@aishahrahim07: sangat approved ya tolong la try gaisss lurveee timephoria ‼️ #timephoria #cushionfoundation #tutorial #tiktok

aishhrahim
aishhrahim
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 30 March 2026 10:00:00 GMT
856061
8043
143
466

Music

Download

Comments

shabell_16
greente3 :
idk la awal ii pakai okey lpstu dah lama ttbe mcm crack 😭 ke skin i kdg oke kdg dry sangat 😭 tapi hari hari routine sama je
2026-07-28 12:33:43
55
tsh4430
tsh :
kena air semua hilang😭🤣🤣
2026-08-24 02:09:18
1
n.zvyy
𝔃𝔂 :
Kalau g2g praline , code apa untuk timephoria ?
2026-04-27 11:23:01
10
aprilydaisy
notyours. :
yg mana lagi best eh timephoris or g2g silver?
2026-07-27 14:35:11
5
pooh89450
eeyore :
kalau skintific pakai petal . Yg ni pakai code apa ye?
2026-03-30 10:02:58
3
rararararra69
lilra :
Mana lagi best timephoria ke skintific?
2026-07-28 12:12:40
0
alynab.__
ā :
Kalau skintific 04 , ambik timephoria 04 jugak ke?
2026-06-11 11:15:35
0
fidahasim123
fidahasim123 :
sy pakai yg matte ni 05 tapi nampak gelap,so kalau nak pakai yg glow tu ambik code ape ye
2026-04-06 08:02:47
1
psycho11777
£🦝 :
i nk letgo birch 02..trsalah shape bru skli try..i nk letgo rm35
2026-05-06 04:58:03
0
dellyyu
˚⋆ad𐙚 :
kalau pakai buttercream g2g mana code yang sesuai ?
2026-05-16 03:03:01
0
syamimmiem
syamim :
Mmg cantik time raya pki smpi mlm masih on point makeup 🥰🥰
2026-03-30 12:26:50
1
_miszsuhaa
Suhaasajee :
Xperlu prep ye?
2026-03-30 10:29:31
6
_zuraaaaa_
_Zuraaaaa_ 🍉 :
Kak nak tanya utk timephoria ni better amik 1 shade lighter atau shade sama ngan skintone kita ?
2026-03-31 14:29:06
0
syhdgz
syuhada :
kalau g2g silver code custard, ni nak amik code apa ?
2026-07-04 18:15:43
0
suzanaayu85
ayu :
nk kna pkai pelmbab suncream dlu ka..atw blh pkai teruih
2026-03-30 13:40:13
1
dapotebakokitchen
NASI LEMAK SAMBAL PADU :
Sis pakai loose powder tak
2026-04-02 07:10:49
1
1615.hi
her∞ :
Waterproof tak? Sbb saya kuat pelohhhh🥹
2026-05-24 11:30:20
1
.esna_16
𝔸𝕄𝕊 :
kalau kuat bpeluh ok ke pakai...amek yg mana
2026-04-06 13:06:13
1
yorynne0
Yorynne :
Aish pakai cushion tu ada pakai loose powder tak dngn setting spray? Sbb I pakai kan bila pakai spek mmg tertinggal bekas spek 😂 but overall mmg best giler cushion ni setiap bulan mmg akn beli combo. Bulan lepas teracun beli 2 foundation 2 lipstick dpt free gift beg timephoria aaaaaa
2026-04-04 10:38:00
5
the.vixt
𝓷𝓲𝓽𝓽𝓪𝓯𝓯 ❥ :
Lips pkai apa? Cantik kalernye😍😍
2026-03-30 12:59:59
2
anotherfau
Fau :
Kak aish buat la full tutorial makeup pakai barang ii time phoria🥺
2026-04-04 12:35:36
1
mazjazz83
Qairizh :
saya pakai produk ni makeup muka Jd kelabu lebam
2026-04-16 13:54:19
1
boldbr3w88
BoldBr3w88☕️ :
Pakai cushion je ke ada touchup press powder?
2026-03-30 13:30:17
1
nn_linoo
N :
Kenapa saya pakai yang powder foundation code warm fawn muka jadi kuning 😆
2026-04-02 07:21:31
1
robahyahmustakim
✨🇲🇾 🅱️Lℹ️🆖2 ✨ :
suka warna gincu tu😭
2026-04-01 10:55:26
1
To see more videos from user @aishahrahim07, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About