sekarang aku dah jadi mak, aku masih tak faham..haha
2026-03-31 02:58:38
737
Oolong Milk Tea :
Hate that statement very much. I'm done and had enough.
2026-03-31 03:14:05
375
entahlanak :
pdhal boleh je nasihat jelas2
2026-03-31 07:19:26
199
~nurul_<3 :
fun fact.... our parent takkan tgk vid ni sampai abis sbb dorang rasa dorang sentiasa BETUL☺️💔
2026-05-04 04:54:36
59
py :
"Eh tak lah. Aku tak kan jadi mak macam kau." - the 14 y.o me 😭
2026-04-02 11:39:04
66
Kwon Ruby :
as a parent yg ade adult kids, ive explained many2 times, showed examples and consequences of certain actions, but still my children sometimes do not want to listen. this will be my last sentence to them. so no, its not that all parents want to avoid accountability. try raising kids for a change, then u will understand we tried our best too.
2026-04-03 03:42:22
13
Anis Sahul :
Skrg dah jadi perent aku semakin tak faham
2026-04-01 00:01:20
34
itsLizz :
saya dah jadi mak.. apa yg saya faham, saya putuskan rantai toxic tu sampai saya jer.
2026-05-06 16:48:36
12
happyclown :
taknak faham sbb aku takkan jadi mak macam tu dekat anak aku nanti haha
2026-03-31 11:05:55
47
skyisblue :
omg thats my father
2026-05-28 14:49:21
1
zarifah_hamzah :
Betull..masalahnya skrg saya dh jdi mak tpi saya still xphm kenapa mak saya buat bnda tu dulu!!??
2026-04-03 05:02:39
15
pinktea🐅 :
entahla,tapi kalau parents jenis tknak faham,kita terpaksa redha la dengan perangai diorang,kene mental
2026-05-14 10:26:32
3
[your name] :
now conclusionnya, saya tknk ada anak :p so mmg tkkn faham
2026-04-01 03:40:39
9
RESTORAN NASI AYAM MAMA :
selalu lah mak aku cakap macam ni... yg paling aku kecewa dia suka cerita buruk aku dekat org luar.. kalau dgn adik beradik pun dia tak bagi rapat dgn aku.. tolong aku lagi lah dia larang.. tapi depan aku dia berlakon baik..
2026-05-19 17:29:13
1
wane꩜ :
ilove ussisstaa
2026-04-14 16:10:42
1
honey🌻 :
pernah rasa takut nak kawin rasa takut pula nak ada anak... bila marah mesti cakap macam tu 😭
2026-05-04 13:46:23
2
delina zek :
mak Aku always guna ayat Tu everytime Aku betulkan Salah dia😂
2026-04-07 01:37:18
5
'Amal Solehah :
Begitu juga ayat "sekarang memang badan tak rasa sakit, tunggu dah tua esok nanti" nobody gonna check on it bila u dah tua nanti pun.
2026-04-01 00:22:35
6
Abby85 :
Haaaaa selalu sangat
2026-04-02 05:21:12
4
𓈒 sa 𐙚 ࣪ ⭒⁷ :
@Watermelon Frappe 🍉: Hate that statement very much. I'm done and had enough.
2026-05-06 02:20:32
1
﮼ميا :
Aku selalu kenaa 😂😂😂
2026-04-11 06:38:41
1
👺 :
selalu je dgr. sikit2 salahkan parents 🤣
2026-04-02 10:07:07
2
NURUL WAHANAS :
selalu
2026-03-31 08:52:45
1
syaza_kay :
explain pun tak paham masalahnyee
2026-03-31 10:06:45
1
To see more videos from user @reyrey213213, please go to the Tikwm
homepage.