@dr1share: Scientific evidence based skincare review : SKU terbaru @Skintific.my , Damask Rose Brightening Whipped Cream Cleanser, boleh instantly cerah dan glow up kan kulit dengan sekali cucian muka, betul ke? #dr1share #medicobiohackingtipsbydr1 #hackyourbodyforabetterlife
kau dengar boleh... percaya jgn.. sebab Aku pakai cleanser ni dah 2 tahun lebih... apa saja Aku pakai jenama Skintific Utk memutih kn mkn masa.. 2 tahun lebih palai transenamix
2026-06-01 04:05:26
296
𝒞𝒽ℴ𝓈ℴ𝓊 ✧🐾 :
suka penjual yang bagi penjelasan macam ni baru trusted
2026-04-13 13:44:18
278
AbangBona :
pakai selepas makan atau sebelum makan?
2026-07-05 05:36:14
66
HYUN_NA :
aku pakaii takkk de hasil apa punnn 😭 pastu tukar ke celavive memang bagus
2026-08-20 15:38:26
27
Nasi Lemak CK :
sy pakai pencuci bli kt mydin je.pncuci muka temulawak sejak sekolah menengah je...alhamdulillah muka sush baik jeraeat,cerah dn licin.klo org tnya pakai apa .sy ckp pncuci muka temulawak je sy bli kt mydin..stkt ni x pnh lg bli pncuci brand baru bg sy ,tetap setiap pd yg satu ...sbb ramai tnya pakai apa..sy cma pkai pncuci temulawak je...so stkt ni dh hmpir 20 thn pakai temulwk dn x pnh tkr lagi...pe2 brand viral
2026-07-03 07:50:55
19
𝓷𝓮𝓼𝓪𝓪 :
doc ni cleanser kan bukan facial wash
2026-03-27 03:51:26
171
Qeb. :
muka dia dah mmg putih bersih
2026-04-12 12:59:13
25
F•Hanim🕊️ :
Pregnant boleh pakai ke?
2026-07-03 08:05:35
4
No one :
Selagi ishowspeed tak putih aku tak percaya 😂😂gurau gurau
2026-08-24 10:52:07
6
A :
Nak kulit cantik jaga usus, tiada gula masuk dlm badan, tiada makanan proses, alat luaran hanya 20% membantu dan sementara
2026-05-30 08:25:52
22
ALFHMZ :
Doc boleh tak kalau bahas pasal Keratolysis exfaliative.... Annoying gila bila benda tu datang setiap tahun 😭 and ya saya ada hyperhidrosis
2026-03-25 12:28:06
58
Nayla Lyana Inara :
sy pun pakai..serius skin jd lembut licin mcm kulit baby..lurve !
2026-03-27 03:25:30
38
ريان❤️🇫🇷 :
bg boleh recomended moistuzier dan face wash untuk menghilangkan jerawat dengan bekas jerawat harap balas😁
2026-03-28 06:21:00
11
LookingForHer<3 :
doctor, satu soalan kenape rambut saya membotak sedang kan saya Masih bawah 18 tahun. ape solution untuk atasi kebotakan Nih
2026-03-25 15:51:09
7
𝗔〽️. :
review produk next prime pulak
2026-07-23 03:07:09
2
Adilla zuhaimi :
kalau dktr buat usul mmg ak akn beli😅😅
2026-03-26 22:47:13
12
Kak Mas Ns9 :
doktor dah cakap bagus kita pun try jua lah
2026-07-09 23:32:08
1
No one :
nk tnye knp bila pakai produk ni muka makin oke dan ada niacinamide tpi bila sya pakai produk g2g yg ada niacinamide jgk area mulut dan dagu jdi gatal ii
2026-08-14 11:11:19
0
TasnimMaznan :
Bf mom blh pkai ke?
2026-07-03 10:27:21
0
𝙁𝙄𝙌__.𝙎𝙏𝙀𝘼𝘿𝙔 💫 :
kulit sensitif blh pakai ke
2026-04-02 09:10:16
1
Son Goku :
tak ada ke pencuci muka lelaki all in One yang boleh untuk rambut,muka, badan dan gigi 🤔
2026-07-17 17:22:28
2
ruby :
da bersih muka doc
2026-06-22 05:27:27
1
Eycha Shawl :
klau pakai kat tgan boleh ka? yg ada burn tu? 😁
2026-07-04 14:56:01
1
cokaicikui :
kalau pakai..muka pecah leh jd mcm leonardo ke chief..leh recommend skincare yg instant jd keanu ke
2026-06-26 05:13:52
2
🦄CikLibra🍉🌈 :
klau ada cyst fibroid bole ke pkai ne
2026-07-02 07:32:36
1
To see more videos from user @dr1share, please go to the Tikwm
homepage.