@faizrazakdrone: Mana yg dah lulus iv.. Comment sikit. #lamresearchkulim #fyp #drone

faizrazakdrone
faizrazakdrone
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 03 April 2026 11:39:40 GMT
259961
12951
611
3363

Music

Download

Comments

yanaasilah
Yaner💫 :
Saya tolong jawabkan lah persoalan yg ramai org tertanya2 mcm mana nk masuk LAM. Lam tiada operator harap maklum. Kena ada DIPLOMA in ENGINEERING paling kurang. Kalau ada yg cakap spm/skm pun ada masuk, yaa memang ada tp kena apply under contract (melalui HM Resources) bukan direct portal Lam/open iv. Sebelum nk mai iv pastikan research dlu pasal lam jgn main buta ja mai tanpa persediaan, pastu kena halau balik salahkan pihak HR. Good luck semua yg mana masih strugle mencari rezeki dan cuba utk masuk LAM kbye! Salam sayang dri saya tahun ke6 setia bersama LAM since 2021 until pencen insyallah muahh✌🏼🫶🏻
2026-04-06 16:35:51
153
kibaslangit
kibas langit :
pukoi 5:30 pacak dhhh.. alhamdulillah interviewer baik..smoga2 ada rezeki
2026-04-04 09:19:50
51
itz.pistonkecikk_4
pistonkecikk_4 :
lulus,isnin depan masuk lam batu kawan training 2 bulan kat sana then masuk kulim👍🏻
2026-06-19 14:32:24
8
zkarikishied
Hang Tipu :
Mana2 post smua pasai Lam ja noh..haha..mendoniaaa LAM...mang byak benfit smua..tp kena ingt ya..hanya yg kental sja yg layak..Turrnstle brek time smua kena folow..bukn main2 noh...syurga bg yg ikhlas bekerja mencari rezeki 🥰
2026-04-08 03:04:06
24
shesadeeba
deebleoo :
My husband coming soon kerja situ, dok meratib hari hari minta dapat alhamdulillah dapattt
2026-04-04 16:50:24
9
j4tt76___
ᴘ ᴏ ᴋ ᴊ ᴀ ᴛ :
Mcm mna nak masuk lam?
2026-04-04 07:23:44
9
pittjay_
Pitt J :
💪🔥
2026-04-04 02:58:12
10
ftinfarihahrahim
Aten rahim :
Jgn syok sngt. Ada turnstile tau skrg 😂
2026-04-06 03:44:33
12
_black_mamba_333
Black mamba 333🍁 :
Alhamdulillah bang baru lepas iv kt picca pg td.. harap2 dpt la masuk🥹
2026-04-04 05:38:29
12
fariz_zahrul11
Fariz D’Zwan :
Cantik la kilang LAM ni. Mesti syok kalau dapat masuk kerja sini
2026-04-09 07:09:59
5
kak_umikalsom
𝓤𝓶𝓲 𝓚𝓪𝓵𝓼𝓸𝓶 :
Ada master pon xlepas nk p iv. Awat payah sgt. ada tips x
2026-04-06 00:30:04
1
muhd_nxjmi
Najmi Ghazalli :
bila iv lam kulim ? mohon online atau walk in iv
2026-04-04 01:37:48
12
alifnajmi__
Matlip_✨ :
aku shortlisted iv 26hb ni kt lam kulim… kot ada yg pi jugak komen st
2026-06-22 06:56:40
0
akmaloib
Akmal OIB Property 🏡 :
nak beli rumah baru di Pdg Serai roger saya. 🎉🏡 pemaju rumah OIB
2026-04-04 15:23:55
6
asrul9985
Papa3QShop :
Alhamdulillah...isnin masuk keja..Kali ke2 iv... rezeki anak2...
2026-04-04 10:07:29
11
dilanz08
IJ :
salam nk tnya berbaloi tak dpt assembler 3 , sbb gaji yg lam bgi downgrade bnyk dri skrg dilema😅
2026-04-20 09:59:15
0
alipiqram4
aLip iQram :
hampir 4 tahun stay dgn kilang yg dpt projek dri LAM...
2026-04-09 02:17:30
5
fatimah_nasrun
fatimah :
alhamdulillah anak dah dapat.... hujung bln 4 start keja🥰
2026-04-06 03:00:51
5
1naraa1n1
Enynor :
Maaf tanya, graduated dalam diploma teknologi makmal and now as a purchasing kat kilang petrochemical sesuai ke apply sini? Teringin nak transition job
2026-05-30 02:23:05
1
aswadsaad
Aswadsaad :
13/4 ni start training dekat bayan lepas. Harap2 tahun depan dpat masuk dekat kulim 😂
2026-04-04 08:50:55
0
imad.sajiri
imadyonn :
assembler3 benefit sama juga ke dengan tech?
2026-04-11 03:00:00
0
user3346721028
Λούσιφερ :
nk masuk as tech. tpi basic aku dh tinggi. takut nk minta 20%, nnti orang reject.
2026-04-05 16:52:19
0
wan369808
Wan :
dah Lulus final iv.... Alhamdulillah🥰
2026-04-04 05:20:10
4
bokshim95
Bokshim :
Susah tak nak apply sini?
2026-04-04 10:28:22
3
mrnobody9119
Mr Handsome :
share benefit lam research bang
2026-04-06 10:34:45
2
To see more videos from user @faizrazakdrone, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About