“Bana biraz alan tanınsaydı,
mükemmel değil ama mutlu bir hayat kurardım.
Gözlerim bu kadar erken sönmezdi…
Belki her şeyi başaramazdım ama
isteğim, hevesim hep yaşardı.”
2026-04-10 05:58:46
1
Fevzi Molla :
2026-05-10 12:39:00
0
✮⃝C💜DİLEK_DÖNMEZ_💜✮𝄟⃝ :
aynen öyle vallahi ağzınıza yüreğinize duygunuza sağlık ustadim 👏👏👏👏👏👏