@amrawwad: زيادة الحد الادنى للاجور #AmrAwwad #الاتش_ار_الطيب #الموارد_البشرية #قانون_العمل #قانون_التأمينات_الاجتماعية

Amr Awwad - الاتش ار الطيب 😇
Amr Awwad - الاتش ار الطيب 😇
Open In TikTok:
Region: EG
Wednesday 01 April 2026 19:45:27 GMT
83912
1916
100
344

Music

Download

Comments

abdo.alhlawany
Abdo Alhlawany :
باشا لأحد دلوقتي القطاع الخاص مطبقش الحد الأدنى اللي هو ٧٠٠٠لحد دلوقتي
2026-04-01 21:33:35
11
ahmed.ashraf.ahme31
Ahmed Ashraf Ahmed :
سلام عليكم عاوز اسال حضرتك يا استاذ سؤال مهم دلوقتي انا جايب مكنه تروسيكل اشتغل بيها كنت بدفع بتحاسب كصاحب عمل في التامينات الاجتماعيه لحد ما وصلت لسنه 25 كنت بدفع 6300 سنه 2026 عاوزيني ادفع 15600 سالت المبلغ ده كله هدفعه ليه قالوا لي هتتحاسب كصاحب عمل وسواق طب يا جماعه ده تروسيكل مش عربيه قال لك بقى زيه زي العربيه انا عاوز اسال بقى انا جاي لي وظيفه في شركه يعني انا مثلا لو دفعت سنه 26 الشركه تامن عليا بعدها على طول انا دلوقتي بيقولوا لي لازم ما يبقاش عليك تامينات تقفل الملف التاميني دوت لما سالت في التامينات قال لي لا عادي ممكن تسيب الملف طب ازاي والشركه ازاي هتدفع سنه 26 وهي مدفوعه بالفعل وعايزه اعرف الزياده دي كلها جايه منين وازاي اقدر جديد وفي ملف بالفعل مفتوح ان شاء الله استاذ لو تعرف تفيدنا في الموضوع ده يبقى جزاك الله خير ان شاء الله
2026-04-15 12:29:13
0
ebtesam.elya
Ebtesam Elya :
احنا معلمين مرتباتنا بتعدي على البايرول وبيوصلنا فتافيت من اي زيادة( ١٠٠٠ حافز تدريس بيوصلنا بالظبط منه ٧٥٠) وكذلك اي زيادة جديدة بيتقال على التلفزيون رقم وبناخد رقم مختلف تماما
2026-04-01 20:08:26
1
user4870881784512
محمد على حسن :
طلع من العم
2026-05-14 21:49:56
0
youssefosama3770
youssefosama3770 :
طب معلش لو هو زود الأجور ف القطاع الخاص أن القبض هيزيد هيبقي 8000 جنيه طب مثلا لو الواحد قبضه 9000 مثلا هيزيد هيبقي 10000 بردو ولا لاء
2026-04-01 20:37:52
0
user8201873424773
مشتاقه للجنه :
حضرتك بنسبه معلمين مدارس الخاص لسه مرتب ٣٠٠٠ لو اقل كمان قرار مالش علاقه مدارس ولأ
2026-06-10 18:00:22
0
user84203925
user842039 :
احنا ماخدناش السبعه اصلا
2026-04-06 00:02:13
0
heshamawad542
مجدي مهران :
يااستاذ عمرو احنا متأخرين سنين ضوئية احنا المفروض الحد الادني يبقي ٢٠الف جنيه علشان نعرف نعيش عيشة البني ادمين
2026-04-01 19:54:43
1
esamsaber227
user8kyn2falcb :
سوالف بعد اذنك هوه الحد الادني للأجور المفروض يكون هوه الحد الأدنى للتأمينات ؟
2026-04-01 20:15:19
0
nasseribrahimafi
ناصر ابراهيم عفيفى :
الله ينور عليك يا باشا
2026-04-04 16:19:12
1
mega.man68
