يسلم لسانك جبت الناهية والله انا مكنتش بفكر فى السفر بس بقالى فتره بفكر جد
2026-04-07 07:53:53
120
𝔸𝕓𝕦 ℝ𝕒𝕪𝕒𝕟 🇪🇬 :
طيب ياصاحبي انا خد طريق المطار بقالي 7 سنوات ولسه زي مانا ويادوب بنكفي مصاريف البيت وحب اقولك النجاح والتوفيق من الله سبحانه وتعالى فقط سواء جوا او برا احنا بنسعي فقط والرزق من عند ربنا سبحانه وتعالى
{وَأَن لّيْسَللْإِنسَانِ إِلّا مَا سَعَىٰ}
2026-04-07 22:32:07
25
❤️MARWAN❤️ :
اسف انى شفت الفديوات وانا اعد اسف
2026-05-07 10:25:27
24
TK๛DARK个 :
انا برا بقالي 3سنين وعايز ارجع😳
2026-04-07 13:04:51
35
Sayed Shalaby :
طب وبالنسبه لاني سافرت بقالي 3 سنين وعاوز ارجع وبقولك انا كنت بخير قبل السفر