Beethoven falou o seguinte “Tocar uma nota errada é insignificante; tocar sem paixão é imperdoável." nós ver que ele erra no início, mais não falto o sentimento. Tocar não apenas soltar sons, mas transmitir emoção seja alegria, dor ou intensidade através da música
2026-04-04 02:31:05
15
Thabane💙🤍 :
ho fedile ke lehlohonolo 🔥
2026-04-19 16:11:53
22
victorriosrojas98 :
como se llama el himno?
2026-04-28 00:31:48
1
Lehlogonolo :
Ho fedile ke Lehlogonolo 🙏🙏💙🤍
2026-04-22 13:54:18
10
Alan_trompete1 :
Meu Deus, queria ser uma forminha pra estar aí só 👀 top demais
2026-04-01 20:09:59
7
Morwa :
I love musical instruments but sadly can't play one😂
2026-05-18 05:02:41
1
Rabiu. :
really love this 🥰
2026-04-05 01:24:00
1
tiza :
Pls i want to join you, which way when i want to join you
2026-04-27 19:05:18
1
Kalatso :
I like your music.
I'm a trompettist in Africa Togo.
2026-05-02 10:16:01
2
user54213747018671 :
esse eu tiro o chapéu
2026-04-01 15:05:41
5
Lebow ☺️ :
Lory, Myro 🎺 Marcelo e os demais 🔝🔝🎶🪗🎺
2026-05-23 19:16:18
1
SAM MOTHAPO :
OBRIGADO.WHAT A NICE 🎵 🎶 🙏🙏🙏
2026-05-15 18:50:28
1
saintt_issa :
🥰
2026-04-26 00:34:10
1
Cedric Mosia :
My liefde Apostol van Kerk onder Beskop
ek anvaar boodskaap van die gesprekte sing van die Here na die Hemel toe
Hold the old ones tight, cherish them, I tell you! They are a passing generation, just like you and me shall be one day! This music brings memories. Very beautiful, be blessed🥹🙏🏾🙏🏾
2026-04-30 05:31:36
1
Rem's makala :
abon
2026-04-17 07:39:01
1
𝒕𝒉𝒂𝒕𝒐_𝑱𝑺𝑪𝑯𝑰𝑳𝑳𝑰𝑵 :
What's the name of the song? 🙏🙏
2026-04-17 10:29:36
1
Durban Broadcasting Network :
what the name of the song in english
2026-04-21 20:20:07
1
Valcir Pereira852 :
Eita glória que maravilha lindo lindo demais santo Deus hooo glória
2026-04-15 15:03:13
1
João gonçalves Junio ccb :
só a elite dos irmãos antigos top de mais
2026-04-01 23:06:10
2
Laercio Ferreira Dos Santos :
so maravilha
2026-04-01 23:03:29
1
To see more videos from user @fernandaalbertoribeiro, please go to the Tikwm
homepage.