@ohbulanofficial: Hantaran pempengaruh media sosial, Rosix Omar mencuri perhatian ramai apabila mendedahkan rutin penjagaan kulit wajah usahawan terkenal, Noor Nabila yang diamalkannya. #ohbulan #kinitrending #rosixomar
I cannot la banyak banyak ni. nanti jadi pening. I minimalist 😅
2026-03-31 05:50:57
2142
Chapiq Hashim :
Habis tu sekarang kita kena buat apa ? Kena mengelabah ke ?
2026-03-31 13:33:16
838
Fara Cua :
netizen mana menangis tu?
2026-03-31 10:15:53
273
tifaa.aaa :
Sbb tu dia tk perlu heavy make up sbb skin dia dh cantik
2026-03-31 06:28:02
428
choy :
Dah tu kitaorang nak kena meggelupur ke ni,maslhnya aku lagi jealous tgok org yg tak perlu pakai banyak skincare,dan tak perlu buat Rawatan muka tapi smulajdi cantik
2026-03-31 14:01:18
235
🐝stsry_ :
aku pakai safi yg botol kecik tu pun tk hari² guna tp lagi lawa dari dia. Alhamdulillah semulajadi cantik, umur 26 tp muka comel mcm umur 18 tahun 😙
2026-03-31 16:27:37
39
Azie Ismail :
tapi dia keje ape eh?bness ape
2026-03-31 07:41:26
77
aiseeyou123 :
Byk2 tu mungkin bukan semua dia guna. Mesti ada brand yg sponsor😅
2026-03-31 06:11:29
778
Di Aura :
tu la beza org brduit dgn tak ye..mcm aku ni..slagi tak hbis..mmg xbli baru..ada tu smpai gunting tube tu..korek2 cream muka..haha Ya Allah..truk nya aku
2026-04-01 02:22:59
6
mushito1 :
x heran lnsung...muka aku on pakai sabun Lux buku tu je ..alhamdulillah elok je kejadian Allah kasi😂
2026-03-31 11:16:44
38
defacto773 :
percaya la, air wuduk skincare terbaik di dunia 🤲🏻
2026-03-31 06:55:09
30
Suzie Kay SK :
Dia simple, rambut ikat, make up simple...Tp look dia still nampak mahal🥰Tak payah megah2 bagai still nampak klas yg tersendiri👏👏❤️❤️❤️
2026-04-03 14:55:33
14
Ayumia85 :
kite semua tahu dia kaya..so tk terkejut pun
2026-04-02 09:42:18
16
MY NAME IS ANIE :
Betul ke ada netizen yg menangis? Tanya je 😁
2026-04-02 09:29:20
7
erinputera29 :
jng sampai dihisab maaf ye
2026-04-02 08:51:17
7
Gingerbread :
Tk perlu nk banding kehidupan dgn dia. Tk adil utk diri sndiri. Tgk je boleh laa.
2026-04-02 01:05:27
7
whyyou :
OH BULAN .. ada modal lain x nak post ?
2026-04-02 08:25:33
9
tomatonator11 :
rosix ni keje apa
2026-03-31 10:47:11
6
Dahi Syed :
aku pakai Temulawak dengan bedak sejuk je
2026-03-31 06:16:48
63
Nuura1604🌹 :
Kerja apa nabila ni?
2026-03-31 08:28:24
14
djanman_nao :
high maintenance nih
2026-03-31 09:39:52
7
Sn Nurain Razak :
tp perfume kekal kita nanti semua bau sama😅😅
2026-04-02 04:20:54
5
Tuah :
nasib lah aku ada kursus bikin sabun beauty jimat duit aku dah 10 tahun pakai sabun buatan sendiri bau ketiak pun hilang kulit tak kedut
2026-03-31 10:25:04
11
To see more videos from user @ohbulanofficial, please go to the Tikwm
homepage.