@lironazulayy: בצק פיצה בהתפחה מהירה - מה צריך? •קילו קמח (ממליצה להשתמש בקמח טיפו 00 של קאפוטו) •10 גרם שמרים יבשים - כף שטוחה •680 מ״ל מים פושרים •20 גרם מלח לרוטב - •חבילת שימורים של עגבניות חתוכות פולפה! (400 גרם) •3 כפות שמן זית •6 שיניי שום קצוצות •חופן עלי בזיליקום •מלח, כפית צ׳ילי גרוס, כפית אורגנו מתחילים בהכנה של הבצק - בקערת המיקסר נשים קמח ושמרים ונערבב ונתחיל להוסיף מים בהדרגתיות תוך כדי לישה - כן יש פה כמות גבוהה של מים אבל זה מה שיתן לנו פיצה אוורירית אז לא להבהל אם הבצק מעט דביק . (יכולים לראות בהייליט פיצה בטאבון את העבודה עם הבצק הזה) לאחר שהמים נטמעו בבצק נמשיך לישה של כ7 דקות סה״כ לאחר מכן נוסיף את המלח ונלוש לעוד חמש דקות - סה״כ כ12 דקות לישה. נוציא את הבצק מקערת המיקסר ונחוש עוד כדקה ביד על משטח העבודה - זה מה שיעזור לבצק להיות פחות דביק ויותר אלסטי ונוח לעבודה (שוב יכולים לראות בהייליט) נכסה את הבצק להתפחה של כשעה . לאחר התפחה נחלק את הבצק ל6 כדורים שווים (למדויקים - 280 גרם כל כדור) אפשר גם לחלק את זה ל3 כדורים שווים וליצור פיצות מלבניות בתנור תשחקו עם זה איך שבא לכם. לאחר שחילקנו את הבצק נניח את הכדורים למנוחה של כ15-20 דקות ואז נפתח אותם על משטח עבודה מקומח מעט ונניח בתבנית מתאימה *סופר חשוב אם אופים בטאבון או על אבן שמוט בתנור אז פותחים את הבצק רק על קמח סמולינה! אם אופים בתבנית רגילה בתנור אין צורך . נחמם את התנור מראש ל220 מעלות וזה הזמן להרכיב את הפיצה - לשים רוטב , מוצרלה , בזיליקום ותוספות שאוהבים. נכניס לתנור החם ונאפה עד להזהבה של הצדדים (אם אנחנו אופים עיגולים קטנים - כ10 דקות ) (אם בחרנו בתבנית מלבנית גדולה נאפה כ20-25 דקות) נאפה בחלק התחתון של התנור. נזלף שמן זית בקצוות של הפיצה איך שיוצא מהתנור ובתאבון!!!😍 לרוטב - נשים במחבת את כל המצרכים ונבשל כ15 דקות - רצוי להכין בזמן ההתפחה של הבצק ואז הרוטב כבר יתקרר . רושמת לכם בתגובות את המתכון המותאם לפיצה בהתפחה ארוכה .
נשים בקערת המיקסר את קמח והשמרים ונערבב , נוסיף בהדרגתיות מים (מהבר מים הכי טוב)
ונלוש כרבע שעה במיקסר - את המלח נוסיף בחמש דקות האחרונות .
נוציא למשטח העבודה ונלוש עוד דקה ביד .
נכסה את הבצק למנוחה של 20 דקות - ואז נעשה קיפולים לבצק(תראו בהייליט פיצה בטאבון) וניתן מנוחה של רבע שעה , ושוב קיפולים ושוב מנוחה לבצק .
נחלק את הבצק לכדורים של כ280 גרם - סה״כ 6 כדורים ונשים בארגז התפחה עם קמח סמולינה בתחתית ונכניס למקרר להתפחה ארוכה של עד 24 שעות .
את הבצק נוציא לשיש מהמקרר כ3 שעות לפני שנרצה להכין את הפיצות .
ומפה זה כבר אותו הדבר , נפתח כל כדור בצק - אם אופים בטאבון או על אבן שמוט בתנור נפתח אך ורק על קמח סמולינה כי אז הבצק ידבק לנו לאבן .
נשים רוטב, מוצרלה ותוספות ונאפה איך שנבחר
2026-04-08 11:08:02
0
רחל עדיני :
הפיצה הזאת צריך למקרר 24 שעות? לא הבנתי
2026-04-09 06:31:39
0
𝐙𝐗𝐓𝐕 :
i know a guy ahhhh pizza🥀
2026-04-09 17:55:08
0
משה :
נראה מעולה וטעים
2026-04-10 21:31:18
0
רחל עדיני :
מהממת
2026-04-09 06:24:14
0
yehudahaitwito :
🥰🥰🥰🥰
2026-04-08 17:36:14
0
To see more videos from user @lironazulayy, please go to the Tikwm
homepage.