mega man :
ما ٨٠٠٠ ده مش القبض ده قبل الخصومات 😂
2026-04-01 23:56:35
2
mohamedgamal515
Mohamed Gamal :
طيب دلوقتي الشركة بتنزلنا الزيادة أول السنه وبيتكتب ان الزيادة تشمل جميع زيادات خلال السنه
2026-05-11 20:30:15
0
mohmedmamdouh79
Mohamed mamdouh :
وحتى لما يصدر القرار من وزير التخطيط هتبقي اخرها 500 جنيه بالكتير عشان المرتب يوصل ل 6000 والباقي يقولك استقطاعات و تأمينات
2026-04-02 05:52:25
1
m611205
............. M :
ممكن تكلمني خاص استشاره بعد اذنك
2026-05-05 14:26:26
0
m12345m4855
M M :
للاسف بيشيلوا منه حوالي ٣٠ % مستقطعات
2026-04-02 00:33:26
1
user45944806537358
رؤيه الامل 👑😉❤️ :
يا باشا قطاع خاص اي ده مطبقوش ٧٠٠٠
2026-04-01 23:33:34
1
userlceqs6cxc0
user34826456298 :
يافندم انا قدمت في شركه عالميه ومرتب ثابت ٥٣٠٠ بعدتامينات وضرايب
2026-04-01 21:10:16
1
.392182
حسام سليم392 :
ياغالى أنا لحد دلوقتى بقبض 4000 جنية ولا فى زيادة ولا حاجة
2026-04-01 23:59:38
1
mohamed_samir_101
Mohamed :
طب باقي الأجور اللي هي مش الحد الأدنى هتزيد حاجه؟
2026-04-03 22:59:27
0
kareemeltonsy2
𝕂𝔸ℝ𝔼𝔼𝕄 𝔼𝕃𝕋𝕆ℕ𝕊𝕐 🇪🇬 :
السؤال هنا هل الحد الادني يعني مثلا ٧ الف بيتخصم منهم التأمينات يعني يبقي ٦ وشويه ولا المفروض التأمينات بعيد عن ٧
2026-04-03 16:39:13
0
nour543631
Nour :
جيد ذياده الاجور للحد الأدنى طيب والى قضى 30 سنه فى العمل يجب ان يزيد الضغف لانه ظلم انه يتساوى بحديث التعين
2026-06-20 17:10:02
0
xx_eehabelkhateeb_xx7
إيهاب الخطيب :
استاذ وحبيبي بنتي معينه بنظام العقد وبكارت الخدمات المتكامله وظيفه بدون عمل او وظيفه غير نشطه بمعني انها مش بتروح الشغل لانها اعاقه ذهنيه بتاخد ٢٥٠٠ج هل هي كده المفروض ينطبق عليها الحد الأدنى بالنسبه للقطاع الخاص هي معينه وموظفه عامل بمستشفي خاص وكتبنا العقد بوجود وكيل وزاره القوي العامله ف مكتبه ياريت افاده
2026-04-04 22:37:18
0
jorjjj916
Tears :
بالله عليك جوبني على سؤالي الله يبارك فيك لو انا موظفة بقالى 10سنين ومرتبي 9 وطلبط يأمنو عليا بمورتبي الشامل وطلبط تأمين صحي مرضيوش وقلولى متطلوبيش زيادة السنادي لو مرتبي زاد وبقي 10رائك ايه بالله عليك
2026-04-06 07:00:03
0
walaabadr28
ولاء :
ممكن اعرف وضع الجمعيات الخيرية اية لان احنا كموظفين من ١٥ سنة ومرفوض من مجلس الإدارة تطبيق اى حد أدنى من سنوات ومؤمن علينا بمبالغ بسيطة
2026-04-06 11:29:47
0
mohamedkhalifa968
أبو سجدة 🫵🇪🇬 :
يا عمي بسال الناس في شغلي القديم قالو بياخدو ٥٠٠٠ الف صلي علي النبي كدا
2026-04-01 19:56:20
0
To see more videos from user @amrawwad, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About