ؟ ويكفينا كلام نبينا محمد صل الله عليه وسلم
2026-03-24 00:07:27
4
To see more videos from user @fga541, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About