Şu her şeye de salça koyma işine bir türlü anlam veremiyorum
2026-04-03 07:28:53
45
Evgin :
Türkçe ismi ne bu mantarın?
2026-04-04 05:01:45
0
Gönlüm Asi :
soya sosu nedir
2026-04-03 04:55:51
3
seral balporsuğu :
aynen bende böyle yapıyorum et kadar güzel oluyo
2026-04-03 09:10:48
1
Jakoben :
size tavsiye mantarları soslamayin yoksa sadece ve sos tadından başka bişey gelmez sade kızartın veya izgara yapın
2026-04-03 14:14:05
9
SUNGUR34 :
en iyisi az tereyağında kızartma hele salça hiç olmaz
2026-04-03 15:58:16
1
gonca032 :
Fırında olur mu diyette nasıl yapabiliriz
2026-04-02 18:59:43
0
Ömer Faruk Kutay :
Hiç uğraşmayın soya felan tereyağında kızart ye
2026-04-03 15:06:02
5
celal sarıkaya :
Görüntü güzel. Tadı nasıl bilem ama. Bu mantarı sadece tuz atarak bile yesen müthiş.
2026-04-03 15:14:29
2
Mine-Nane :
tereyağında kizart efsane...
2026-04-03 17:11:16
3
User :
ay bidefa yaptim cignenmiyor lastik gibi beğenmedim bidaha almam asla normal mantar daha iyi
2026-04-03 23:29:40
4
Hakan :
Yanında rakı yoksa hepsi boş gaga
2026-04-04 14:53:35
1
İbrahim Kandemir :
azcik maydonozsa rendeledikmi superrr
2026-04-03 21:06:00
1
Rafet Akın :
kizart ye
2026-04-03 14:58:50
1
ceylan :
Sakız gibi hiç düzgün pişmiyor sevmiyorum bu mantarı
2026-04-03 18:16:58
1
HAZKAT PROFESYONEL :
çook iyi 👏👏
2026-04-03 16:59:08
1
Ayhan Aytar47 :
sade daha güzel yok böyle tat
2026-04-03 10:36:40
1
Elif Hamamcı :
Mantar, kapya, soğan, yeşilbiber, sarımsak hepsini iri iri doğra yüksek ateşle bulandırmadan kavur. Pişmeye yakın istersen içine cherry domates ve mısır at. Kavur, Tuz, karabiber koy. Doğal, sağlıklı ve olması gereken tarif budur. Hoş dümdüz zeytinyağında bile kavursan yüksek ateşte yeterli.
2026-04-04 16:32:54
1
denizkızı :
harika ellerinize saglik
2026-04-03 09:22:21
1
TunChem :
soslu kanat tadı için mantar heba edilirmi. git kanat al. mantar sade yenir ve sadece mantar yenir. çok çiğnenmez ağızda bekletilir suyunun ve tadının damak ve dil kenarlarına yayılması beklenerek yutulur
2026-04-04 01:05:07
1
fcp3403 :
her cumartesi kahvaltıda ve cok iyi yaparım sadece sarımsak ama sapı önemli onuda yaparım zeytinyağı tuz sarımsak biberiye az süt hepsini karıştır akşamdan Marine et sabah firida yağlı kağıt ser hepsini diz fırınla nar gibi olunca çıkar varsa parmesan biraz rendele boyle bir lezzet olamaz
2026-04-03 10:54:39
1
🄴ʟᴇᴋᴛʀᴏ ˚⊱🐚🪸⊰˚ :
salça olarak bibermi domatesmi kullanmalıyız
2026-04-18 08:49:00
0
Ayfel 🇹🇷 :
elinize sağlık deneyeceğim keşke kışın görseydim video'yu malum kışın daha çok istiridye mantarı bulunuyo 👍
2026-04-03 06:25:37
0
To see more videos from user @ole.mantar, please go to the Tikwm
homepage.