لو عاوز اقدم لي سنه اللغه هل بحتاج لي امتحان الCsca
2026-03-30 16:38:58
1
Abdalgader Gadora :
رسلت ليك في الواتس ما رديتي علي
2026-06-16 23:35:16
0
𝓥𝓮𝓼𝓹𝓮𝓻 | ڤيسبر :
التواصل م بيكون ب اريحيه الا اذا الواحد كرس كتير من وقتو في اللغة ويمارس كتيير ويخالط الصينين أو يلقي طريقة يتحدث كتير، بالنسبة للتخصص بالصيني سنة اللغة لوحدها حسب كلام طلاب مجربين قالوا الموضوع صعب لان تتطلب مصطلحات علمية كتيرة
2026-04-22 16:25:36
1
Mona Ali :
عايزة اقدم
2026-04-01 01:52:48
0
🔱Rahem 🔱 :
كم التكلفه كلها
2026-05-05 17:42:43
1
N🦋 :
عايزة اقدم
2026-04-07 16:07:23
0
Aljaily :
ممكن اقدم
2026-04-07 15:00:41
0
🚩. :
في منح للطب بالانجلش لو جبت HSK ؟
2026-03-31 10:26:03
0
Hola :
عايزه اقدم
2026-03-30 19:28:26
0
زيووون🩵🩵 :
رقم الواتس ممكن
2026-04-01 16:35:45
0
F2 :
لو سمحتي اني باقي عل امتحاني للثانوي شهرين فقط واطلع معدل لو سمحتي ممكن اتواصل معاكي باي تطبيق احتاجج بشهر ال 9
اني اقدم بشهر ال 9
ممكن اي تطبيق اتواصل وياج بي اريد ادخل من خلالج البكلاروس وشنو الاختبار المطلوب البكلاروس حته اضمن نجاحي من هسه واني جاده بالموضوع من فضلك 🙏🏼❣️
السلام عليكم يا سديم، كيف حالك؟
أنا نابغ زكريا، مؤسس مكتب مسار للدراسة بالخارج. المكتب لسه جديد، لكن عندنا طموح كبير إننا نقدم خدمة حقيقية ومفيدة للطلاب السودانيين الراغبين في الدراسة بالخارج.
من خلال متابعتي للفيديوهات والمحتوى البتنشريهو في تيك توك، لقيت إنك من أكثر الناس الفاهمين موضوع الدراسة والحياة في الصين بصورة عملية وواضحة، وعشان كده حسيت إنك أنسب شخص نمسك معاه ملف الصين.
الفكرة إننا نعمل شراكة وتعاون على المدى البعيد، ونجهز ملف الصين بأفضل صورة ممكنة قبل ظهور النتائج، عشان نساعد أكبر عدد من الطلاب بالمعلومات الصحيحة والخبرة الواقعية.
أنا برضو طالب زيك، وأنشأت مكتب مسار بجهدي الشخصي، ومستعد أبذل كل الممكن ويرضي ربنا عشان أنجح المشروع ده. لكن زي ما بقولو: اليد الواحدة ما بتصفق، والنجاح الحقيقي بيكون بالتعاون مع الناس المتميزين.
عشان كده بتمنى تفكري في الموضوع، وإن شاء الله تكون بداية خير لينا كلنا. ويمكن بعد سنوات، لما نحقق نجاح كبير بإذن الله، نتذكر الأيام دي ونفتخر إن البداية كانت من هنا.
في انتظار ردك، وربنا يكتب الخير.
2026-06-21 11:30:08
1
🫀 روح♾️الرماد 😶🌫️ :
حاولت اتواصل معاكي واتساب بس ما رديتي علي خالص
2026-06-20 22:44:29
0
مدريديه🌍❤️ :
مهتمه
2026-06-20 17:16:17
0
ميمي العذاب💓🎀 :
ي سديم ناا امتحنت الشهادة السنة دي والنتيجة لسه م تطلعت هل ممكن اقدم ولا الا انتظر النتيجة فيديني عليك النبي🥺💔
2026-06-19 12:17:00
0
fofa Abdo :
منحه مموله ولا نفقه خاصه
2026-03-30 21:26:45
0
To see more videos from user @sadeem_05_, please go to the Tikwm
homepage.