@drzeenrxtips: � خمول الغدة مش دايمًا سببه نقص هرمون وبس! في عامل مهم جدًا بيتتجاهل كتير… وهو الأجسام المضادة للغدة (TPO) ⚠️ المشكلة إنك ممكن تكون ماشي على العلاج… وبرضه الأعراض بتسوء! 😓 ليه؟ لأن جهازك المناعي بيهاجم الغدة نفسها 🧬 وده بيخلي الخمول يزيد مع الوقت مش يتحسن! 📌 تجاهل التحليل ده ممكن يخليك تعالج النتيجة… وتسيب السبب الحقيقي! لو عندك خمول في الغدة ومفيش تحسن واضح… لازم تسأل: هل تم فحص TPO؟ 🤔 💡 فهم السبب = بداية العلاج الصح تابعني عشان تفهم جسمك صح، لأن العلاج الحقيقي بيبدأ من التشخيص الصح ✔ #خمول_الغده_الدرقيه #هاشيموتو_دايت #المناعة #الزبدة_بالصيدلية #drzeen
عندي الاجسام وصلت ٣٩٦ والدكتور قال ماهي مهمة ما راح نتابعها 🥲
طيب كيف ممكن نقللها !؟
2026-03-30 20:02:30
0
blackvelvet.x :
عندي 1979 والطبيب يكول عادي 💔
2026-03-31 08:54:17
1
لودي :
عندي ١٧ واربع اجهاضات متكررة 😩
2026-05-27 05:35:32
0
Nuha ♥️ :
للأسف فعلا الدكتور قالي كدا رغم انtpo و crp مرتفع وعندي هاشيموتو وتعبانة دايما زي ما اكون عندي ١٠٠ سنة والتركيز في ذمة الله والإنجاز زفت تعبت من نفسي اوي دا غير انتفاخ الجسم والوجة وزيادة الوزن
2026-03-31 20:04:09
2
Am rafea Saso :
ماهو اسم تحليل
2026-05-14 16:17:28
0
atheer_fm :
يقولون مالها علاج
2026-03-30 21:15:28
0
hguyiu onv :
انا دائما احلل الغده ولا دكتور قالي حللي الاجسام المضاده
2026-04-07 20:19:26
0
Rivana :
كيف نعرف انو عندنا اجسام مضاده
2026-04-01 20:17:14
0
سمر ❤️❤️❤️❤️ :
انا عندي اجسام مضادة ٩٤ والغدة طبيعية شو الحل
2026-03-31 18:46:05
1
استغفر الله العظيم :
انا ٣٠٠٠
2026-05-10 11:05:17
0
OMA :
وصلت عندي ٣٠٠ طيب ايه الحل يا دكتور لوسمحت ممكن حضرتك تقول لنا ازاي نقللها
2026-03-31 20:42:56
0
سبحان الله :
وش علاجها طيب ؟
2026-04-01 16:12:52
0
dode :
كيف نعالج الأجسام المضادة
2026-03-31 21:23:51
1
Soumaya Chair najib :
tpo للخمول فقط ام حتى أصحاب نشاط لازم يعملون تحليل هذا ايضا ارجو الرد ارجوكم د
2026-04-07 23:40:25
1
Hayanh :
دكتور يقول لي البيب انت على وشك الغدة الخامدة
2026-03-31 00:47:56
0
latifa nejdi :
وصلت عندي ٥٠٠
2026-03-30 21:05:32
0
🌸aseelalmhdawy1🌸 :
واذا الغدة صارت طبيعية بس الاجسام مرتفعة شنو العلاج