@omkareemremoo1: خلفي كتير اذا ظروفك سامحه والله يرزق الجميع ويرزق كل مشتاق

ام كريم ريموو
ام كريم ريموو
Open In TikTok:
Region: EG
Saturday 04 April 2026 18:36:47 GMT
1530459
27414
1242
24918

Music

Download

Comments

atika.kamarji
Atika Kamarji :
العيلة مش بالكثرة بل بالجودة و نوع التربية الصح
2026-04-05 09:39:24
1072
bakkn.mnn
وتمضي الايام 💔 :
دعولي عندي 4 بنات وحامل بل ال3 شهر دعولي بل صبي ❤️
2026-04-05 13:28:43
409
the.shining.star93
The shining star :
والصحة حبيبتى نجيبها من فين
2026-04-06 09:38:59
204
dalal22120
Dalal :
السند الحقيقي هو الله الكل بيرحل ويختفي مايبقى للواحد إلا نفسه
2026-04-05 17:52:02
28
yahoo.comme
OM Mohamed :
عندي ولد و٣ بنات ادعيلي اجيب اخ لي ابني
2026-04-05 08:15:34
56
user377471161217
ابنة عاءشه :
عندى تلاته وبنت وبعد ماكبرت بقيت لوحدى كله مشغول فى دنيته نصيحه مش تمام
2026-04-05 09:36:33
30
53483122nd9
نور الهدى :
كنت أحلم خلف 3 ولاد ولكن الله ماأعطاني غير ولد 😔🥺
2026-04-06 04:42:33
6
yassmenn4814726739859
OM TETO✨️💮 :
حماتي عندها كتير ونايمة محدش بيبص عليا
2026-04-05 08:29:49
13
ndyy4282
$@ndyy :
حسب الظروف المادية حرام نخلف اولاد محرومين
2026-04-05 06:35:48
37
hazem.helmy0
Hazem Helmy :
سند ايه ياست الكل هو عاد حد فاضي لنفسه حتي لما هيفضي لحد اهي ايام احنا بنعيش اسوء حقبه في تاريخ البشريه
2026-04-06 19:36:24
38
yemeni482
Yemeni Mahmoud :
الفديوهات اللي بتظهرلي وانا بحاول اطرد الفكرة من دماغي اصلا😂😂 الحمدلله معايا ولدين وبنوته ♥️♥️
2026-04-05 08:39:10
8
user8669275120272
الخطاطه :
كلام غلط امي خلفت كتير صحتها راحت محدش بينفع حد...اه احنا اخوات وحناين بس الأم هي لي بتتعب ..والمعيشه دلوقت اختلفت ...انا معايه ولد وبنتين وكنت بقول يارب خاوي ابني دلوقت بقول ربنا يحفظهم كده أسرة صغيرة سهل المصاريف والتربيه وحياتهم مرفهه....محدش سند غير صحتك وربنا هو سندك
2026-04-05 21:12:35
19
user619736134101
عابر سبيل :
مش دايماً 😁 كلامك غلط
2026-04-05 08:33:01
6
abrahheem3
bdh44jj4jehhe :
نحنا 9 وابي وامي عايشين ومحدا بحب بعض لاسند ولا بطيخ تعب نفسي وقهر بس لبعض ولأهل .
2026-04-07 18:38:13
7
hagar.ahmed.adham
. :
اللهم لاتزرني فردا ووانت خير الوراثين
2026-04-05 00:46:35
11
e_doletcha
dalal.imamu :
البركة اهم من العدد ، يعقوب جاب عدد كبير و سببوا حزنه وعمى عيونه ، ام موسى عندها ولدين ساعدوا بعض و عزوا بعض
2026-04-07 05:43:33
19
ahuhh1234567
h1234567 :
التربيه صعبه صعبه
2026-04-07 15:12:02
14
user6296961080869
الطير الحزين :
عندى ولد وبنت الحمد لله وناس كتير بتنصحني أن اخويهم بس انا مش عاوزه بسبب المعيشه
2026-04-05 12:45:33
13
user9371374821263
بناتي ملكاتي :
عمري ٤٠ينفع اخلف ولا راحت عليا
2026-04-05 13:08:18
23
ranaalhashemi
سموووره :
التربيه صعبه جدا بذا الزمن الله يصلحهم يارب ويهديهم
2026-04-05 06:47:29
8
user8603888214803
ږﯗﺯﮪﹻ۬ﹻﮧ ۦﹻٰ۪۫ۦ ۦۦ٭ :
اني عندي 3ولد وبنيه وحامل بنيه وبنفسي بعد اخلف بس خايفه من كلام ناس💔💔
2026-04-05 21:06:06
5
abdallahhassan223
shaima Ebrahim :
لا طبعا لازم تشوفى ظروفك الماديه اولا والصحية والتعليمية لاء مش عيال وخلاص
2026-04-05 09:55:20
6
douda955
Douda :
ممكن سؤال يااختي كيف يكون إحساسي عندما اسمع مثل هذا الكلام انا سنين وانا محرومة من الذرية تمنيت لوكان عندي طفل واحد ربي يرزق كل محروم الذرية الصالحة
2026-04-05 09:57:56
6
rabiaroro8
فاطمة ❤️ :
وشو نعمل اذا الله مارزقنا الا ولد واحد ربي يحفظو
2026-04-05 15:19:54
17
To see more videos from user @omkareemremoo1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About