dia bagus tapi org industri tak nampak.suara sedap ,suara setiap patah perkataan sedap dgar 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-03-29 12:59:40
478
uzair :
betul la eek ramai org blum move on
2026-03-29 03:34:32
564
Ana Wani :
bella astilla, tlg buat lagu sayang orang yg baru... lagu ni best tp maksudnya tu bikin gerammmm😂
2026-03-28 22:20:38
334
YayaAzmi :
mmg sesuai dgn drama khianat yg terpilih dgn lagu adira ni🥰
2026-03-31 01:22:04
156
eira :
menjerit tpi sedap d telinga moga Adira suksess seterusnya
2026-03-29 10:10:06
59
Remma :
Sy suka lagu ni tapi x suka dgn liriknya,klau sy pulak sy x kan nak suka org yg sama iaitu org yg dulu yg byk menyakitkan hati
2026-03-30 07:12:01
34
Batrisyia :
kepada composer ii dan penulis2 lirik please buat banyak2 lagu untuk artis ii lama yang hampir tenggelam, mcm adira , shaa pertama kali , fatin husna naikkan balik dorang dari amik influencer2 baru bukan nk kata dorang tak bagus cumanya masih ramai artis2 lama yg memiliki suara yg masih sedap didengar dan disukai ramai.
2026-03-31 07:00:48
35
ⒹⒺⓀⓎⒶⓃ 🧩 :
please bgi lagu ni tercalon dalam AJL please 🥰🥰
2026-04-01 08:41:36
44
Alexis Arep :
lagu ni naik sebab kena dngn cerita khianat yang terpilih.
2026-04-02 23:45:55
14
Suwikkk :
red flag do lagu ni 😭
2026-03-31 08:07:47
33
akieadwin :
Ratu OST is comeback lah
2026-04-01 15:54:14
8
BulandipagarBintang :
Mesti dato' red nangis tiap kali dgr lagu ni kan 😳
2026-04-01 05:39:39
5
Eddie Hamid :
Tahniah
2026-03-30 01:12:40
42
IeNa@NaNa :
lagu ni melekat dlm kepala aku
2026-04-01 17:18:39
7
Cik Dah Ismail :
Bestnya lagu ni🥰🥰
2026-04-01 03:28:00
6
BELAJAR MANDARIN DI SINI👋☺️ :
haaa mula la pnyakit galau takde sebab bila dgr lagu ni😅
2026-04-01 07:38:46
6
Hamraak :
Saya suka dengan setiap sebutan untuk lagu ni, dia macam sebut dengan perasaan yang sangat mendalam.. good job adira
2026-04-02 02:19:23
7
WawaRachel :
lagu adira ngan marsha menyala
2026-04-02 14:54:50
6
ʜᴀᴢᴇʟɴᴜᴛ ☘ :
mendalam maksud lagu ni 🥹🥲🫠
2026-03-28 14:56:42
27
𝑴𝒆𝒌 𝑳𝒂𝒂 ⚡ :
buat dj best nii😭
2026-03-29 14:28:09
19
InnaDealerPG :
sdp lagu ni tp liriknya bhya sikit...🤣😅
2026-03-31 23:21:13
8
Sir Lai :
Harap menang AJL nanti
2026-03-29 11:21:36
12
Niena Hamdan :
saya suka dengar lagu ni sebb kena dgn suara adira..
2026-03-29 13:33:42
16
🥀NiNi🥀 :
Aku dok ulang2 lagu ni dalam kereta. Baru aku perasan,sedap rupanya suara aku 🤣🤣🤣
2026-04-01 00:55:07
10
Tcer Live Music :
kisah anak yg terpaksa menerima ibu atau ayah yg baharu..🤔🥺
2026-03-30 08:39:49
8
To see more videos from user @novamusicmalaysia, please go to the Tikwm
homepage.