Sama mcm suami aku, nanti bila ckp aku tk redha sebab aku yg bayar semua commitment dekat rumh jd gaduh . Dia cuma bagi aku tak sampai 50% pun dri expenses rumah. Lpstu tnya aku duit dia tk tahu pergi mana 😏. Masih tk sedar!
2026-08-29 11:03:46
1
Flower Rose🌹 :
Sebab tu bila sakit hati , diam jee walaupun air mata jatuh , tapi tetap doaka rezeki buat diaaa, sebab nanti yg terkesan dekat kita2 sekali , bila rezeki suami tu tersekat, maafkan sahaja kesalahan yg dia buat ...☺️
2026-03-31 00:36:31
122
Nurul Ain :
Herm Nth suami kita x pernah berkira ad duit je trus ajk kluar pernah tny dia jawab dia ikhlas untk semua tp tetap rezeki setara tu je😭
2026-03-30 09:35:13
72
Huda_3003 :
Suami dpt bonus. Bnyk juga tp 1 sen pun x hulur kat isteri. Dia tulis kat buku apa yg dia nk beli tp sy langsung tiada dlm rancangan dia. Sy sgt terasa hati. Bila ckp dia cuma gelak. Dh lebih seminggu sy jd dingin dgn dia tp dia buat x kisah. Langsung x nk ajak duk berbincang kenapa sy jd mcm tu sdgkn sblm dpt dia mntk sy doakan dia dpt bonus lebih thn ni. Bila dh dpt sy cuma tunggul. Sy isteri provider. 70-80% mmg sy yg support sbb tu dia rasa sy x perlu duit dia😢
2026-04-26 02:18:49
24
jelitaatilej1883 :
my asben never accept this all.. dia ckp rezeki semua Dr Allah Dan berkat dia mak dia jer😭
2026-07-31 10:03:23
7
cekbunga :
ni klo citer tobat dia kata kita memandai 😔
2026-04-01 17:46:55
15
IEFAH SHOP :
Adakah sy isteri menjadi punca rezeki suami stuck,sy hanya simpan dan pendam semua di hati sampai sy hnya mampu mengadu dekat Allah smbil sy xsnggup tahan air mata
2026-04-09 12:05:48
19
Wanie :
korang pernah rasa tawar hati tak?? apa korang buat selain doa.. doa tu wajib kita mohon pada Allah.. tp apa yg korang rasa bila kena hadap perasan benci ni setiap hari... sakitnya hanya Allah saja yg tahu...
2026-04-17 11:47:23
9
ZARYN🛍️ :
pernah dgr...tngh lalui🥺
2026-04-01 03:35:37
18
wanabiy_ :
tapi kan aku ada baca satu komen ni dkt tt selepas lelaki tu bercerai tiba2 rezeki dy lancar dpt bli rumah dgn kereta.
2026-03-31 07:27:08
14
Aynasaafira :
1 je nak ckp... sy penat jd isteri... 🥺
2026-04-10 14:06:23
7
Raa_ :
ex husb aku la tu. dari tunang smpai kawin ada masalah je. bila doa angkat darjat dia Allah makin tnjuk. now dh jd ex alhamdulillah tenang hidup aku.
2026-03-30 23:30:35
13
🧚Amoi'z3🌹ジラ🌹 :
Sampai skrg i teringat... Rasa sakit tu tk hilang... Tapi duit dia banyak... Habis cmtu je..tk tau kemana... Tapi lagi sakit dia ckp i habiskn duit dia.. Sedngkn nafkah pun tak pernah bagi... I kerja sendiri... Bila dh lepas dari dia... Ya Allah alhamdulillah... Biarkan terus pergi... Pandang pun tknk dah... Cukup la sakitnya
2026-04-10 13:16:35
10
ڤوتري ديانا نوريسابيللا :
setuju. tapi kita juga jadi tempat disalahkan. tiada yang betul. hanya MAK dia aje yang betul. 😭
2026-05-24 11:58:55
7
fyramy :
paling takut bila terasa hati + menangis dalam diam. makin dipendam makin sakit😭. meluah dikatanya tak bersyukur 🥲. tak mintak duit bnyk, cukup mintak kasih sayang +luang masa dengan isteri dan anak bukan bila cuti.pegang fon main tt & game even sekejap.
2026-04-11 02:37:26
11
dbahracuntiktok :
Mudahkan kerja isteri maka Allah mudahkan kerja kau suami
2026-04-14 15:06:00
5
Mimie Mastura :
salah satu sebab jugak rezeki tersekat✌🥰
2026-03-29 15:10:26
13
Mazlin.M :
Aku bersaksi di hadapan Allah suami ku sangat baik tapi mungkin saatnya masih belum sampai 🥹🥰 bersangka baiklah
2026-05-06 15:26:38
1
𓍯𝒫𝓊𝓉𝑒𝓇𝒾ೀ :
tak ye,suami sy baik , suami sy xberkira dgn ank2 bini, satu saja Kene ingt Allah nak uji HambaNya dgn kewangan, Allah xkn uji kalau HambaNya xblh lalui,die nak HambaNya slalu dekat dgn die, Berdoa, Usaha , Usaha dan selalu usaHa
2026-05-21 01:56:24
0
Neebiey🦋 :
Aku ingat kata pedih dia " ingat aku cari duit ni untuk kau saja " start dri tu ak dh xmeminta2 dari dia ,mgkin aku ni hanya beban 😊
2026-05-21 15:47:45
1
ZE FOODIE :
yaAllah jgn sekat rezeki suamiku begini. aq marah marah merajuk kejap je 😭 aq tahu suami xd niat sakitkan hati aq.
2026-05-11 04:34:17
1
F I K A H 🌷 :
aku malas nak cakap baik aku diam , aku 100% jadi suri rumah dan jaga ank ii dia , tapi dia layan aku ? ermm hanya aku ja pendam dgn hati terluka bukn sekali tpi dh bnyk kli cukup takat ni ja 💔💔
2026-04-09 17:55:33
4
teha :
pernah cakap dengan dia macam ni end up kita pulak disalahkan😅 now diam jelah
2026-04-13 19:28:26
2
a.amieeeraaa :
saya takkisah walau suami takbelikan apa ii saya tau kenapa dan mengapa , saya sedih bila tengok suami dalam kesusahan walau mcm mna pun tetap suami saya , saya sentiasa berdoa semoga allah berikan rezeki yang takpernah putus cukup makan minum dan tempat perlindungan pun dh syukur baju yg sama takkisah janji dia tetap ada dengan saya 😭🤲🏻
2026-04-03 17:55:21
3
To see more videos from user @malissaaffifaoffical, please go to the Tikwm
homepage.