@ern4el: ondan şüphe et.. #ezel #eyşan

ern4el
ern4el
Open In TikTok:
Region: TR
Tuesday 24 March 2026 12:35:09 GMT
3575986
262600
207
20037

Music

Download

Comments

eelwfyy
𝑒𝑙𝑖𝑓 :
senden hic suphe etmemistim oysaki
2026-03-24 14:17:36
4667
ugurtasbey
ugurtasbey :
Şüphelenmeye başladım
2026-03-24 16:15:07
846
narin..deniz5
narin✨ :
Bana demişti herşey bu kadar kötüyken senin bana iyi gelmen şüphe verici …
2026-03-24 15:11:09
904
cano7901
🐊𝙈 :
hiçbir mutluluk sonsuza dek sürmez
2026-03-25 05:09:08
167
useeeeerrr318
useeeeerrr318 :
Rabbim yemin ederim dünya malında gözüm yok. Ama bir kulunda gönlüm var. O'nu bana beni O'na nasib eyle hayırlısıyla 40 kişi amin derse kabul oluyormuş🙏🏻
2026-03-24 18:30:59
93
miyavmii
Cansu Demirtaş :
Şüphe ilişkide saklanan gerçekleri gösteriyor şüphelerim yersiz çıkmadı. 3 gün önce 2,5 yıllık ilişkim bitti şüpheleri sorgulayıp karıştırıyorsun araştırıyorsun ve öğreniyorsun saklı olan yalanları. Oysa ki ona çok güvenmiştim zaten en çok güvendiklerimiz yaralıyor bizi
2026-04-18 20:13:24
11
kron1k_77
𝓵𝓮𝔀𝔃𝔂𝓷⚡︎ :
"penceresi çamur olana dünyanın bütün çiçekleri kirli gözükür"
2026-04-25 08:22:03
8
emir_akts16
emir_akts16 :
En iyi ezel editçisi misin nesin
2026-03-24 18:17:03
84
bsnllvsz
bugsen :
of bana bir sey demeyin artik
2026-03-25 18:04:42
51
_goktanyarenn
YG :
Kendimden bile şüphe ederken sana konduramamıstım
2026-03-25 11:48:53
29
yaren.yy201
🖤YAREN🖤 :
bizi zaten şüphe etmediklerimiz yaraladı
2026-04-19 20:17:13
5
sekret.333
𝟑𝟑𝟑 :
Eyşannnnnnnnn
2026-03-24 12:41:58
61
mirmir699
Mirmir :
biraz mutlu olunca karşıma çıkan video lar
2026-04-19 21:35:20
5
aysenaz640
Ayşe naz :
çok haklı
2026-05-13 22:34:09
7
yagizinceoglu
yagizinceoglu :
şüphe tek gerçektir
2026-03-25 17:29:09
20
userinizzzzxzz3
ESRAA🫶 :
Oysaki sevmiştim
2026-04-02 16:04:59
5
kedimiyawdedi
kedimiyawdedi :
şüpheler insanı bağlar
2026-03-31 09:51:15
8
izzett00
𝐈𝐃 :
niye böyle dediki
2026-04-19 05:18:51
40
user728391472653
eren :
diyene bak ya
2026-03-25 04:46:02
6
hmyrrq
hmyra :
biriyle mutsuzsak şüphe etmemize gerek var mı peki
2026-03-24 16:35:25
18
1cwbaby
ICE ICE BABY :
cok mutluydum kendiside mutlu oldugunu söylüyordu ben onunla hâlâ mutluyken bir sabah bana beni artik sevmediğini tekrar sevemediğini denediğini 1 haftadir böyle oldugunu söylemişti halbuki ortada bir sey yoktu bir gün öncesinde de bana beni ne kdr cok sevdiğini anlatmıştı:)
2026-03-28 23:49:19
7
agkaderulas1
*ulanulvii ރ :
ona son kez yazdığım kısa bir not (:Hesapsızdı bu sevgi. Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek... işte o, insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor. Sesini koysam yetmeyecek, anılarını koysam taşacak bir boşluk bu. insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin... Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Canım acıyor evet, çok acıyor... ama bu acı, gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler... Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin bile can yakmadığı bir noktadayım. Şimdi gidiyorum. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz... Ama bil ki sen, benim içimde hep bir "keşke" olarak kalacaksın. Bu bir veda. Sessiz, yorgun ve gözleri biraz ıslak bir veda... Seni, içimden geldiği gibi sevmiş olmanın hüznüyle
2026-03-27 19:59:39
13
eylulbzt
eylul :
Kendimden çok güvenirdim oysaki
2026-03-24 15:34:14
14
ay1illinn
aylin :
yok yok şüphe etmicem bu sefer olmaz
2026-03-24 19:29:46
5
To see more videos from user @ern4el, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About