@guenter.thomas: Nog een belangrijk punt: door de meerwaardebelasting wordt het snel complex als je in andere munten handelt. Ik krijg vaak de vraag: koop je ETF’s best in euro of in dollar? Belangrijk om te begrijpen: ook als je in euro koopt, ben je onderliggend vaak blootgesteld aan de dollar. Je ziet enkel euro staan in je broker, maar de valutarisico’s blijven. Wat je wél vermijdt door in euro te kopen, zijn extra wisselkoerskosten bij aankoop en verkoop. #ETF #FinanciëleEducatie #PassiefBeleggen #Investeren

Thomas Guenter
Thomas Guenter
Open In TikTok:
Region: BE
Wednesday 25 March 2026 06:00:00 GMT
5904
143
0
7

Music

Download

Comments

There are no more comments for this video.
To see more videos from user @guenter.thomas, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About