@user7425978381926:

Mehmet Balik
Mehmet Balik
Open In TikTok:
Region: TR
Tuesday 31 March 2026 16:13:40 GMT
481124
5442
368
6520

Music

Download

Comments

dark_man4683
HALİL İBRAHİM :
Neyşınıl coğrafik… olacak kaynak lütfen yanlış bilgi vermeyelim 😂😂
2026-04-02 13:19:49
79
osman.1312
Osman 💗 :
Şahin beyle takas olur mu
2026-04-03 09:20:18
36
ilhan.lker6
İlhan Ülker :
bunun ikiz kardeşi esas Fahribey'dir,bu 1,4,o 1,6 idi,benim ilk arabam,1994 yılında sıfır km almıştım,biriktirdiğim dövizle aracın yarısını alabiliyordum,akşam devalüasyon olunca ertesi gün aracın tamamını alabiliyordum,çalıştığım yerin zemin katında reno bayii vardı(erler otomotiv)hemen gidip dövizi bozdurup aracı aldım,tam 32 yıl olmuşşş,vay bee,,
2026-04-02 17:55:37
19
blackboss472
💢Desertlion💢 :
Bide Torosbey var😁😁😁
2026-03-31 17:07:58
22
erenaykac4809
erenaykac4809 :
Burot bey’i duymayan tarih okudum demesin 😂📚”
2026-04-02 15:37:05
36
by_kaptan0655
byy_yuksel0655 :
dedesi Renault 12 olmakla beraber babası da torostur imparatorluk torosun imalatının sonra ermesinden sonra burot beye geçmiştir günümüzde dayica olarak imparatorluk devam etmektedir
2026-04-03 13:12:30
5
user8115673992817
user8115673992817 :
sırf bunun için alırım ama tabela kalsın binmem kullanmam her sabah evden çıkarken bi bakış yeter gınun akşama kadar güzelleşir
2026-04-02 14:27:49
11
selo1816
selo :
😂son zamanların en iyisiydi hay Allah iyiliginizi versin
2026-04-02 13:56:51
9
tavsanlii
tavsanli... :
zaten plakadaki RF de Roche Fellerin kısaltması
2026-04-09 21:34:37
3
aar.akar0
Çağar Akar :
lan ne adamsınız ne güldüm
2026-05-19 07:26:57
1
deli.rzgar117
Deli Rüzgar :
anlamam 8-10 saniye sürdü 😁
2026-05-18 16:46:26
1
serpico_35
Serkan (SerpiCo_35) :
üvey kardeşi de fairway dir
2026-04-13 13:29:45
2
beytullahyilmaz14
Beytullah Yılmaz828 :
kocaman yazmış bide😃
2026-04-16 10:42:55
2
tigani561
tigani :
bende abisi Fahir bey vardiiii
2026-04-02 13:35:55
4
toro6631
toro66 :
ben alıcıyım. adım tarotbey😅😂
2026-04-02 15:57:15
3
ceku_343434
ceku 3434 :
kaynak iyimiş😅
2026-04-20 06:41:54
1
alaaddin54
Alaaddin 54 :
😂😂😂😂😂 gülerken gözümden yaş geldi 😂😂😂😂😂
2026-04-11 16:27:35
1
adem.yaln477
adem yalçın :
ben de diyom burot bey ne 'broadway'
2026-04-02 16:58:28
3
a.altay74
Atilla Altay TANRIDAĞLI :
😂😂😂 Beni güldürdünüz, Güzellikler ve gülücükler hayat boyu sizinle olsun.
2026-04-02 12:51:36
3
kahramankentli.046
" KAHRAMAN KENTLİ ✓ " 46 :
FEVRİBEY var birde 😂😂😂
2026-04-03 12:48:53
1
berat_koc27
Berat Koç :
2026-04-03 00:37:59
1
34_as_34
34_kral_34 :
Mühtiş bir paylaşım olmuş
2026-04-18 20:23:22
1
user2181354209415
Sahinf-18 :
doğan bey ile takas olur mu
2026-04-18 19:22:36
1
arya.mzik.murat.b
arya müzik Murat Buyukikiz :
o Renault 21 managee flash s rainbow motorlu bendede vardı caktirmayin 6 sene bindim 😁😁😁😁
2026-04-02 19:09:27
1
To see more videos from user @user7425978381926, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About