واللي اتجوز ..وانا اتجوزت ولسة مش عارفة أطلعه من قلبي❤️🩹
2026-05-12 18:26:45
163
ملك👑 :
مكنتش ناوي اودعك اه والله 💔.
2026-04-06 20:06:05
47
qvkxug.83 :
اخر مره اتكلمنا قالي بقي في حياتي حد ادخل ابعتله في عيد ميلاده ولا ممكن تكون لسه في حياته
2026-04-05 17:08:19
137
👑Hager👑 :
صوت عمرو دياب مليان دفا مش طبيعي🥰
2026-05-14 10:21:28
5
caty :
بعت عنو بس مش علشان بكرهو بل عكس والله انا روحي فيه بس بعت علشان حرام أنا عيزا يكون من نصيبي بجد اصل أنا وهوا لسه صغيرين ف استحاله نكمل ونتخطب ف سبتو علشان ربنا يمكن ربنا يكتبهولى في الحلال بدل م اكلمو ويبقي حرام وكل يوم بصلى وبدعي يكون من نصيبي بس الفكره انو مفكرني مش بحبو أو بحب حد تاني وغالبا كرهني بس .......❤️🩹 البدايه التي الاترضي الله نهايتها لن ترضيك
2026-04-21 21:11:24
355
F :
عايزة اقولك ان عمري لا حبيت ولا هحب قدك .. كان نفسي بس اعرف ساعتها ان دي اخر مرة هنتكلم فيها .. كان نفسي اودعك وداع يليق بينا وبكل الحب اللي حبيناه لبعض ينور عيني وحشتني اوي .. بقيت بدور عليك فالناس يحبيبي .. مش لاقياك ولا هلاقي زيك .. هفضل احبك طول عمري
كنت عاوزه اقولك انك هتفضل اغلي حد عندي فعلا كنت انت الي جيت وعلمتني يعني اي حب يعني اي صحاب فعلا كنت باجي اكلمك كاني بكلمك نفسي اكتر حد كنت معاه علي طبيعيي بجد كنت عارف حاجات عنييي اهلي ذا نفسي مكنتوش يعرفها اها أنا عارفه اننا عمرنا م هنقابل تاني ولا عمرنا هنتكلم تاني بس عايزه اقولك انك هتفضل اغلي حد عندي وهتفضل احسن حد عند ربنا يسعدك ويحفظك وتبقي البنوته الي بتكلمها تكون من نصيبك وحدك يارب 💔💔
2026-05-19 21:51:46
5
Lölö Muhamed.. :
الحب ليا والنصيب لغيري
الأهل كأنه السبب ❤️🩹
2026-05-11 15:07:57
5
nono.. 🤍✨ :
"الظروف اقوى منى انتى جوهره اى حد يتمنى تكونى ف حياته وانا والله العظيم حبيتك بس (عياط) ............." الاتصال خلص
بعدها باسبوع كان فرحه
عدى سنه ونص وحاليا هو معاه بنوته
2026-05-13 21:08:55
12
. :
عايزه اقولك مهما اتكسرت منك هفضل احبك
2026-05-13 17:20:05
8
𝖺𝗂𝗌𝗁𝖺 :
لو رجع فينا الزمن م تعرفت عليك
2026-04-15 06:07:40
5
nothing :
هقول اية لواحد قال معرفتش احبك
2026-04-08 15:14:26
48
🇪🇬♡🇫🇮 :
صعبتها عليا
2026-04-06 10:51:38
5
حنيـن.! :
دا انا كنت لسه بكلمك و بقولك ايه فيا، "صعبتها عليــا"!!!!.
2026-04-23 21:50:04
6
🦂🍒𝑀𝒾𝓃𝑜𝓃𝒶🍒 :
الاغنيه دي بتدوس علي قلبي جامد😭😭
2026-04-07 18:52:22
5
Melis :
كنت عاوزه قلك انو أنت ماهنتش عليا ،وعشرتنا أذتني كتير،صعبان عليا قوي لي مرينا فيه ،صعبان عليا ضحكاتنا وهزارنا،صعبان عليا كتير انو نحنا افترقنا ،صعبان عليا نفسي جدا وهي تبكي على حد هانت عليه
2026-04-07 16:26:31
17
Rawan Khaled :
حد يجيبه يغني في ودني
2026-04-05 08:47:57
9
Yousef Alazab :
كنت دخل اقوله قد اي حياتي بايظه واتكلم معاه شويه ردت وقالتلي خطوبتي الخميس الجاي
في حياتي باظت اكتر 😭😭
2026-04-22 03:28:30
7
To see more videos from user @esslam308, please go to the Tikwm
homepage.