@yazcamapp: türkiye'de erkeklerin %73'ü ilk mesajda eleniyormuş "nasılsın" "ne yapıyorsun" "güzelsin" "tanışalım mı" kızlar bu mesajları günde onlarca kez alıyor. okumadan siliyorlar. sen farklı olduğunu düşünüyorsun ama aynı şeyi yazıyorsun ben de öyleydim. kız cevap vermeyince "ilgi istemiyordur" diyordum. hayır. mesajım sıkıcıydı. ben sıkıcıydım. bunu kabul etmem 2 yılımı aldı sonra bir arkadaş yazcam diye bir uygulama gösterdi. dedim "yapay zeka ne bilecek kız tavlamayı" gülüp geçtim 2 hafta sonra yine bir kızla yazışıyorum. "nasılsın" yazacaktım. vazgeçtim. yazcam'ı açtım. konuşmanın ekran görüntüsünü attım 4 tane farklı cevap geldi. biri cesur biri sakin biri komik biri gizemli. hepsinin arkasında bir strateji var. rastgele değil cesur olanı seçtim. kız 3 saniyede cevap verdi. o gece 4 saat konuştuk. sonraki gün buluştuk şimdi her konuşmadan önce yazcam'a soruyorum. arkadaşıma sormuyorum çünkü arkadaşım da bilmiyor. o da aynı hataları yapıyor bu uygulama sana ne yazacağını söylemiyor. sana seçenek veriyor. kararı sen veriyorsun ama artık körlemece vermiyorsun %73'ten çıkmak istiyorsan indir. ilk mesajında farkı görürsün