متعودش احكي لحد ولو حاكيت بعيش دور الكاتب و المؤلف
2026-04-06 17:32:30
5
𝚳𝚶𝚴𝚨 ☎️ :
المشكلة انو الكلام بيكون في دماغي بس لما اجي احكي مش بلاقي كلام أول ما بتسئل بيجي الأرشيف كلو في بالي بس الي يطلع من بقي الحمد الله كويسة يا ريتني أعرف أعبر وأقول
2026-04-17 21:27:10
5
⭐️نواره - دنيا واخره ⭐️ :
✨انا زي الفل عادي ✨
2026-04-05 22:25:56
8
بــونــو || الأيقوني✨🤠 :
طب الاسمنت اللي بيبقي علي قلبك
لما حد يقولك شكلك زعلان وتعبان
ف تضحك و تقوله لا انا زي الفل
مفيش حاجة وتبقي عايز تحكي الف حاجه
بس مش هتعرف:
الكلام لو حد عايزو
2026-04-05 21:35:42
13
Bola Makar :
2026-04-06 19:19:44
1
Omvr_Barakat :
امي كل يوم بس متاكد أن كلامي معاها مش بيغير حاجه
2026-04-13 21:28:01
3
𝑯𝒐𝒅𝒂🤍💉👩🏻⚕️" :
💔
2026-04-07 12:57:32
1
𝒥ℴ𝒹𝓎👸🏻• :
حصل🙂
2026-04-26 21:54:32
1
モンキー・D・カレド :
2026-04-07 10:38:07
1
omar :
طن الاسمنت ب 4250
2026-04-23 08:43:53
2
Mohamed Ail :
سعتها بحكي لي اقرب حد ممكن يفهمني
2026-04-23 00:12:12
2
Deya🤭 :
المكان فين
2026-04-08 14:21:06
1
E✰. :
المشكلة أن مفيش حد بيهتم اصلا و لا بيسأل و لا بياخد باله انا فيا اي ✨