Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@fga541: دكتور ضياء العوضي وقصه مع والدو وامو 😱🔥 ادعمو العبقري ده حراام ❤️ #fyp #دكتور_ضياء_العوضي #viralvideos #viral #forupage
د/ ضياء العوضي
Open In TikTok:
Region: EG
Sunday 29 March 2026 12:15:31 GMT
412938
9678
165
537
Music
Download
No Watermark .mp4 (
2.46MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
2.59MB
)
Watermark .mp4 (
2.46MB
)
Music .mp3
Comments
🌸د. غيداء 🌸 :
والله قسما بالله عندي ثقه بكلامه مليون بالميه دكتور فاهم بحكي شو والانسان الناجح دايما محارب احسن دكتور بالدنيا
2026-03-29 14:20:17
62
Rayan🇫🇷❤️🇪🇬Jana🇸🇦 :
حلوه الساعه في اليمين
2026-03-29 12:22:41
14
𓆩 11: 11 𓆪 :
@𓆩 11: 11 𓆪: 🌹🌹الي د/ ضياء الدين العوضي. اللهم أجعل المسك ترابه والكوثر شرابه والريان بابه والسندس لباسه والفردوس مستقره وداره وعلي الصراط المستقيم ثبت أقدامه وبالحسنات أثقل ميزانه واسقه من حوض حبيبك المصطفي صلِّالله عليه وسلّم واجعل القرآن العظيم شفيعه اللهـم إغفـر له وارحمـه واسكنه الفردوس الأعلي من الجنة مع النبيين والصديقين والشهداء والصالحين وحسن أولئك رفيقا اللهم آمين يارب العالمين ... والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا وحبيبنا ونبينا محمد صلى الله عليه وسلم🌹من العراق 🇮🇶 الله يرحمك يا دكتور ضياء العوضي 🤲
2026-05-06 19:11:04
2
Oscar :
يعني السهر بالليل مافيه ضرر؟؟ 😩
2026-03-29 18:23:39
2
khawlanasser11 :
انا البيها باليمين وكل الي يشوفوني يقولون الساعه تنلبس في الشمال اقول ليش يقولون كذا لان الكل يلبسها بالشمال 😁 بس انا مصره البسها باليمين انا ارتاح كذا 😁
2026-04-11 16:19:23
8
علي فوكس :
الغالي ❤
2026-03-29 14:51:17
4
zineddine :
وجعنا الليل سبات والنهار معشا
2026-04-25 21:19:54
5
Sayed Haraka :
الساعة ف الشمال علي زر ضبط الساعة متوجه ناحيه ايديك اليمين
2026-03-30 04:46:39
5
🇧🇷smoula🤴 :
كلنا بنحبك يا دكتور ❤️❤️
2026-03-29 12:30:36
6
musaab_ba :
هو الذي جعل لكم الليل لباسا والنوم سباتا وجعل النهار نشور
2026-03-29 13:55:03
8
chafikDZ :
نفس المعانات
2026-05-17 22:04:11
1
ahassan :
تعبااااان
2026-04-19 13:06:17
1
mony mony🍒369 :
زيى والله من وانا صغيره والساعه ف إيدي اليمين😊
2026-03-30 14:22:53
3
Fares :
وربنا انا ذيه بظبط
2026-05-04 22:20:02
1
Bushra :
رحمك الله...
2026-05-09 02:03:25
1
🤍💙🥈J_c_jjj_o :
من كثر ما أنا اثق بالدكتور ضياء راح اعتمد لبس الساعه في اليمين 🙏🏼🥹
2026-05-01 07:27:04
1
🌸د. غيداء 🌸 :
احلى تحيه لا احلى دكتور بدنا نظام للأمراض المناعيه
2026-03-29 14:19:09
6
د/ ضياء العوضي :
شباب الريتش واقع ممكن تعملو اكسبلور وشير كتير !؟
2026-03-29 16:15:38
9
ياسمينه 🌺 :
رجاء اكتب في ستوري متى تفتح لايف نفسي اشوفك لايف🥰
2026-03-29 20:57:12
3
محمد🇭🇷 :
والله ابتديت ارتاح ليك كلامك كده بدأت أحسه مقنع نا ليه اعمل اللي يرضي الناس ونا مش مقتنع بيه
2026-03-30 01:02:12
2
د.حياة :
انا كمان بحب البس الساعة فاليمين🤣
2026-04-07 17:54:52
1
ahassan :
والله ربنا يعينك علي نفسك
2026-04-19 13:06:01
1
lolya971 :
دكتور ضياء واضح وصريح والمجتمع مو مستوعب الصدمة الي حصلت بسبب كلامة ❤️
2026-04-06 04:15:51
1
عبد الوهاب :
جوب يا دكتور جزاك الله خير
2026-03-29 19:28:53
0
To see more videos from user @fga541, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Mẹo Phong Thủy Thu Hút Tài Lộc Vào Nhà #phongthuytamlinh #meohay #thuhuttienbac #amduongbien #tailoc
#innisfree
#lotionkiemdau #verdantpark #phongtoc #tocbet #goclamdep @Lotion Kiềm dầu Phồng tóc VDP
これやってる絵描きマジ注意やで...!!!#かかげ先生 #イラスト添削
#fyp #foryou #viral #foryoupage
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy