@reyrey213213: The avoidance parents. To heal is to communicate. Communication means ada accountability and understanding. It also builds the bond.

Reyhan | constellation
Reyhan | constellation
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 31 March 2026 02:11:16 GMT
63981
5690
79
838

Music

Download

Comments

atiqahali01
Atiqah Ali01 :
sekarang aku dah jadi mak, aku masih tak faham..haha
2026-03-31 02:58:38
737
ptrimnis11
Oolong Milk Tea :
Hate that statement very much. I'm done and had enough.
2026-03-31 03:14:05
375
dan.dan8001
entahlanak :
pdhal boleh je nasihat jelas2
2026-03-31 07:19:26
199
anna_nurjean
~nurul_<3 :
fun fact.... our parent takkan tgk vid ni sampai abis sbb dorang rasa dorang sentiasa BETUL☺️💔
2026-05-04 04:54:36
59
3997x
py :
"Eh tak lah. Aku tak kan jadi mak macam kau." - the 14 y.o me 😭
2026-04-02 11:39:04
66
k_ruby_31
Kwon Ruby :
as a parent yg ade adult kids, ive explained many2 times, showed examples and consequences of certain actions, but still my children sometimes do not want to listen. this will be my last sentence to them. so no, its not that all parents want to avoid accountability. try raising kids for a change, then u will understand we tried our best too.
2026-04-03 03:42:22
13
anis.sahul
Anis Sahul :
Skrg dah jadi perent aku semakin tak faham
2026-04-01 00:01:20
34
lizzaimam
itsLizz :
saya dah jadi mak.. apa yg saya faham, saya putuskan rantai toxic tu sampai saya jer.
2026-05-06 16:48:36
12
lilyofthevall3yy
happyclown :
taknak faham sbb aku takkan jadi mak macam tu dekat anak aku nanti haha
2026-03-31 11:05:55
47
user4062031928160
skyisblue :
omg thats my father
2026-05-28 14:49:21
1
effa_hamzah
zarifah_hamzah :
Betull..masalahnya skrg saya dh jdi mak tpi saya still xphm kenapa mak saya buat bnda tu dulu!!??
2026-04-03 05:02:39
15
bbyteyam
pinktea🐅 :
entahla,tapi kalau parents jenis tknak faham,kita terpaksa redha la dengan perangai diorang,kene mental
2026-05-14 10:26:32
3
hsysyhrh
[your name] :
now conclusionnya, saya tknk ada anak :p so mmg tkkn faham
2026-04-01 03:40:39
9
zarahazhan7
RESTORAN NASI AYAM MAMA :
selalu lah mak aku cakap macam ni... yg paling aku kecewa dia suka cerita buruk aku dekat org luar.. kalau dgn adik beradik pun dia tak bagi rapat dgn aku.. tolong aku lagi lah dia larang.. tapi depan aku dia berlakon baik..
2026-05-19 17:29:13
1
nwfrne
￴￴￴￴wane꩜ :
ilove ussisstaa
2026-04-14 16:10:42
1
manisserirose
honey🌻 :
pernah rasa takut nak kawin rasa takut pula nak ada anak... bila marah mesti cakap macam tu 😭
2026-05-04 13:46:23
2
delina2951
delina zek :
mak Aku always guna ayat Tu everytime Aku betulkan Salah dia😂
2026-04-07 01:37:18
5
amalsolehah9
'Amal Solehah :
Begitu juga ayat "sekarang memang badan tak rasa sakit, tunggu dah tua esok nanti" nobody gonna check on it bila u dah tua nanti pun.
2026-04-01 00:22:35
6
abbyracun85
Abby85 :
Haaaaa selalu sangat
2026-04-02 05:21:12
4
qlyaisa
𓈒 sa 𐙚 ࣪ ⭒⁷ :
@Watermelon Frappe 🍉: Hate that statement very much. I'm done and had enough.
2026-05-06 02:20:32
1
miyasrizan
﮼ميا :
Aku selalu kenaa 😂😂😂
2026-04-11 06:38:41
1
uraturatt
👺 :
selalu je dgr. sikit2 salahkan parents 🤣
2026-04-02 10:07:07
2
nurulwahanas
NURUL WAHANAS :
selalu
2026-03-31 08:52:45
1
k_syai
syaza_kay :
explain pun tak paham masalahnyee
2026-03-31 10:06:45
1
To see more videos from user @reyrey213213, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About