mental health sgt2 penting utk kita jaga semua nya. nampak " BEST" tapi fight dgn mental dan diri sendiri.
2026-03-27 06:31:55
5
ادهم :
Macm mana nk bagi tinggi bng sebab sya form 4
2026-03-29 07:53:38
3
—RANZZ`★ :
kalau diterima mag cadet bayar brp je?
2026-08-25 08:54:00
0
nasir :
tinggi Dan berat ckup..kelayakan ada masuk u ambik degree..dh hbs mnta pegawai kadet tudm..pencen jd pilot airlines..kos lg kurang..kerja dah tersedia..pilot tudm company mna yg x amik
2026-04-15 00:34:22
2
فوكس تروت ✈️🏴 ✈︎ :
kalau ambik cadet programme kena amik loan jugak ke bang?
2026-03-27 03:24:38
4
Hmm :
nasihat yg bernas 👍
2026-03-29 06:54:09
2
marul :
salah satu delay training sbb tak cukup flight instructor..ramai pilot hanya menjadi flight instructor buat sementara shj sbelum msuk ke airline😅
2026-03-27 14:16:15
2
qil :
kena sediakan duit Dari sekarang🗿🗿
2026-03-29 06:07:13
1
Rayman Php :
nak Tanya di Malaysia ni, lepas flying school ada dlm 200 flying hours je kan.. macam mana nak cukupkan ke 1500 hours. itu minima utk apply keje dgn airlines kan..
2026-04-03 02:27:33
0
Pis :
Saya dulu masih ragu” nk jadi pilot terus lepas habis spm, so saya sekarang sambung amek diploma then tunggu degree baru nk try apply jadi pilot at least ada backup hehehe 😌
2026-03-31 11:46:16
2
h :
nk jadi pilot tapi xde fizik,add math + xde duit 😔🙏
2026-03-29 14:57:04
1
Joul :
Bang boleh apply cadet guna matriks tak
2026-03-28 10:38:51
0
Darkweb_cat :
bang,pilot tkde scholar ker?
2026-03-27 04:19:30
0
没事~ :
kena selepas 18 birthday baru boleh ambil cadet pilot program?
2026-04-16 14:58:24
0
souledgardennnnn :
very good info 👍🏼👍🏼
2026-03-27 12:08:13
0
Adiffzx :
Yg loan tu memang kena ade guarantor ke? sape yg jadi guarantor untuk loan abang tu?
2026-03-27 12:43:56
0
Lyna :
Nak jadi pilot kos tinggi rm500k hg rm600k bergantung pada ekonomi.. loan pun utk pilot bunga sangat tinggi.. exam pun bukan senang ye.. ulang 1 paper pun dlm rm650…. So sesiapa nak jadi pilot biarlaa betul2 minat dan kewangan yg mahal mesti ada… sbb bukan senang jugak dgn keadaan skrg..
2026-03-28 16:46:58
1
Rayman Php :
flying school tulis 160 cm height minima, tapi ramai yg kurang Dari 160cm still boleh masuk flying school.. ramai.. at least 20% yg masuk tak lepas.. tapi flying school still accept asalkan cukup budget.. tapi nak keje nanti xsure ada ke airlines yg nak ambik sbb dorang strict..
2026-04-03 03:47:21
0
LEONASH :
I heard malaysia tak Ada scholarship untuk student yang berminat untuk jadi pilot because 1 fee untuk tampung pilot punya study boleh tampung ramai medic student
2026-03-27 04:23:02
2
af :
🥰
2026-03-27 07:04:29
1
Ncc. :
🔥🔥🔥
2026-05-10 08:12:21
0
To see more videos from user @teng.ammar, please go to the Tikwm
homepage.