@yaman.teknoloji6: #kessfet #fypage #kesfetteyiz #djimini5pro #djimini4pro kendinize yeni dron almak.istiyorsaniz bu videoda yardımcı olabilirim iyi uçuşlar 🙏🙏📲
dji mini 3 Alicam çekimleri nasi ve kaç tlye alınır ?
2026-05-19 15:28:10
3
🇹🇷Merdo🇹🇷01🇹🇷⭐🌙 :
ben davar gudecem
2026-05-19 13:47:02
1
B' :
Abi aklı olan bütçesi az olan varsa lito x 1 alsın hem her tarafında sensör var kamerası güzel pil 30-35 gidiyo mini 3 alacaktım ama iyiki bunu almışım
2026-05-24 06:24:03
1
buffn1 :
Benmde aklımda var ama illa bişe çekecem diye değil merak bizimkisi ne alsam diye düşünüom uygun bişemi baksam ne alcağımı bilmiyorum 🤔
2026-05-29 15:19:16
1
Tuğra ÜNLÜ :
Kamp videosu ve doğa videosu çekeceğim. kameram eksik yani sadece ıphone15 promax var 2 adet biri sabit biri hareketli olarak kullanılabilir. Neo2 Takip özelliği oldupu için mantıklı gelmişti. Ekranlı kumanda serisi yok ürünün. onlydrone alsam tel kontrolü zormudur. Telefon ile kapsama alanı nasıldır?
2026-05-22 05:00:58
1
Ömer :
peki birşey sorabilir miyim
2026-05-13 21:04:55
1
Yanlız coban :
coban ne en uygun hangısı karadenizbolgesinde
2026-05-25 18:56:54
1
Mikail :
Mini 4k indirimden aldım 11.000₺ ye sıfır garantili tek batarya olan paket şuan için tek üzücü tarafı dikey çekim yapamıyorum :(
2026-03-27 19:36:51
3
YusufGüleç55 :
ben cadirciyim manzara çekimi yapacam ne önerirsiniz
2026-04-17 18:44:43
1
Hakan UBUZ🇬🇧❤️🇹🇷 :
Bugün ingilterede en son çektiğim videoya bakarcısın
2026-05-25 22:59:41
1
KARDELEN SÜRÜCÜ KURSU :
İlk kez Dron kullanıyorum mini 3 ve rc kumanda hediye geldi, çalıştırdım aktif ettim 2 mt yükselttim sonra otomatik olarak kendisi yükselmeye başladı indirmeye çalıştım bu kez de kendi kendine yön değiştirip duvara çarptı, bunu iki kez yaptı kendi kendine yükselip sonra kafasına göre yön verip gidiyor sorun ne olabilir neyi yanlış yapıyorum.
2026-03-28 21:03:08
1
RIDVAN ŞAHİN :
almak istiyorum yardımcı olur musunuz
2026-04-07 19:39:39
1
murat 68 :
fiyat ne kadar abi
2026-04-13 10:36:51
1
gravityttb :
neo aldım iyimi
2026-04-18 14:21:31
1
ÖMER :
kaç kilometre gidiyor
2026-05-20 10:17:46
2
Enes :
😁
2026-04-07 19:59:42
0
RedSky Medya :
Djı neo gibi ama daha uzun süre bataryadı giden var mı . Bende mini3 ve neo 2 var ama kısa sürüyor şarzları
2026-05-17 19:46:24
0
emrw.ll1 :
17k param var hangisini almalıyım
2026-04-20 20:32:42
1
adem¹⁹⁰⁷ :
Ben birşey çekmiyorum sadece keyif olarak ne önerebilirsiniz
2026-03-27 20:34:45
1
😎GARDİYAN 😎 :
Fiyat Nekadar
2026-04-07 08:47:35
1
agm33 :
Mini 3 te takip modu var mı?
2026-04-08 05:49:49
0
memet.dizdar :
Normal stabil manzara çekimleri için hangisi alinir
2026-04-05 19:37:55
1
+69 :
çekim yapmıyorum keyfi alıcam ne önerirsin
2026-05-05 20:59:47
1
To see more videos from user @yaman.teknoloji6, please go to the Tikwm
homepage.