أنا طبيب أسنان و مدير مستشفى و برأس أطباء بشري عادي 😁
2026-03-23 19:10:25
3367
Mohamed Refat :
المشكلة أن كلامك صحيح ومنطقي
2026-03-23 18:41:41
2914
Megs :
لا هو الوزير بيعمل عمل إداري
يعني هو وزير النقل لازم يكون كان سواق قبل كدا ؟!
2026-03-23 15:45:23
471
dr.montherbenshatwan1 :
انا طبيب اسنان مكتشف سبع حالات اورام فم الى الان رغم مسيرتي المتواضعة في طب الاسنان(درست الجراحه العامة .درسنا الميدسن والامراض العامة المتعلقة والمرتبطة بعلامات في الفم)درسنا الجراحة وكسور الوجه درسنا طب الاطفال درسنا.وغيرها للاسف انا لو نسألك انت في اشياء واساسيات فقط عن الاسنان لاتعلمها لكن طبيب الاسنان تسأله ولو في اساسيات في الطب بصفة عامة لديه معلومات كبيرة وكبيرة جداً
2026-03-23 22:16:37
225
⋆ 𝕄 ⋆ :
يدين امي لو عرف ان المساح بيتقاله مهندس
2026-03-24 10:21:26
626
Food ID Consultancy&Service Co :
الدكتور اصلا هو الي مخلص دكتوراه .ما دون ذلك يسمى طبيب اسنان طبيب باطنة طبيب بشري طبيب عظام طبيب بيطري . الدكتور يلقب للي مخلص دكتوراه فقط وليس للي مخلص بكالوريوس طب .كل طبيب في مكانه هو مختص فقط بعلمه وتخصصه .وكل طبيب يحترم تخصصه .حضرتك بعيد كل البعد عن التغذية واخصائي التغذية .بتتكلم عن التغذية تحت اي بند .مينفعش تقلل من قيمة اي زميل .كلهم حاملين رسالة في حماية وعلاج الانسان كل حد حسب خبرته
احتراماتي
فى اسبانيا دكاترة الاسنان مالهومش علاقة بالمستشفيات وليهم عيادات خاصة كلينكو وفعلا المستشفى مفهاش قسم اسنان ده خالص.
2026-03-23 22:38:34
28
Ahmed Moghieth :
طيب يعني نسقفلك ولا اي مش فاهم
2026-03-23 21:42:11
6
abdelrahman_aboelnoor :
اول مره اتفق معاك في حاجه
2026-03-23 15:15:16
60
Mohamed :
طب يا سيدي شكرا
2026-03-23 21:15:49
6
الاسسسواني!🖤 :
السؤال الأهم ازاي انت دكتور ؟
2026-03-23 19:04:38
23
Béauty Sousou(barbie) :
ذكي جدا وعميق في فكرو❤️👏
2026-04-21 23:56:19
5
🐅꧂ Fahad ꧁🐅 :
صحيح كلامه
2026-04-21 06:40:02
6
Hema Adel :
انا صيدلي بياع فعلا
2026-03-23 23:47:13
7
م🦦 :
مالك ي قلبي ف حاجه ولا اي
2026-03-23 19:25:55
7
انفنتي كردستان :
طبيب الاسنان فعلا فني ✅✅ وحتى بالاسنان اغلبهم ماضابطيهاا
2026-04-20 17:43:47
9
Ahmed Gabr 🦷 :
2026-03-23 19:21:11
14
mesho hosny :
حاسة كلامه منطقي لان دكتور الاسنان لما بيكون في مشكلة بيقولي إرجعي لدكتورك هيكتبلك العلاج المناسب
2026-03-23 20:26:01
35
sosah.30 :
الموسيقى ع اساس عنده قضيه مهمه بقى وكده
2026-03-23 21:18:15
6
karim :
الطبيب ببتخرج معاه بكالوريوس الطب والجراحة طيب طبيب الأسنان بيبقي معاه طب الفم وجراحة وجه وفكين
طب الاسنان هو برانش من الطب البشري وانفصل بسبب انه معقد وماينفعش يبقي قسم
انت كطبيب بشري بتتخرج مش بيبقي ليك تخصص معين لسه محتاج تتخصص يا اطفال يا عظام يا هكذا ومش مسموح ليك تشتغل في اي برانش تاني يعني زيك زي طبيب الاسنان الي بيتخرج يشتغل في برانش واحد
بالنسبة لباقي كلامه في اسنان احنا درسنا
فسيو وهستو واناتومي وهيد اند نك اناتومي ويمكن انا بفهم اكتر منه في منطقة الهيد اند نك درسنا باثو واورال باثو وباطنة وجراحة ورمد وجلدية وبايو كيمستري وفارما وكل ال basic medical science
اتمني من المهرج ده يسكت انا عارف ان اسم كريم بيضايقه معرفش ان بتوع اسنان كمان مضايقينه
2026-03-24 00:34:52
276
To see more videos from user @fga541, please go to the Tikwm
homepage.