İlhan Ülker :
bunun ikiz kardeşi esas Fahribey'dir,bu 1,4,o 1,6 idi,benim ilk arabam,1994 yılında sıfır km almıştım,biriktirdiğim dövizle aracın yarısını alabiliyordum,akşam devalüasyon olunca ertesi gün aracın tamamını alabiliyordum,çalıştığım yerin zemin katında reno bayii vardı(erler otomotiv)hemen gidip dövizi bozdurup aracı aldım,tam 32 yıl olmuşşş,vay bee,,
2026-04-02 17:55:37