بقولك يا غالي انا دلوقتي عايز اجيب ايفون والأسعار عاليه فهل اجيب دلوقتي ولا استنا يمكن الأسعار تنزل
2026-03-31 19:58:31
0
M.M.Ēłďéèp :
متاح ل 13 العادي
2026-03-31 16:20:58
2
MOA🦁WAD :
يا بيبو انا محتار بين الايفون ١٤ برو ماكس و الايفون ١٣ برو ماكس و ١٤ البرو انا عايز الاحسن في المعالج ويستحمل اللعاب و يكون بطاريته و شاشته تكون كبيره والبطاريه تكون كويسه والكاميرا تكون جباره
2026-04-01 13:40:26
1
Mohamed Mohamed Taha :
والله ولا ليها اي لازمه
2026-03-31 21:41:46
0
محدش يقدر yousef فرحتي ☺️ :
هو طبيعي آيفون ١٤ بقالو تلت سنين ينزل ل٧٧
2026-03-31 17:29:35
0
مــــحـ🥷🏻ــمــود :
طب هو ليه مش موجود عندي ١٦ماكس
2026-03-31 21:46:24
0
﮼🌛نجاتي🌜﮼ :
مش موجوده عندي في 13برو ماكس
2026-04-13 08:27:06
0
basmalla🌟 :
عادي 13 عادي ينزل ل 92 ف 6 شهور
2026-03-31 22:38:47
0
❤️🤜Anosa🤛 :
اول
2026-03-31 15:29:45
1
الغزاله🦌💋 :
حد يقولي عادي الفون ينزل من86لي83ف 3شهرر
2026-04-25 02:26:25
1
⚡𝑌𝑜𝑢𝑠𝑠𝑒𝑓⚡ :
انت مش عايز ترد عليا على الواتس لي🥺🥺🥺
2026-03-31 15:31:45
1
Amal Saied :
مش موجود ف ١٣
2026-04-18 11:01:09
0
𝓚𝓲𝓻𝓸👻 :
طب و ايفون 8
2026-04-02 10:49:25
0
hanaabdelkreem5 :
اجيب ايفون منين مستعمل بس البطاريه وحاله الفون كويسه كل لما اشتري فون اروح اكشف عليع في سويتش بلاس الاقيه في بلاوي
2026-04-29 19:22:51
0
مُحـ🥷🏻ـمَـد||𝙈𝙊𝙃𝘼𝙈𝙀𝘿$ :
نا معايا 13
الفون دا تالت مره يحصل معايا كدا بقالي اقل من أسبوعين شاريه كسر زيرو المشكله أنا باجي اعلي أو اوطي مش رادي خالص لازم اقفل الفون وأفتحه تاني اي المشكله لان أنا قلقان جدا
2026-04-22 08:49:59
0
mhmd Alboarm :
طيب وفي الآيفون ١٣ ؟
2026-05-13 21:45:56
0
🏴☠️🤴🏻AMR🤴🏻🏴☠️ :
😍😍😍
2026-04-03 21:38:24
0
eljoj 🤍🧿 :
مش موجود عندي
2026-03-31 15:29:49
0
To see more videos from user @abanoub.tech, please go to the Tikwm
homepage.