@ajnabi._6x: Sorry guess I couldn't keep it in. I hope tik tok would not shadow this. #flatearth #globe #fyp #flatearther #flatearthisreal

Ajnabi
Ajnabi
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 02 April 2026 22:46:41 GMT
1564
80
4
1

Music

Download

Comments

i_love_the_zx10rr
REkaneki :
2026-04-02 23:24:53
3
ambz_k8
ambz_k8 :
I actually audibly laughed reading the ‘no one is living upside down’ comment😭😭😭
2026-04-02 22:59:12
2
v4ronhd69
v4ron :
got a bit scared from the story😭
2026-04-02 23:32:08
1
razanamr.r13
𐙚 ˚⋆˚꩜。˚ roza¹⁰⁰⁹𐙚 ˚⋆˚꩜。˚ :
lmao im Egyptian and trust 💔 the sun is above our head all day 😭
2026-04-03 03:25:23
1
To see more videos from user @ajnabi._6x, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

23.06.09🎉🎉 en yakın arkadasım ve gercekten tam anlamıyla tereddutsuz guvendigim tek kisinin (irem sen haric) dogum gunu. cok kez kavga ettik kustuk, uzun sureler ayrı kaldık bazen tekrar barısacagımızı bile dusunmedim ama ne yasanmıs olursa olsun bi sure sonra sonunda icimde kalan tek sey ozlem ve senin eksikliginin getirdigi huzun oldu. iki yıldır ne olursa olsun her zaman derdimi de mutlulugumu da dinledin ve hic sıkılmadın. eger baska biri olsam ve arkadaslıgımıza baksam kendimi cok kıskanırdım. gercekten kimseyle kıyaslayamayacagım birisin ve cok iyi bir arkadassın en azından bana karsı. baskalarına olmana gerek yok ztn. seninle vakit gecirirken cok keyif alıyorum ve her seferinde sana ne kadar cok deger verdigimi hatırlıyorum. kim olursa olsun herkese karsı bir tereddutle yaklasan, suphe duyan biriyim ve insanların yaptıkları her seyi cok dusunup panikliyorum ama bu bi sende olmuyor. belki yanlıs yapabilirsin ben de yapabilirim ama asla bana ihanet etmeyecegini cok iyi biliyorum. KNK ANNEM BILE SENLE KONUSTU AQ IMDT......,,,, sanala senle basladım gibi oldu ve devam etmemin sebebi sendin yani kpopa kadar her seyi senle ogrendim. bi ara kustugumuzde kafayı yemistim soobinde ciddi anlamda senin yuzunu goruyordum telefonu acasım gelmiyordu. hayaaatımda oldugun icin o kadar sanslı ve mutlu hissediyorum ki anlatamam, bazen mal oluyon ama olsun.  kimseye anlatamadıgım seyleri sana anlatabiliyorum ve yargılamayacagını biliyorum, sanal arkadas oldugumuzu bile pek dusunmuyorum goruntulu de konustuk aynı sehirde de bulunduk bence real sayılıyoruz? ve bulusacagımıza gercekten insnıyorum o gunler de gelecek sabır direnc arkadaslıgımızın sadece tesaduf oldugunu dusunmuyorum kader bence biz ruh esiyiz 22:22. bir seyi kafana taktıgında o seyin anlatılmayacak kadar onemsiz bir sey oldugunu dusunsen bile nnnooolur anlat cunku sen mutsuz oldugunda ben de cok mutsuz oluyorum. neyse uzatmıs gibi hissediyorum ama daha yazacak o kadar cok seyim var ki. bitirecegim sanırım iyi ki dogdun iyi ki varsın ve olmasaydın gercekten hayatımda kisiligime kadar cok fazla sey farklı olurdu, olmasını da hic istemezdim cok yalnız hissederdim diye dusunuyorum. yalnız hissettigimde senin yanımda oldugunu bildigim icin daha az yalnız hissediyorm❤️  hayatımda bulundugun her gun icin cok tesekkur ederim ve nolur hep arkadas kalalım, SENI COK SEVIYORUM IYI KI DOGDDDDDDUN ELIFIM💕💕🎉🎉🎉@violet @makaveli #yeonbin
23.06.09🎉🎉 en yakın arkadasım ve gercekten tam anlamıyla tereddutsuz guvendigim tek kisinin (irem sen haric) dogum gunu. cok kez kavga ettik kustuk, uzun sureler ayrı kaldık bazen tekrar barısacagımızı bile dusunmedim ama ne yasanmıs olursa olsun bi sure sonra sonunda icimde kalan tek sey ozlem ve senin eksikliginin getirdigi huzun oldu. iki yıldır ne olursa olsun her zaman derdimi de mutlulugumu da dinledin ve hic sıkılmadın. eger baska biri olsam ve arkadaslıgımıza baksam kendimi cok kıskanırdım. gercekten kimseyle kıyaslayamayacagım birisin ve cok iyi bir arkadassın en azından bana karsı. baskalarına olmana gerek yok ztn. seninle vakit gecirirken cok keyif alıyorum ve her seferinde sana ne kadar cok deger verdigimi hatırlıyorum. kim olursa olsun herkese karsı bir tereddutle yaklasan, suphe duyan biriyim ve insanların yaptıkları her seyi cok dusunup panikliyorum ama bu bi sende olmuyor. belki yanlıs yapabilirsin ben de yapabilirim ama asla bana ihanet etmeyecegini cok iyi biliyorum. KNK ANNEM BILE SENLE KONUSTU AQ IMDT......,,,, sanala senle basladım gibi oldu ve devam etmemin sebebi sendin yani kpopa kadar her seyi senle ogrendim. bi ara kustugumuzde kafayı yemistim soobinde ciddi anlamda senin yuzunu goruyordum telefonu acasım gelmiyordu. hayaaatımda oldugun icin o kadar sanslı ve mutlu hissediyorum ki anlatamam, bazen mal oluyon ama olsun. kimseye anlatamadıgım seyleri sana anlatabiliyorum ve yargılamayacagını biliyorum, sanal arkadas oldugumuzu bile pek dusunmuyorum goruntulu de konustuk aynı sehirde de bulunduk bence real sayılıyoruz? ve bulusacagımıza gercekten insnıyorum o gunler de gelecek sabır direnc arkadaslıgımızın sadece tesaduf oldugunu dusunmuyorum kader bence biz ruh esiyiz 22:22. bir seyi kafana taktıgında o seyin anlatılmayacak kadar onemsiz bir sey oldugunu dusunsen bile nnnooolur anlat cunku sen mutsuz oldugunda ben de cok mutsuz oluyorum. neyse uzatmıs gibi hissediyorum ama daha yazacak o kadar cok seyim var ki. bitirecegim sanırım iyi ki dogdun iyi ki varsın ve olmasaydın gercekten hayatımda kisiligime kadar cok fazla sey farklı olurdu, olmasını da hic istemezdim cok yalnız hissederdim diye dusunuyorum. yalnız hissettigimde senin yanımda oldugunu bildigim icin daha az yalnız hissediyorm❤️ hayatımda bulundugun her gun icin cok tesekkur ederim ve nolur hep arkadas kalalım, SENI COK SEVIYORUM IYI KI DOGDDDDDDUN ELIFIM💕💕🎉🎉🎉@violet @makaveli #yeonbin

About