@fasz.nadiah: Tak pelik kan tengok orang cuci luggage lepas balik bercuti ? sbb i tak suka benda kotor/asing spread satu rumah 🤢😅 #cleanfreak #cleaningmotivation

fasz.nadiah
fasz.nadiah
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 08 April 2026 08:24:14 GMT
1184212
31132
682
2387

Music

Download

Comments

faaaaakhriii
acevii_ :
Jangan kata basuh bag, nak keluarkan baju dari bag pun malas saya nie
2026-04-08 13:26:04
16711
dna_az77
D!@n@ :
wooww...sy xpernah basuh luggage tp slps tgk vtt awk ni sy rasa sy kekal x basuh
2026-04-08 13:48:22
5379
aishahtiesha
Siti Aishah Md Zin :
Serious laa? awak mmg wanita hebat, saya kdg nak unpack (baju bersih) pun amik masa seminggu😭😭. Teruk nau hidup aq ni😂😂
2026-04-08 13:27:37
1473
khairulasyraf15
Khairul Asyraf :
sy lepas balik travel, beg tu buang. esok nak travel beli baru
2026-04-10 13:21:16
276
nurrafidahshah
Fida | Shopaholic | Affiliate :
Saya tak pernah terfikir basuh luggage. Thank you sis. Balik ni sure saya gi basuh😅
2026-04-08 08:27:41
666
dreamayaa
Dreamayaa :
pemalas sgt ka aku dri first beli luggage sampai skarang tak penah basuh 😩
2026-04-08 14:28:18
201
dahliaque
🦋 AinaDahlia🦋 :
Adakah Aku sorang je 1st time tgk cuci luggage...selamani lap² je
2026-06-02 13:13:46
43
._isy16
isy :
Sebab malas basuh luggage , sy ambil keputusan utk tak pergi bercuti
2026-04-18 14:45:26
13
durratunabyaidh
د :
saya basuh tayar je la🥲, sbb tayar tu kita tarik kan semua tempat so bawak masuk rumah tu kotor rasa sama macam kita pakai kasut jalan dalam rumah, inshaAllah jadi extra rajin sikit basuh bag sekali 👍🏻 tenkiu buat video ni bagi kesedaran sikit dkt diri ni😌
2026-04-08 12:54:27
84
anna.lindu
Anna Lindu :
your level of kerajinan cannot defeated sis. sy tak pernah terfikir basuh luggage melainkan lap² tisu & jemur saja.
2026-04-08 12:43:36
53
mummykhayla19
Khayla❤️ :
luggage balik kg time raya hari tu xbuka lagi.inikan pula nk membasuh😌😌😌..
2026-04-12 05:23:02
34
ntashaibrahim
Tasha Ibrahim :
awak terlalu rajin untuk saya pemalas ni
2026-04-10 09:15:56
17
madam_blck
TanpaNama :
Siapa yang 99% population tak pernah cuci luggage bag boleh kumpul sini. 😅😅😅
2026-04-12 11:44:36
44
puterimango_
Wanie ✨🩷 :
kenapa aku stress tengok orang terlampau rajin sangat ni. 🥺
2026-04-10 12:39:14
7
shazwaniwahab
Noor Shazwani :
Ya allah rajinnya. Baju balik raya aritu dalam luggage pun saya tak keluarkan lagi. 😂
2026-04-08 22:22:07
18
qemaa.4
Q :
Kau ni rajin level lain kak
2026-04-09 03:30:07
12
littlea24_
adell :
kak , aku gi travel pun sllu pack last minute... balik travel ambik masa berminggu baru nk kluarkan baju dri luggage tu😭🤣
2026-04-15 12:44:33
6
safreeen
rINa 🇵🇸 :
aku tak serajin ini.. beg luggage tu pun kdg makan hari jugak nak simpan balik selepas bercuti.. inikan pulak nak cuci😳
2026-04-08 16:07:43
6
cici_channnnn
cici channnnn :
1 dalam sejuta sis ni 😭
2026-04-12 13:01:11
7
athirah.suhainaeni
athirah.suhainaeni :
Duffel bag tu beli mana sis?
2026-04-08 12:29:56
26
notbobthebuilder2
Situation-Monitoring :
I saw that digital piano and figured out she’s T1 already. We all buy Shopee luggage ma, wash one time, suddenly plastic breaks 🙂
2026-04-09 06:47:35
7
wawalove848
MyPupu :
adakah aku sorang je yg xcuci luggage??😳
2026-04-10 10:03:07
56
suprisedelivery97
𝐞𝐦𝐢𝐞𝐲𝐬𝐮𝐡𝐚𝐝𝐚 :
Saya suka tgk video awk. Mood x rajin tiba2 jadi rajin
2026-04-08 09:15:14
43
azimainn_takafulikhlas
AZIMA INN , Perunding Takaful :
Kita basuh bahagian tayar 🤭
2026-04-09 00:48:50
5
erica_rosmary29
Umi_Erica🐱 :
Saya lap roda dan badannya dgn wet tisu,lepas tu saya spray dgn ridsect luar dalam dan jemur kat matahari seharian
2026-04-09 02:25:35
9
To see more videos from user @fasz.nadiah, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About