Muja lagta ha ka ya apka apna brand ha??? Isi lia ap itna zyada try karti ho??
2026-05-04 02:19:41
2
Eman :
Hi☺️
2026-04-12 12:59:32
1
@~oeroum~ :
ap mugi achi laghti ha
2026-04-15 13:12:14
3
Fatima :
you are my role model
2026-04-06 12:10:01
1
Ahmad ji :
abhi aap mujhe bahut pyari lagti hain please comment ka reply jarur dijiyega please🥰🥰🥰
2026-04-05 17:53:39
6
decent girl :
ap kitni sisters ho plz reply me
2026-04-11 04:41:04
1
Good life :
Mashaallah 💞
2026-04-06 13:04:08
1
Raja Hadi 940❣️ :
imagine she reply me
2026-04-06 13:40:43
2
Fariha Anum 🤌💫 :
ap buht achi hain mujhe apka volgs buht acha lagta hain 😁😊
2026-04-07 17:31:00
2
best adviser :
api pls Noor k 9 k marks Bata de
2026-04-24 19:06:08
1
Juttii 😎 :
ap kitny siblings han
2026-05-06 11:22:49
1
bad bitch lady :
ap asa kya Karti han jis sa ap Roz bir ja kar Khana khati han or like alhamdulillah apka paise bhi nhi khatam hota or hum yaha par bas sochta han pasia aya ga to jay ga
2026-04-06 10:17:37
5
Blaslate 🫰🦄 :
1 comment please 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 please 🙏🙏🙏
2026-04-08 16:15:49
1
Maashorts :
You my favorite ticktocker💖
2026-04-05 18:14:40
3
tigershang23 :
Ap bhut cute ha❤️❤️❤️
2026-04-08 13:42:48
1
:
First
2026-04-05 17:57:49
2
SUCHA KING 😎😮💨 :
halo sister big fan AP ka vlog bhot acha hota h plz reply ❤️
2026-05-06 18:19:21
1
Amna Rani :
hi please
2026-04-09 19:41:10
1
To see more videos from user @amna_adr33s, please go to the Tikwm
homepage.