@abanoub.tech: وإنت بتشتري ايفون ازاي تعرف الايفون ده شرعي ومتفتحش قبل كده ‼️ .. #BibOo #iphone13 #iphonetips #tips #ايفون

BibOo
BibOo
Open In TikTok:
Region: EG
Sunday 05 April 2026 14:41:00 GMT
170464
5733
59
718

Music

Download

Comments

mazen.9m
🇺🇸 :
انا معايا علبة ايفون ١٣ و ونا بمسح العلبه ب الكحول السريال الي مكتوب على العلبه اتمسح نصو هل كده العلبه تمنها هيتحسب ولا ايه؟
2026-04-19 00:23:38
6
mohamed.ali57734
🤍Mohamed/حمو 🤍 :
مقارنه بين ال ١١بروو ولا ١٣ العادي
2026-04-05 15:50:25
2
oussamach9172
oussamach9172 :
انا عندي جهاز اشتريتو الاسبوع الماضي و لكن في ضمان مكتوب عشرة جانفي كلمت صاحب المحل قالي ما تركزش و هتفك جديد وحلف
2026-04-05 17:03:00
0
taha...mahmoud
𝑻 🇺🇸 :
لو سمحت قدامي ايفون 11ماكس مغير شاشه gxاصليه بطاريه79ب13الف حلو ولا
2026-04-07 09:41:10
1
magic48411
Magic 🇩🇪عادل الشهري :
هل نسخه الشرق الأوسط كويسه واللا اشوف النسخه الياباني مع انها مش متوفره خالص
2026-04-08 00:51:23
0
il.masri_
🤴🏻M_I_M_O🤴🏻 :
بتاعي 2022 يعني اي
2026-04-05 16:41:13
1
user99471326912
عبدالله عبدالحليم :
سلام عليكم أنا واللهي لسة شاري تلفون 13 بروماكس وخدت معايا اندرويد فلو سمحت التلفون عندي بستخدم بطارية على طول
2026-05-02 12:55:17
0
user6159905699473
AHMED :
ظهر عندي 2007 15 برو ماكس
2026-04-06 20:46:29
1
zezo.noreldeen_top1
الزوز داخل تالته ثانوي :
محتاج مساعده منك دلوقتي انا محتار بين جهازين ايفون 13 برو ماكس و سامسونج 24 الترا انهي احسن من حيث البطاريه واداه والعب
2026-04-11 23:56:20
0
muhammadamr31
Muhammad :
بعد اذنك اتكلم علي الايفون المجدد اللي علي امازون
2026-04-05 16:15:00
2
_a_m_o_r_a_19
♡ 𝒜 𝑀 𝑀 𝒜 𝑅 ♛ :
13 برو ماكس ولا 14 بلس
2026-04-19 05:31:54
0
mo3az__22
🦀 :
معايا ايفون ١٣ و كل شويه الواي فاي يفصل و يرجع لوحدو احلها ازاي
2026-04-09 12:21:28
0
alraed_almutayri_305
الرعد المطيري305🦅 :
معايا ايفون ١٣ عاوز اغير بطريه عاوز ممان نضيف وبطريه نضيفه اروح لمين
2026-04-07 19:19:21
0
moha6hsb
ابو نواف 🪙😂 :
السلام عليكم لو هشتري ايفون 13 برو مغير شاشه مرتين بطاريه 80 اشتريه بكام رد بالله❤️
2026-04-09 05:17:38
0
mahmoud.wafy47
M14🥶 :
اول
2026-04-05 14:45:20
0
bshr1bshr
ㅤبــشــر / Bshr :
؟؟
2026-04-08 22:25:39
0
fathiaasim0
fulla :
طيب لو اشتريت مستعمل
2026-04-10 10:36:22
0
ahmed._.c8
Ahmed⚡ :
:عاوز اجيب iphone 13 عادي بطاريه فوق ال٩٠ مساحه ٢٥٦ مدفوع ضريبه يعملو كام
2026-04-06 07:02:55
0
__abo_jana__
🇪🇬ابو جني لايت🇺🇸 :
الحوار ابسط من كدا وضع ريكفري يبينلك كل حاجه اصليه وسريال العلبه زي التلفون
2026-04-06 02:58:38
0
ali.mohamed77771
اللـــــــــــــــــــــــول♥️ :
سوال واحد صحبي بيقولي لو جبت ايفون وفعلت شريحه واحده هتدفع نص سعر الضريبه ف الكلام ده صح ولا غلط
2026-04-08 10:17:27
0
yahiaayman68
@﮼يحي🫆💯 :
اشتري ايفون 13 عادي ولا لا
2026-04-06 15:50:51
0
ahmed.ghanem990
Ahmed Ghanem :
هو طبيعي اجيب ايفون 13 جديد وبطاريتو تنزل 10 % ف 8 شهور ؟
2026-04-20 03:25:29
0
mohmedeleryan609
MOHAMED ELERIAN :
انا جايب 13 عادي جديد من شهر 9 والبطاريه بقت 91
2026-04-07 15:03:19
0
mohamedyasser7077
مَــــــحَمّد :
انت عاالمي والله العظيم❤️🔥
2026-04-05 15:06:27
0
To see more videos from user @abanoub.tech, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About