@dr1share: Scientific evidence based skincare review : SKU terbaru @Skintific.my , Damask Rose Brightening Whipped Cream Cleanser, boleh instantly cerah dan glow up kan kulit dengan sekali cucian muka, betul ke? #dr1share #medicobiohackingtipsbydr1 #hackyourbodyforabetterlife

DR1 SHARE
DR1 SHARE
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 25 March 2026 09:01:58 GMT
3376555
32666
315
3667

Music

Download

Comments

azhaffiz.m
"old man" :
kau dengar boleh... percaya jgn.. sebab Aku pakai cleanser ni dah 2 tahun lebih... apa saja Aku pakai jenama Skintific Utk memutih kn mkn masa.. 2 tahun lebih palai transenamix
2026-06-01 04:05:26
296
just_oushi
𝒞𝒽ℴ𝓈ℴ𝓊 ✧🐾 :
suka penjual yang bagi penjelasan macam ni baru trusted
2026-04-13 13:44:18
278
abangbona
AbangBona :
pakai selepas makan atau sebelum makan?
2026-07-05 05:36:14
66
mommynyaseohaechan
HYUN_NA :
aku pakaii takkk de hasil apa punnn 😭 pastu tukar ke celavive memang bagus
2026-08-20 15:38:26
27
nasilemakck
Nasi Lemak CK :
sy pakai pencuci bli kt mydin je.pncuci muka temulawak sejak sekolah menengah je...alhamdulillah muka sush baik jeraeat,cerah dn licin.klo org tnya pakai apa .sy ckp pncuci muka temulawak je sy bli kt mydin..stkt ni x pnh lg bli pncuci brand baru bg sy ,tetap setiap pd yg satu ...sbb ramai tnya pakai apa..sy cma pkai pncuci temulawak je...so stkt ni dh hmpir 20 thn pakai temulwk dn x pnh tkr lagi...pe2 brand viral
2026-07-03 07:50:55
19
nrranesaa_
𝓷𝓮𝓼𝓪𝓪 :
doc ni cleanser kan bukan facial wash
2026-03-27 03:51:26
171
khairulnaqib73
Qeb. :
muka dia dah mmg putih bersih
2026-04-12 12:59:13
25
f.hanim175
F•Hanim🕊️ :
Pregnant boleh pakai ke?
2026-07-03 08:05:35
4
ikenamiwa
No one :
Selagi ishowspeed tak putih aku tak percaya 😂😂gurau gurau
2026-08-24 10:52:07
6
a.anuar_
A :
Nak kulit cantik jaga usus, tiada gula masuk dlm badan, tiada makanan proses, alat luaran hanya 20% membantu dan sementara
2026-05-30 08:25:52
22
alfb4_
ALFHMZ :
Doc boleh tak kalau bahas pasal Keratolysis exfaliative.... Annoying gila bila benda tu datang setiap tahun 😭 and ya saya ada hyperhidrosis
2026-03-25 12:28:06
58
uminaylasweet
Nayla Lyana Inara :
sy pun pakai..serius skin jd lembut licin mcm kulit baby..lurve !
2026-03-27 03:25:30
38
ryanzxz66
ريان❤️🇫🇷 :
bg boleh recomended moistuzier dan face wash untuk menghilangkan jerawat dengan bekas jerawat harap balas😁
2026-03-28 06:21:00
11
lookingforher27
LookingForHer<3 :
doctor, satu soalan kenape rambut saya membotak sedang kan saya Masih bawah 18 tahun. ape solution untuk atasi kebotakan Nih
2026-03-25 15:51:09
7
mhd.myrul
𝗔〽️. :
review produk next prime pulak
2026-07-23 03:07:09
2
adillazuhaimi
Adilla zuhaimi :
kalau dktr buat usul mmg ak akn beli😅😅
2026-03-26 22:47:13
12
akak_angah
Kak Mas Ns9 :
doktor dah cakap bagus kita pun try jua lah
2026-07-09 23:32:08
1
faizsyaz_1
No one :
nk tnye knp bila pakai produk ni muka makin oke dan ada niacinamide tpi bila sya pakai produk g2g yg ada niacinamide jgk area mulut dan dagu jdi gatal ii
2026-08-14 11:11:19
0
tasnimmaznan
TasnimMaznan :
Bf mom blh pkai ke?
2026-07-03 10:27:21
0
afiqaiman24
𝙁𝙄𝙌__.𝙎𝙏𝙀𝘼𝘿𝙔 💫 :
kulit sensitif blh pakai ke
2026-04-02 09:10:16
1
jamalsopiee
Son Goku :
tak ada ke pencuci muka lelaki all in One yang boleh untuk rambut,muka, badan dan gigi 🤔
2026-07-17 17:22:28
2
robiahkassim792
ruby :
da bersih muka doc
2026-06-22 05:27:27
1
eychashah
Eycha Shawl :
klau pakai kat tgan boleh ka? yg ada burn tu? 😁
2026-07-04 14:56:01
1
cokaicikui
cokaicikui :
kalau pakai..muka pecah leh jd mcm leonardo ke chief..leh recommend skincare yg instant jd keanu ke
2026-06-26 05:13:52
2
ciklibra2490
🦄CikLibra🍉🌈 :
klau ada cyst fibroid bole ke pkai ne
2026-07-02 07:32:36
1
To see more videos from user @dr1share, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About