@tiemsauxu: #suachongnang #biore #tiemsauxu #tiktokshop44 #searchgisaledo

Tiệm Sáu Xu
Tiệm Sáu Xu
Open In TikTok:
Region: VN
Saturday 04 April 2026 14:46:11 GMT
804
0
0
2

Music

Download

Comments

There are no more comments for this video.
To see more videos from user @tiemsauxu, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

רולדת ביסקוויטים ללא אפייה רולדה יפהפייה, קלה להכנה ומרשימה להגשה. אפשר להכין אותה עם ביסקוויטים לבנים, ביסקוויטים חומים או שילוב של שניהם לקבלת מראה מיוחד 🤩  רכיבים לבסיס * 15 ביסקוויטים (לבנים, חומים או שילוב של שניהם) * 1 כוס קפה נמס פושר (חצי מים רותחים וחצי חלב) לקרם * 125 מ”ל שמנת להקצפה 38% * 125 גרם גבינה לבנה * 1 כף סוכר * 1 כף אבקת פודינג וניל לקישוט * רבע מכמות הקרם ששמרנו בצד * 2-3  עוגיות עד חצות אופן ההכנה 1. מכינים כוס קפה נמס פושר ומניחים בצד. 2. פורסים יריעת ניילון נצמד סנו סושי על משטח העבודה. 3. טובלים כל ביסקוויט בקפה למשך כ-10–15 שניות, עד שהוא מתרכך אך עדיין שומר על צורתו, ומסדרים על הניילון בצורת מלבן של 3 על 5 ביסקוויטים. 4. מקציפים את השמנת, הסוכר ואבקת הפודינג עד לקבלת קרם יציב. 5. מוסיפים את הגבינה ומקפלים בעדינות עד לקבלת קרם אחיד וחלק. 6. מעבירים כרבע מכמות הקרם לשקית זילוף או לקערה קטנה ושומרים במקרר לקישוט. 7. מורחים את יתרת הקרם באופן אחיד על שכבת הביסקוויטים. 8. בעזרת הניילון הנצמד מגלגלים לרולדה הדוקה. 9. מעבירים למקפיא לכשעתיים, או עד שהרולדה מתייצבת. 10. מוציאים מהמקפיא, מסירים את הניילון ומקשטים ביתרת הקרם ששמרנו. 11. מפזרים מעל פירורי ביסקוויט או מקשטים בחצאי ביסקוויטים  בשיתוף ומימון פודי וסנו סושי
רולדת ביסקוויטים ללא אפייה רולדה יפהפייה, קלה להכנה ומרשימה להגשה. אפשר להכין אותה עם ביסקוויטים לבנים, ביסקוויטים חומים או שילוב של שניהם לקבלת מראה מיוחד 🤩 רכיבים לבסיס * 15 ביסקוויטים (לבנים, חומים או שילוב של שניהם) * 1 כוס קפה נמס פושר (חצי מים רותחים וחצי חלב) לקרם * 125 מ”ל שמנת להקצפה 38% * 125 גרם גבינה לבנה * 1 כף סוכר * 1 כף אבקת פודינג וניל לקישוט * רבע מכמות הקרם ששמרנו בצד * 2-3 עוגיות עד חצות אופן ההכנה 1. מכינים כוס קפה נמס פושר ומניחים בצד. 2. פורסים יריעת ניילון נצמד סנו סושי על משטח העבודה. 3. טובלים כל ביסקוויט בקפה למשך כ-10–15 שניות, עד שהוא מתרכך אך עדיין שומר על צורתו, ומסדרים על הניילון בצורת מלבן של 3 על 5 ביסקוויטים. 4. מקציפים את השמנת, הסוכר ואבקת הפודינג עד לקבלת קרם יציב. 5. מוסיפים את הגבינה ומקפלים בעדינות עד לקבלת קרם אחיד וחלק. 6. מעבירים כרבע מכמות הקרם לשקית זילוף או לקערה קטנה ושומרים במקרר לקישוט. 7. מורחים את יתרת הקרם באופן אחיד על שכבת הביסקוויטים. 8. בעזרת הניילון הנצמד מגלגלים לרולדה הדוקה. 9. מעבירים למקפיא לכשעתיים, או עד שהרולדה מתייצבת. 10. מוציאים מהמקפיא, מסירים את הניילון ומקשטים ביתרת הקרם ששמרנו. 11. מפזרים מעל פירורי ביסקוויט או מקשטים בחצאי ביסקוויטים בשיתוף ומימון פודי וסנו סושי

About