Είμαι κατά του πολέμου. Δεν έπρεπε να επιτεθούν στο Ιράν η οποιαδήποτε άλλη χώρα. Σκοτώνετε κόσμος για συμφέροντα.
2026-03-28 06:09:38
23
petrosntogris :
άνθρωποι σκοτώνονται ντροπή σε όλους το Ιράν δεν προσπάθησε να αλλάξει το καθεστώς της Αμερικής η της Ευρώπης γιατί αυτοί θέλουν να αλλάξουν το καθεστώς του 😳
2026-03-28 15:39:33
13
Γιώργο μαραγκακησ :
150 κόμβους ποποποπο 🤣🤣🤣🤣
2026-06-14 00:02:19
0
Olga CY :
👏👏👏👏👏👏
2026-03-28 06:07:13
3
Diam Zour :
🥰🥰🥰
2026-03-30 19:00:39
1
Γιώργο μαραγκακησ :
🤣🤣🤣
2026-06-14 00:01:43
0
sam :
😎😎😎
2026-03-28 11:21:24
1
To see more videos from user @ponokefalos3, please go to the Tikwm
homepage.