@teng.ammar: Kalau kau nak jadi pilot lepas SPM… please dengar ni sampai habis ✈️ (very important)” #pilot #aviation #pilotlife #malaysiaaviation #flying

Teng Ammar
Teng Ammar
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 27 March 2026 03:19:33 GMT
10384
852
35
146

Music

Download

Comments

haifa_ameelia
Haifa :
mental health sgt2 penting utk kita jaga semua nya. nampak " BEST" tapi fight dgn mental dan diri sendiri.
2026-03-27 06:31:55
5
mi_01237
ادهم :
Macm mana nk bagi tinggi bng sebab sya form 4
2026-03-29 07:53:38
3
luvmy_leon
—RANZZ`★ :
kalau diterima mag cadet bayar brp je?
2026-08-25 08:54:00
0
user3495359097
nasir :
tinggi Dan berat ckup..kelayakan ada masuk u ambik degree..dh hbs mnta pegawai kadet tudm..pencen jd pilot airlines..kos lg kurang..kerja dah tersedia..pilot tudm company mna yg x amik
2026-04-15 00:34:22
2
foxtrotmc_
فوكس تروت ✈️🏴 ✈︎ :
kalau ambik cadet programme kena amik loan jugak ke bang?
2026-03-27 03:24:38
4
halima1962hmm
Hmm :
nasihat yg bernas 👍
2026-03-29 06:54:09
2
marulsham
marul :
salah satu delay training sbb tak cukup flight instructor..ramai pilot hanya menjadi flight instructor buat sementara shj sbelum msuk ke airline😅
2026-03-27 14:16:15
2
awazif05
qil :
kena sediakan duit Dari sekarang🗿🗿
2026-03-29 06:07:13
1
raymanphp
Rayman Php :
nak Tanya di Malaysia ni, lepas flying school ada dlm 200 flying hours je kan.. macam mana nak cukupkan ke 1500 hours. itu minima utk apply keje dgn airlines kan..
2026-04-03 02:27:33
0
hhfzxz
Pis :
Saya dulu masih ragu” nk jadi pilot terus lepas habis spm, so saya sekarang sambung amek diploma then tunggu degree baru nk try apply jadi pilot at least ada backup hehehe 😌
2026-03-31 11:46:16
2
zmeyss5
h :
nk jadi pilot tapi xde fizik,add math + xde duit 😔🙏
2026-03-29 14:57:04
1
zulmz0
Joul :
Bang boleh apply cadet guna matriks tak
2026-03-28 10:38:51
0
rb19xxx1
Darkweb_cat :
bang,pilot tkde scholar ker?
2026-03-27 04:19:30
0
mei_shiiiii
没事~ :
kena selepas 18 birthday baru boleh ambil cadet pilot program?
2026-04-16 14:58:24
0
souledgardennnnn
souledgardennnnn :
very good info 👍🏼👍🏼
2026-03-27 12:08:13
0
diftruei3
Adiffzx :
Yg loan tu memang kena ade guarantor ke? sape yg jadi guarantor untuk loan abang tu?
2026-03-27 12:43:56
0
lynasfazil
Lyna :
Nak jadi pilot kos tinggi rm500k hg rm600k bergantung pada ekonomi.. loan pun utk pilot bunga sangat tinggi.. exam pun bukan senang ye.. ulang 1 paper pun dlm rm650…. So sesiapa nak jadi pilot biarlaa betul2 minat dan kewangan yg mahal mesti ada… sbb bukan senang jugak dgn keadaan skrg..
2026-03-28 16:46:58
1
raymanphp
Rayman Php :
flying school tulis 160 cm height minima, tapi ramai yg kurang Dari 160cm still boleh masuk flying school.. ramai.. at least 20% yg masuk tak lepas.. tapi flying school still accept asalkan cukup budget.. tapi nak keje nanti xsure ada ke airlines yg nak ambik sbb dorang strict..
2026-04-03 03:47:21
0
le0n4shh
LEONASH :
I heard malaysia tak Ada scholarship untuk student yang berminat untuk jadi pilot because 1 fee untuk tampung pilot punya study boleh tampung ramai medic student
2026-03-27 04:23:02
2
rakfa990
af :
🥰
2026-03-27 07:04:29
1
busyzxxx
Ncc. :
🔥🔥🔥
2026-05-10 08:12:21
0
To see more videos from user @teng.ammar, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About