اصلا بايد از موضوعات بحث نشود که باعث اختلاف شود
ما برای اتحاد نياز داريم
2026-06-20 19:21:10
0
SKYTHHKM :
افرین ملا صاحب
2026-06-01 01:10:13
0
Shirzad_1378 :
رامکی خیلی خوده اچه میکنه
2026-04-08 13:22:58
1
Ramin :
باز گپ خراب شد
2026-06-05 00:27:46
0
Noman Noormal Rahmani :
2026-04-15 21:14:28
0
سیلاب خراسانی :
پارسی جان است
2026-04-16 17:50:01
1
rahmetullah :
2026-04-22 12:45:05
0
MUBARIZ _COMMANDER💔 :
ماشالله🥰🥰🥰
2026-04-15 20:05:26
0
afغan :
خدایا خودیت رحم کن 🥺
2026-05-05 20:55:52
1
Elias Baloch :
خودم بلوچ هستم اما فارسی یک زبان شیرین است
2026-04-14 16:48:00
7
وکيل سهاک :
رامکی دانشگاه ایرانیان میگه
2026-04-08 14:14:57
1
آواری تنها :
هاشمی یک وقتی یک کوهی خورده بود
2026-04-15 18:06:53
1
AbdulHai mutmahin :
دانشگاه نگو گپ خراب میشه
2026-06-16 10:21:23
0
Esmail :
دانشگاه در زبان فارسی یا همان دری به قول پشتون ها :
واژه دانش به معنای علم یا ساینس
و واژه گاه یک پسوند است مثل تون در زبان پشتو پس دانش+گاه = دانشگاه= مکان علم ، مکان دانش ، مکان ساینس
در زبان پشتو واژه پوهن = به معنای علم ، دانش ، ساینس و تون یک پسوند به معنای جای و مکان پس بنابراین پوهن+تون : پوهنتون یعنی جای دانش ، مکان علم ، ساینس
پس اگر زمانی که فارسی یا دری صحبت می کنیم بهتر است از واژه دانشگاه که یک واژه فارسی دری اصیل است استفاده کنیم و موقع پشتو صحبت کردن از واژه پوهنتون باید استفاده کنیم چون یک واژه اصیل پشتو است وسلام موفق باشید
🟢⚫🔴
🟢⚪⚫
2026-06-16 13:27:54
0
user5300044855828 :
جای آین داخل طویله است
2026-04-08 13:00:26
0
To see more videos from user @mohammadyasserrahmani, please go to the Tikwm
homepage.