احسن تلفون انا مستخدمو حالين وصلن انا بستخدم اوبو الي يقول يسخن كذاب نهائي مايعرف الصخانه
2026-06-06 19:56:55
0
polat alemdar :
اخي عندي نفس هاتف لاكن زوم خربان ماعرف ليش
2026-04-17 22:14:16
0
مستشارك التقني للهواتف :
والله جاحد معايا احسن من الايفون بكتيررر
2026-04-19 12:50:46
0
محمود مسلم المحامى :
كان ٦٠ الف بقى ٧٠ الف حاليا
2026-04-08 22:48:49
0
DAR👮♂️WISH🇪🇬 :
ده يعدي الخمس تلاف مرتاح ده
2026-04-08 19:47:32
5
سنتر'ر :
مشكلتو بيسخن بسرعه
2026-04-24 08:26:28
0
HAMZA :
ماله Poco x8 pro max ب24 بس و نفس المعالج و الرامات وكل حاجه
2026-04-21 10:39:39
0
ĂŁ Śőłťăň :
سفاح طبعا يكفي الواجهه بتاعت اوبو والمعالج الميديا تك جبار بحبه اكتر من السناب دراجوان
ف نظري افخم من الايفون
اوبو جهاز متكامل ويستحق الشراء وسعره أقل ٤٠ الف عن الايفون وبصراحه افضل من الايفون
2026-04-08 22:04:48
0
𝓐𝓱𝓶𝓮𝓭 𝓢𝓾𝓵𝓽𝓪𝓷 :
تصميمه احلى من الايفون👍
2026-04-15 10:47:11
1
Nothing matters :
شبه الايفون يعني ميزه؟ ههههههههههههههه
عشر ايفونات مايقدرون عليه
2026-04-10 04:14:15
1
الـجـو🤴' :
كلمنا على الآيفون ١١
2026-05-25 16:04:50
1
𝘈𝘣𝘥𝘶𝘭𝘳𝘢𝘩𝘮𝘢𝘯 𝘔𝘰𝘩? :
بكام
2026-04-11 20:01:38
1
Voldemort 🏴 :
فلاجشيب اندرويد مش بقتنع غير بالالترا او البيكسل
2026-04-08 23:04:22
1
Aser Mohamed :
هو ايه احسن ايفون اشتريه للتصوير
2026-04-08 23:12:56
1
hanaashawky575 :
بكام
2026-06-11 20:44:53
0
حبه الريحان :
عامل كام
2026-06-19 13:30:52
0
المعلم انور :
هل هل التليفون ده بينطق الاسم بينطق
2026-06-17 19:48:47
0
kemooo0 :
اجيب 16 برو مكس بسعرو
2026-06-24 05:47:24
0
i :
مافي شبه
2026-04-08 18:10:48
0
To see more videos from user @7azemadell, please go to the Tikwm
homepage.