appi mujy be buth tha ma ne ak oil use kia ha Mashaallah ab Tek ha
2026-03-29 08:44:02
4
hazel :
kea ye treatment 18 years girl kr skti h
2026-03-28 21:08:37
5
Sunny :
conaz b use Kiya Hain zinorex bhi or selsun blue b but dandruff khtm nhe ho rhy
2026-03-28 09:46:44
0
Mulan :
sister prp ziada sasta hoga in products ki price main ne dekhi hain ek shampoo hi 5 se 6000 ka hai.medicine alag spray alag
2026-03-27 23:05:26
4
Nida Fatima :
ya shampo.kha sa mily gy pakidtan ma
2026-03-27 17:26:23
8
adventure :
plz reply how to remove chicken pox scars and acne scars plz request hai doctor
2026-03-27 17:18:36
2
SR Beauty & Store :
mam minoxidal k bary m btayen konsa kr skty h use or kaisy male female dono k liye btayen please
or conaz shampoo use kr rahi hon Lekin dandruff bilkul khtam nhi hota mtlb use kro to thek na kro to phr ajata h
Lekin hair growth bhi hoi h es Sy or hairfal bhi Kam hoa hai
conaz shampoo use krny Sy
2026-03-27 18:02:03
0
abdul rehman :
tablet kitni day tak use Karni hy
2026-03-28 04:05:55
4
Anabia007 :
PCOS hy sar bilkul khali ho gaya hy dandruff shadeed hy fully body dry ho gai hy or face pay boht zada oil hy main kia karon😭
2026-03-27 18:34:12
2
mohid :
mam mari skin boht dal hai koi b cream serum koi remdy koi chez asar nai krti plz kuch bta dy
2026-03-27 17:23:14
0
aryaan566 :
same problem hai lekin uk mai hu please yahan k product bata dy
2026-03-30 14:13:23
0
Um_Maha25 :
What about postpartum hair loss
2026-03-30 05:26:41
0
Mahrosh Gillani❣️ :
ye mujny kb reply Karne gy 😏
2026-04-20 17:46:31
1
Miraal ✨️ :
ap Mari favorite ho
2026-03-27 18:20:22
0
FreshFuelDaily :
ma'am mujhy bht hair lose ha roots se hair fall hota ha still facing the same please tell me something good Im also here in dubai
2026-04-03 10:56:01
1
scs products online work :
ma apko bta sakti hn hair ki Jo b problem ha to comment karain
2026-03-30 05:10:29
1
Ayesha batool :
appi mery Bhai ko be hair fall buth tha .. uno ne AAMZ name ka oil use ab Mashallah un ko new hair be aa ge
2026-03-28 08:04:52
0
🇵🇰Shanee✊🏻🪽 :
am already using minoxidl it has fantastic results and within 2 months my were starting to grow
2026-03-28 10:05:43
3
Unzila :
anagrow shampo and anagrow serum kasa hy
2026-03-27 22:43:04
3
Khushi khan :
konaz use kren 380 ka h best h
2026-04-05 20:09:39
1
Mujtaba Ul Hassan :
how much for prp for hair loss and hair regrowth?
2026-03-27 18:06:51
0
Parm :
thanks mam
2026-03-27 18:02:35
0
Samina Naz :
thanks mam
2026-03-28 02:56:25
3
Syedsajjad.1 :
Dear nice shoes 👍👍👍
2026-03-27 21:45:20
2
To see more videos from user @dr.javeria.jia, please go to the Tikwm
homepage.