انا شعرت بي الالم ومشيت للدكتور وعملي دوبلر وقال دوالي وعمل لي عملية الدوالي
2026-03-31 07:05:45
2
EM AD :
انا رحت لدكتور وعملت العمليه في الجنب الشمال بس وبعد.كده عملت كيس مياه ودلوقت الجنب اليمين تعبني 💔
2026-03-30 20:10:41
2
Mahmoud Nasser :
يدكتور هو ممكن اروح الچم و احاول انظم نفسي لو اكتشفت وجود دوالي من الدرجة التانية عشان موضوع اني معرفش اروح الچم دا صعب بنسبالي لاني بحب العب رياضة
2026-03-29 21:59:44
0
الطيب عيسي حسن دموج :
ي دكتور انا من السوان الخصيتين معلقات فون الحل شنو
2026-04-08 08:02:38
0
🗿 old money 🗿 :
دكتور عندي التهاب بروستات ما هو العلاح
2026-04-24 23:20:26
0
مستشار :
كم مبلغ عملية دوالي الخصية ي د كتور
2026-03-29 22:02:15
0
Taha Baraka :
هل في إستشاره إلكترونيه
2026-03-30 18:30:47
0
Moh♥️amed :
انا عملت على النحيتين لكن للأسف هى اتجعت تانى فى الشمال ومن الدرجه ٣ وللأسف مقصره فى تحليل السائل انا مش فى مصر هل ينفع تتعمل بعد ٥ شهور يعنى هتبقى عدى عليها سنه هل فى مشكله
2026-04-12 13:27:32
0
mustapha :
دكتور درت عملية دوالى جهة ىسرى لكن مافيش فايدة
2026-04-10 19:21:23
0
💫mohammed💫 :
انا عندي دولي درجة3 واخدت أدوية التهاب ومافي حاجة للعملية
2026-04-03 23:25:06
0
سفيان 💪 :
bravo
2026-05-14 19:04:06
0
العمده خلف ابو غانم ☠️👍❤ :
عندي دوالي متوسطة علي الخصيتين وعندي ضعف في الحركة والدكتور قالي لزم نعمل عملية هل لازم نعمل عملية ولا بيكون ليها علاج
2026-04-20 22:48:31
0
يوسف احمد شعبان :
يا دكتور انا عندي مشكله في الشمال و حوضي وجعني جدا لما بعمل اي مجهود أو اي حاجه
2026-04-17 02:04:34
0
nadjib zre :
هل زيت العلق تأثر ام لالا
2026-05-03 20:02:56
0
ٌخالُدِ الُقًفَيَلُيَ :
دكتور ايش افضل علاج لوجع الخصيه
2026-04-27 07:10:22
0
Elmosthar Abdelhamed Ghareeb⚖️ :
طب لو في وجع في الخصية الشمال الدواء بتاعها اي من غير جراحة
2026-04-19 23:08:36
0
فيصل الملاح :
جزاك الله كل خير
2026-04-30 22:43:46
0
عصام الطيب :
الطيب والالم من شنو
2026-03-30 19:05:55
0
abood abood :
كيف اعرف عندي دوالي
2026-03-31 22:24:31
0
عاشق الزين :
عندي حتقان
2026-04-22 15:24:27
0
سامح ميخا :
يادكتور انا عملت عمليات دوالي والسائل المنوي قاعد قليل ممكن استفسر
2026-04-06 18:29:44
0
آل؏جزيه واجه 🧿🔥 :
طب اعلاجها بي اي
2026-04-02 15:36:14
0
Muhammed AKil :
دكتور من بعد اذنك ممكن نتواصل خاص
2026-04-01 00:10:05
0
حمزة الحلبي :
طيب أنا عندي دوالي درجة ثالثة بدون أعراض أو الم وعملت عملية والحمد لله كأن شيء لم يكن
2026-04-03 08:47:21
0
To see more videos from user @dr_mahmoud_fawzy_ghaly, please go to the Tikwm
homepage.