هل موجود حد محتاج اي مساعدة في الشهرين اللي باقين في تالتة ثانوي أنا معاكم لو اي حد محتاج اي حاجة أخوكم دفعة 25 ❤️
2026-04-05 22:59:05
444
نور ولا ميه🙂😍 :
بحسو بيقول ٢٥ بجد
2026-04-05 17:16:44
161
Abdullah body😜 :
انا بعيط ليه 😭😭
2026-04-05 18:57:38
55
sz :
مبداتش 💔🫠
2026-04-06 00:57:44
5
Bola :
بنية 60/60 باختبار الفيزياء
حوقلة بنية 60/60 باختبارالانجليزي
حوقلة بنيه 60/60 باختبار الكيمياء
حوقلة بنية 60/60 باختبار الاحياء
حوقلة بنية 60/60 باختبار العربي
حوقلة بنية 60/60 بكل الاختبارات. اللهم اجعل اختباري كشربه الماء والهمني الصواب وحسن الجواب ربي وفقني وسهل علي ما اخاف تعسيره يارب ليس بجهدي واجتهادي إنما بتوفيقك وبركتك اللهم لاسهل إلا ما جعلته سهل وإنك تجعل الحزن إذا شئت سهل اللهم اني استودعتك ماحفظت وما فهمت وما قرات وما وقعت عيني عليه فرده لي وقت حاجتي اليه اللهم انت المسهل وأنت الميسر اللهم انفعني ماعلمتني وعلمني ماينفعني اللهم ارسل علي مداد من عندك فسهل الصعب علي اللهم ذكرني إذ نسيت وصوبني إذ اخطأت ودلني الي الصحيح إذا احترت اللهم اني استودعك حفظي وذاكرتي فردها لي وقت حاجتي اليها اللهم احفظ لي منه ماحفظت وذكرني منه مانسيت ٠
ادعولنا بالنجاح والتفوق
2026-04-09 05:13:03
9
o :
السلام عليكم لو سمحت ممكن حد يفيدني انا واحد معرفش حاجة في الفيزيا والكيميا مبدأتش فيهم من اول السنه ف كنت عايز اعرف اجيب فيهم النص بس مش اكتر يعني 30 في الفيزيا و 30في الكيميا اركز علي اي بالظبط وازاكر ازاي واخد مع مين اتمني الرد والافادة
2026-06-15 09:51:28
1
✨يــــY̶O̶S̶E̶F̶ــــوســــف✨ :
2026-04-06 21:22:08
0
چِيس✮˙ :
لسه مبداتش اغلب المواد
2026-04-06 12:37:12
20
Yusof M.Azazy :
واهي عدت و راحت😞
2026-05-24 21:10:21
1
بــــــودا🏅 :
يا جماعه محتاج اخد رايكم انا مراكم من اول المحاضره 22 أبدا مراجعه علي طول وابقي اخدهم ف المراجعه ولا اخلصهم الاول و بعد كدا ابدا ف المراجعه
2026-04-05 22:05:55
19
에만💜 :
ان شاء الله خير وربنا هيكرمنا ❤️
2026-05-08 07:41:39
2
ا :
خايفه على نفسى منها 💔💔💔
2026-04-05 09:47:37
15
✨فكaHmedري✨ :
يااا صوتك وحشني ❤️
2026-04-08 00:44:16
1
Habiba 💗 :
لحظه ادراك اني هسمع الكلام دا قريب😭😭
2026-05-26 08:50:23
2
Omar👑 :
همتحن إن شاء الله يوم.
21/6/2026
هخلص إن شاء الله يوم .
16/7/2026
من هنا لحد ما ييجي معاد الامتحانات هسيب دي لأي حد معدي يدعيلي دعوة حلوة يمكن انت أقرب لربنا مني "إن ربنا يكرمني في تالتة ثانوي" وإني أعدي منها على خير واطلع منها مجبور الخاطر وربنا يكرمنا انا وكل طلاب ثانوية عامة انت غريب
2026-06-02 20:52:23
2
𝑨𝒃𝒅𝒂𝒍𝒍𝒂𝒉 :
حوقله بنية 60/60 باختبار الفيزياء
حوقلة بنية 60/60 باختبارالانجليزي
حوقلة بنيه 60/60 باختبار الكيمياء
حوقلة بنية 60/60 باختبار الاحياء
حوقلة بنية 60/60 باختبار العربي
حوقلة بنية 60/60 بكل الاختبارات. اللهم اجعل اختباري كشربه الماء والهمني الصواب وحسن الجواب ربي وفقني وسهل علي ما اخاف تعسيره يارب ليس بجهدي واجتهادي إنما بتوفيقك وبركتك اللهم لاسهل إلا ما جعلته سهل وإنك تجعل الحزن إذا شئت سهل اللهم اني استودعتك ماحفظت وما فهمت وما قرات وما وقعت عيني عليه فرده لي وقت حاجتي اليه اللهم انت المسهل وأنت الميسر اللهم انفعني ماعلمتني وعلمني ماينفعني اللهم ارسل علي مداد من عندك فسهل الصعب علي اللهم ذكرني إذ نسيت وصوبني إذ اخطأت ودلني الي الصحيح إذا احترت اللهم اني استودعك حفظي وذاكرتي فردها لي وقت حاجتي اليها اللهم احفظ لي منه ماحفظت وذكرني منه مانسيت ٠
ادعولنا بالنجاح والتفوق🤲
2026-04-06 14:02:06
7
د/سـَلْمـَىٰ🎀". :
فلاش باك موتني عامةً..
2026-04-05 09:43:51
8
مـــحــمـــد :
انا فاكر اليةم دا الي فتحت فيه المحاضرة بكل تفاصيلو ومن بعدها مفتحتش كتاب تاني
2026-05-18 23:31:08
0
HELALY :
لا شفت الاولى ولا الاخيرة
2026-04-06 22:03:21
3
بوسي. :
أنا لسه في التأسيسيه عمتا
2026-04-06 19:00:32
2
Faz3a :
كانها امبارح والسنه بح
2026-05-19 02:26:44
1
Billie :
انا لسه مبدأتش يا جماعة في امل ولا اعيد ؟
2026-04-07 16:53:03
3
To see more videos from user @karim.hamdan40, please go to the Tikwm
homepage.