@beauty.zone.by.iram: Title: Perfect Base in Minutes, Flawless Makeup Hack, Easy Base Makeup Tips Hashtags: #makeuphacks #beautytips #flawlessbase #MakeupRoutine #creatorsearchinsights

Beautyzone by iram 💇‍♀️💅🇬🇧
Beautyzone by iram 💇‍♀️💅🇬🇧
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 01 April 2026 19:11:28 GMT
93453
3402
83
298

Music

Download

Comments

sweetyeeana
انمول شہزادی🥀 :
Koi coverage nahi dikhi behan mere paas Jo foundation hai Sirf foundation ki coverage he is se kahin zyada hai heavy base kabhi b asey nahi banti heavy base k Liye aap ko base cut pen cake cut 2 sticks shades cut foundation concealer loose powder and bit shinner ye sab add kar k banai jati hai is se zyada fazul material ki need nahi Hoti aap foundations zyada add kar rahi Hain Jo k fazul Hain bases aur sticks k shades par focus karein just foundation ivory shade is enough
2026-04-11 08:38:32
9
zainabali67789812
💞💞💞💞💞💞💞💞 :
koi bndi dermacole use na Karen ye after time dull ho jati ha
2026-04-05 15:29:24
3
parishey_baig
✨🦋Parishey Baig🦋✨ :
sale nh krti ap
2026-07-04 19:39:58
2
zoyanor60
zoya :
appi ya all skin pa laga skta ha plez bata da
2026-04-07 17:51:42
5
new.look.junction
New look Junction zafarwal :
Aslam o alaikum sis Kya ap y beas bna k seal b karte ha
2026-04-02 02:48:28
4
mrsmajeed62
mrsmajeed62 :
huda beauty original nai ha na??
2026-04-20 06:08:43
2
annye968
Makeupbyannye ✨ :
Meny aaj tak kissi High end saloon ko essy base banaty hoy ni daikha …. 🙏🏻 huda najmi ya kashies wagera ny kabi essy paint nahi bnaya tabhi unki base flawless hoti hai
2026-04-26 01:07:43
2
majnu5220
H A M Z A :
golden pearl facial kaise hai bata den
2026-05-08 13:54:16
1
lonewarrior36
lone warrior :
sister Sheaffer ka mineral base ma Kon Kon sa number yellowish tone ma plz bata da
2026-05-09 10:33:27
1
rembo4198
Rembo :
beginers k lae kio Sy 2 base base bane salon k le
2026-05-20 17:47:04
1
shaista.ateeq
Shaista Ateeq :
Huda beauty ki Kahan sy original r kitny ki milay ge
2026-04-07 01:03:21
3
tayyababeautyparlour
Tayyaba beauty parlour Taxila :
api dermacol ka knsa shade h
2026-04-02 04:19:43
3
manonaz10
NazNaz :
kitny Tim stay kregi ye face pe or kitny din tk rakhsakty ise sis
2026-04-02 05:13:09
4
a.k.n40
noraiz.🥰🥰 :
dear men ny musarat misbah ki nude shade li h but mery face us sy dall lgta h 5k ki li h meri skin tone fair h plzzzz mjy koi solution bta du plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
2026-06-04 13:36:50
2
ummyfarwashaikh
Fehnaz khan :
yr buht achi bnai h
2026-05-01 13:25:10
1
samiaman703
samiaman703 :
sis ap yh base bna k deliver kr skti h plzzzzz
2026-04-21 04:15:35
1
happypeople435
smile :
Derma ka no batya koi sa two or three 45 level ka or 38 ka or ivory ka plzzzz reply zror kija ga
2026-06-13 15:36:21
1
tayyababeautyparlour
Tayyaba beauty parlour Taxila :
api ye
2026-04-12 17:19:02
1
basitr08
Basit Ali :
کتنی اچھے دل کی ھے جس نے سب کچھ سامنے چیزوں کے نام بتا🌹🌹کر بناکر بتائ
2026-04-02 05:01:53
13
user1832198495529
Duafatima :
hudd k original haii apii
2026-04-21 03:05:32
1
mhnoor513
cutie pie :
api dermacol ka nbr Kiya hn?
2026-04-20 02:22:37
1
arham_17_
arham :
ktni der mix ki hwi store krk rkh skte
2026-04-04 09:11:21
2
aleha026
Aliha026@ :
aghr hm yh ketny den kely rakh sktiy h
2026-04-02 10:14:33
3
shagufta.nabeel
Shagufta Nabeel :
API dermacol ka Kon shade ha
2026-04-02 05:10:21
3
ashu60769
ashu :
bna k kitny arsy tk rkh skty Hain
2026-04-02 03:04:03
3
To see more videos from user @beauty.zone.by.iram, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About