@novamusicmalaysia: 1 Juta tontonan di Youtube !! #sayangorangsama @adira.suhaimi

Nova Music Malaysia
Nova Music Malaysia
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 28 March 2026 08:28:57 GMT
706924
32521
328
1263

Music

Download

Comments

aryfj8
Riee / FJ :
dia bagus tapi org industri tak nampak.suara sedap ,suara setiap patah perkataan sedap dgar 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-03-29 12:59:40
478
uzairezra4
uzair :
betul la eek ramai org blum move on
2026-03-29 03:34:32
564
ana.wani6
Ana Wani :
bella astilla, tlg buat lagu sayang orang yg baru... lagu ni best tp maksudnya tu bikin gerammmm😂
2026-03-28 22:20:38
334
yayaazmilife
YayaAzmi :
mmg sesuai dgn drama khianat yg terpilih dgn lagu adira ni🥰
2026-03-31 01:22:04
156
eratitik
eira :
menjerit tpi sedap d telinga moga Adira suksess seterusnya
2026-03-29 10:10:06
59
remma281087
Remma :
Sy suka lagu ni tapi x suka dgn liriknya,klau sy pulak sy x kan nak suka org yg sama iaitu org yg dulu yg byk menyakitkan hati
2026-03-30 07:12:01
34
wnbtrsyiaa
Batrisyia :
kepada composer ii dan penulis2 lirik please buat banyak2 lagu untuk artis ii lama yang hampir tenggelam, mcm adira , shaa pertama kali , fatin husna naikkan balik dorang dari amik influencer2 baru bukan nk kata dorang tak bagus cumanya masih ramai artis2 lama yg memiliki suara yg masih sedap didengar dan disukai ramai.
2026-03-31 07:00:48
35
rayya0002
ⒹⒺⓀⓎⒶⓃ 🧩 :
please bgi lagu ni tercalon dalam AJL please 🥰🥰
2026-04-01 08:41:36
44
alexisarep
Alexis Arep :
lagu ni naik sebab kena dngn cerita khianat yang terpilih.
2026-04-02 23:45:55
14
suwikkk
Suwikkk :
red flag do lagu ni 😭
2026-03-31 08:07:47
33
akieadwin
akieadwin :
Ratu OST is comeback lah
2026-04-01 15:54:14
8
bulandipagar_bintang
BulandipagarBintang :
Mesti dato' red nangis tiap kali dgr lagu ni kan 😳
2026-04-01 05:39:39
5
eddiehamid
Eddie Hamid :
Tahniah
2026-03-30 01:12:40
42
dakmerah4
IeNa@NaNa :
lagu ni melekat dlm kepala aku
2026-04-01 17:18:39
7
cikdahismail
Cik Dah Ismail :
Bestnya lagu ni🥰🥰
2026-04-01 03:28:00
6
mshajar_laoshi
BELAJAR MANDARIN DI SINI👋☺️ :
haaa mula la pnyakit galau takde sebab bila dgr lagu ni😅
2026-04-01 07:38:46
6
hamraak
Hamraak :
Saya suka dengan setiap sebutan untuk lagu ni, dia macam sebut dengan perasaan yang sangat mendalam.. good job adira
2026-04-02 02:19:23
7
wawarachel96
WawaRachel :
lagu adira ngan marsha menyala
2026-04-02 14:54:50
6
ohohoiii0
ʜᴀᴢᴇʟɴᴜᴛ ☘ :
mendalam maksud lagu ni 🥹🥲🫠
2026-03-28 14:56:42
27
hidden.kll_
𝑴𝒆𝒌 𝑳𝒂𝒂 ⚡ :
buat dj best nii😭
2026-03-29 14:28:09
19
innapublicgold
InnaDealerPG :
sdp lagu ni tp liriknya bhya sikit...🤣😅
2026-03-31 23:21:13
8
edikalaideq
Sir Lai :
Harap menang AJL nanti
2026-03-29 11:21:36
12
niena_hamdan
Niena Hamdan :
saya suka dengar lagu ni sebb kena dgn suara adira..
2026-03-29 13:33:42
16
iamnienie_
🥀NiNi🥀 :
Aku dok ulang2 lagu ni dalam kereta. Baru aku perasan,sedap rupanya suara aku 🤣🤣🤣
2026-04-01 00:55:07
10
tcerlivemusic
Tcer Live Music :
kisah anak yg terpaksa menerima ibu atau ayah yg baharu..🤔🥺
2026-03-30 08:39:49
8
To see more videos from user @novamusicmalaysia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About