Benim oğlum 3 buçuk yaşında, erangel haritasını ezberlemiş, baba burda garaj var araba seçelim diyor. Sizce fazla mı telefonla oynuyor hocam. Bu arada her öğünden sonra bi saat hak veriyorum
2026-04-04 07:25:26
8
Khayala_official :
Benim cocuğumun 6 yaşı var daha eline telefon almadı aslada vermem
2026-04-04 07:40:29
28
Хожгюн Мустафов :
Oğullarım 9 ve 11 yaşlarında, büyük oğlan 4 yıldır baskete gidiyor, küçük olan 3 yıldır futbola, bu söylediklerinizin bir çocuk telefondan başka bişeyle ilgilenmiyorsa geçerli olabilir, ama zamanının büyük bir kısmini spora ayırırsa ve evde kaldığı sürece ara sıra telefonla oynarsa bir sorun olmaz
2026-04-04 09:36:14
20
🇹🇷Enes☪️ :
yapay zekâ kullanarak uygulama hazırlıyorum süre sınırı koyacağım akşam 9 sabah 6 sadece arama okul saati sadece arama toplam 2.5 saat serbest
2026-04-30 15:33:16
0
user7582031729471 :
Bizim oglan telefonu biraksa ps oynar ahhahaha
2026-05-30 00:04:40
1
Firat Limoncu :
Sadece çocuklar degıl kı hepımız öyleyız
2026-04-06 04:51:29
2
___TUFAN___ :
Hemen uygulamaya geçiyorum
2026-04-04 05:53:45
9
hakyoladogru :
Teknolojiyere yol vermek bizlerin elinde. Uygulama engelleme, sınırlama herşeyi doğru kullanmak gerek.
2026-05-08 09:31:23
1
reiscan :
12 dk baba telefonsuz ne yapacak 😃
2026-04-04 08:22:27
3
Mucizetaslarimofficial :
dediginizi yapsam benimkisi hemen oturur biryere oturmasina izin vermesemde aglar.zaten ben tlfn vermiyorum sadece haftasonlari tabletini veriyorum ama tabletide alinca sarji bitene kadar oynuyor
2026-04-06 21:26:43
1
Serkan :
1 saat ayakta izledi elinden zor aldım
2026-04-05 04:48:41
2
fluz :
Bizim çocuklsrda ne dinler ama ayakda bakmamayı
2026-04-04 12:51:10
2
H a S a N ¹⁹⁰⁵ :
saatiniz yanliş😂
2026-04-07 04:15:34
1
TRABZON :
Önce anne baba olark bizler kendimize uygulamalıyız en büyük örnek biziz, bizde geçim derdine düştük eve gelene kadar telefona bakamıyoruz
2026-04-07 02:16:56
1
DestanBOZOK :
doğru 🤭
2026-04-04 11:42:55
1
Dan Brown :
Ben de bişey söyleyecek diye bekliyorum
2026-04-07 04:39:07
1
narin celik :
24 saat ayakta durur ama bırakmaz benimki
2026-04-06 09:14:18
1
CanCan34 :
inanilmaz dogru
2026-04-04 11:58:50
1
Murat :
güzel video olmuş
2026-04-04 11:50:15
1
. :
ağlıyor oturarak izlemek istiyorum diyo 🤷🏼♀️
2026-04-05 07:01:34
4
Familie :
çocukların enerjiləri çok olduğu için onların yorulmasıni sabirla bəsləmək gərəkir. bir uyqulama var ben onu kullaniyorum. ben telefonu 1 saatlıq veriyom sonra da surəsi bitincə kendisi kapaniyor bence siz də Boyle yapin. sonra da kalkib odalarini topluyorlar və başka işlərini yapiyorlar. bu arada çocuklar 10 və 12 yasindalar.
2026-04-05 21:46:20
1
turkalook_com :
telefon 17 yaşindan sonra kısmen serbest olsun, öncedende sosyal medya vs kilitli, devlet tarafından...
2026-04-05 21:37:54
1
To see more videos from user @necmiyildirim_, please go to the Tikwm
homepage.