Saya tolong jawabkan lah persoalan yg ramai org tertanya2 mcm mana nk masuk LAM. Lam tiada operator harap maklum. Kena ada DIPLOMA in ENGINEERING paling kurang. Kalau ada yg cakap spm/skm pun ada masuk, yaa memang ada tp kena apply under contract (melalui HM Resources) bukan direct portal Lam/open iv. Sebelum nk mai iv pastikan research dlu pasal lam jgn main buta ja mai tanpa persediaan, pastu kena halau balik salahkan pihak HR. Good luck semua yg mana masih strugle mencari rezeki dan cuba utk masuk LAM kbye! Salam sayang dri saya tahun ke6 setia bersama LAM since 2021 until pencen insyallah muahh✌🏼🫶🏻
2026-04-06 16:35:51
153
kibas langit :
pukoi 5:30 pacak dhhh.. alhamdulillah interviewer baik..smoga2 ada rezeki
2026-04-04 09:19:50
51
pistonkecikk_4 :
lulus,isnin depan masuk lam batu kawan training 2 bulan kat sana then masuk kulim👍🏻
2026-06-19 14:32:24
8
Hang Tipu :
Mana2 post smua pasai Lam ja noh..haha..mendoniaaa LAM...mang byak benfit smua..tp kena ingt ya..hanya yg kental sja yg layak..Turrnstle brek time smua kena folow..bukn main2 noh...syurga bg yg ikhlas bekerja mencari rezeki 🥰
2026-04-08 03:04:06
24
deebleoo :
My husband coming soon kerja situ, dok meratib hari hari minta dapat alhamdulillah dapattt
2026-04-04 16:50:24
9
ᴘ ᴏ ᴋ ᴊ ᴀ ᴛ :
Mcm mna nak masuk lam?
2026-04-04 07:23:44
9
Pitt J :
💪🔥
2026-04-04 02:58:12
10
Aten rahim :
Jgn syok sngt. Ada turnstile tau skrg 😂
2026-04-06 03:44:33
12
Black mamba 333🍁 :
Alhamdulillah bang baru lepas iv kt picca pg td.. harap2 dpt la masuk🥹
2026-04-04 05:38:29
12
Fariz D’Zwan :
Cantik la kilang LAM ni. Mesti syok kalau dapat masuk kerja sini
2026-04-09 07:09:59
5
𝓤𝓶𝓲 𝓚𝓪𝓵𝓼𝓸𝓶 :
Ada master pon xlepas nk p iv. Awat payah sgt. ada tips x
2026-04-06 00:30:04
1
Najmi Ghazalli :
bila iv lam kulim ? mohon online atau walk in iv
2026-04-04 01:37:48
12
Matlip_✨ :
aku shortlisted iv 26hb ni kt lam kulim… kot ada yg pi jugak komen st
2026-06-22 06:56:40
0
Akmal OIB Property 🏡 :
nak beli rumah baru di Pdg Serai roger saya. 🎉🏡 pemaju rumah OIB
2026-04-04 15:23:55
6
Papa3QShop :
Alhamdulillah...isnin masuk keja..Kali ke2 iv... rezeki anak2...
2026-04-04 10:07:29
11
IJ :
salam nk tnya berbaloi tak dpt assembler 3 , sbb gaji yg lam bgi downgrade bnyk dri skrg dilema😅
2026-04-20 09:59:15
0
aLip iQram :
hampir 4 tahun stay dgn kilang yg dpt projek dri LAM...
2026-04-09 02:17:30
5
fatimah :
alhamdulillah anak dah dapat.... hujung bln 4 start keja🥰
2026-04-06 03:00:51
5
Enynor :
Maaf tanya, graduated dalam diploma teknologi makmal and now as a purchasing kat kilang petrochemical sesuai ke apply sini? Teringin nak transition job
2026-05-30 02:23:05
1
Aswadsaad :
13/4 ni start training dekat bayan lepas. Harap2 tahun depan dpat masuk dekat kulim 😂
2026-04-04 08:50:55
0
imadyonn :
assembler3 benefit sama juga ke dengan tech?
2026-04-11 03:00:00
0
Λούσιφερ :
nk masuk as tech. tpi basic aku dh tinggi. takut nk minta 20%, nnti orang reject.
2026-04-05 16:52:19
0
Wan :
dah Lulus final iv.... Alhamdulillah🥰
2026-04-04 05:20:10
4
Bokshim :
Susah tak nak apply sini?
2026-04-04 10:28:22
3
Mr Handsome :
share benefit lam research bang
2026-04-06 10:34:45
2
To see more videos from user @faizrazakdrone, please go to the Tikwm
homepage.