sy pakai yg matte ni 05 tapi nampak gelap,so kalau nak pakai yg glow tu ambik code ape ye
2026-04-06 08:02:47
1
£🦝 :
i nk letgo birch 02..trsalah shape bru skli try..i nk letgo rm35
2026-05-06 04:58:03
0
˚⋆ad𐙚 :
kalau pakai buttercream g2g mana code yang sesuai ?
2026-05-16 03:03:01
0
syamim :
Mmg cantik time raya pki smpi mlm masih on point makeup 🥰🥰
2026-03-30 12:26:50
1
Suhaasajee :
Xperlu prep ye?
2026-03-30 10:29:31
6
_Zuraaaaa_ 🍉 :
Kak nak tanya utk timephoria ni better amik 1 shade lighter atau shade sama ngan skintone kita ?
2026-03-31 14:29:06
0
syuhada :
kalau g2g silver code custard, ni nak amik code apa ?
2026-07-04 18:15:43
0
ayu :
nk kna pkai pelmbab suncream dlu ka..atw blh pkai teruih
2026-03-30 13:40:13
1
NASI LEMAK SAMBAL PADU :
Sis pakai loose powder tak
2026-04-02 07:10:49
1
her∞ :
Waterproof tak? Sbb saya kuat pelohhhh🥹
2026-05-24 11:30:20
1
𝔸𝕄𝕊 :
kalau kuat bpeluh ok ke pakai...amek yg mana
2026-04-06 13:06:13
1
Yorynne :
Aish pakai cushion tu ada pakai loose powder tak dngn setting spray? Sbb I pakai kan bila pakai spek mmg tertinggal bekas spek 😂 but overall mmg best giler cushion ni setiap bulan mmg akn beli combo. Bulan lepas teracun beli 2 foundation 2 lipstick dpt free gift beg timephoria aaaaaa
2026-04-04 10:38:00
5
𝓷𝓲𝓽𝓽𝓪𝓯𝓯 ❥ :
Lips pkai apa? Cantik kalernye😍😍
2026-03-30 12:59:59
2
Fau :
Kak aish buat la full tutorial makeup pakai barang ii time phoria🥺
2026-04-04 12:35:36
1
Qairizh :
saya pakai produk ni makeup muka Jd kelabu lebam
2026-04-16 13:54:19
1
BoldBr3w88☕️ :
Pakai cushion je ke ada touchup press powder?
2026-03-30 13:30:17
1
N :
Kenapa saya pakai yang powder foundation code warm fawn muka jadi kuning 😆
2026-04-02 07:21:31
1
✨🇲🇾 🅱️Lℹ️🆖2 ✨ :
suka warna gincu tu😭
2026-04-01 10:55:26
1
To see more videos from user @aishahrahim07, please go to the Tikwm
homepage.