@fasz.nadiah: Tak pelik kan tengok orang cuci luggage lepas balik bercuti ? sbb i tak suka benda kotor/asing spread satu rumah 🤢😅 #cleanfreak #cleaningmotivation
Jangan kata basuh bag, nak keluarkan baju dari bag pun malas saya nie
2026-04-08 13:26:04
16711
D!@n@ :
wooww...sy xpernah basuh luggage tp slps tgk vtt awk ni sy rasa sy kekal x basuh
2026-04-08 13:48:22
5379
Siti Aishah Md Zin :
Serious laa? awak mmg wanita hebat, saya kdg nak unpack (baju bersih) pun amik masa seminggu😭😭. Teruk nau hidup aq ni😂😂
2026-04-08 13:27:37
1473
Khairul Asyraf :
sy lepas balik travel, beg tu buang. esok nak travel beli baru
2026-04-10 13:21:16
276
Fida | Shopaholic | Affiliate :
Saya tak pernah terfikir basuh luggage. Thank you sis. Balik ni sure saya gi basuh😅
2026-04-08 08:27:41
666
Dreamayaa :
pemalas sgt ka aku dri first beli luggage sampai skarang tak penah basuh 😩
2026-04-08 14:28:18
201
🦋 AinaDahlia🦋 :
Adakah Aku sorang je 1st time tgk cuci luggage...selamani lap² je
2026-06-02 13:13:46
43
isy :
Sebab malas basuh luggage , sy ambil keputusan utk tak pergi bercuti
2026-04-18 14:45:26
13
د :
saya basuh tayar je la🥲, sbb tayar tu kita tarik kan semua tempat so bawak masuk rumah tu kotor rasa sama macam kita pakai kasut jalan dalam rumah, inshaAllah jadi extra rajin sikit basuh bag sekali 👍🏻 tenkiu buat video ni bagi kesedaran sikit dkt diri ni😌
2026-04-08 12:54:27
84
Anna Lindu :
your level of kerajinan cannot defeated sis. sy tak pernah terfikir basuh luggage melainkan lap² tisu & jemur saja.
2026-04-08 12:43:36
53
Khayla❤️ :
luggage balik kg time raya hari tu xbuka lagi.inikan pula nk membasuh😌😌😌..
2026-04-12 05:23:02
34
Tasha Ibrahim :
awak terlalu rajin untuk saya pemalas ni
2026-04-10 09:15:56
17
TanpaNama :
Siapa yang 99% population tak pernah cuci luggage bag boleh kumpul sini. 😅😅😅
2026-04-12 11:44:36
44
Wanie ✨🩷 :
kenapa aku stress tengok orang terlampau rajin sangat ni. 🥺
2026-04-10 12:39:14
7
Noor Shazwani :
Ya allah rajinnya. Baju balik raya aritu dalam luggage pun saya tak keluarkan lagi. 😂
2026-04-08 22:22:07
18
Q :
Kau ni rajin level lain kak
2026-04-09 03:30:07
12
adell :
kak , aku gi travel pun sllu pack last minute... balik travel ambik masa berminggu baru nk kluarkan baju dri luggage tu😭🤣
2026-04-15 12:44:33
6
rINa 🇵🇸 :
aku tak serajin ini.. beg luggage tu pun kdg makan hari jugak nak simpan balik selepas bercuti.. inikan pulak nak cuci😳
2026-04-08 16:07:43
6
cici channnnn :
1 dalam sejuta sis ni 😭
2026-04-12 13:01:11
7
athirah.suhainaeni :
Duffel bag tu beli mana sis?
2026-04-08 12:29:56
26
Situation-Monitoring :
I saw that digital piano and figured out she’s T1 already. We all buy Shopee luggage ma, wash one time, suddenly plastic breaks 🙂
2026-04-09 06:47:35
7
MyPupu :
adakah aku sorang je yg xcuci luggage??😳
2026-04-10 10:03:07
56
𝐞𝐦𝐢𝐞𝐲𝐬𝐮𝐡𝐚𝐝𝐚 :
Saya suka tgk video awk. Mood x rajin tiba2 jadi rajin
2026-04-08 09:15:14
43
AZIMA INN , Perunding Takaful :
Kita basuh bahagian tayar 🤭
2026-04-09 00:48:50
5
Umi_Erica🐱 :
Saya lap roda dan badannya dgn wet tisu,lepas tu saya spray dgn ridsect luar dalam dan jemur kat matahari seharian
2026-04-09 02:25:35
9
To see more videos from user @fasz.nadiah, please go to the Tikwm
homepage.