@fatinfadli_: dah ramai puas hati, awak tgk la dah sold berapa 😭 #ubatgigidrritta

fatin
fatin
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 09 April 2026 08:15:06 GMT
1595865
4980
73
333

Music

Download

Comments

noraminahbintisamsul
Noura Amy 87 :
Hari2 gosok x de seputih tu pun. Dah nk hbs satu pun
2026-04-09 15:13:14
66
haliza_1233
Haliza :
alhamdullilah saya penguna ubat Gigi Dr Nita.. terbaik ubat Gigi ni boleh hilang karang Gigi ,putih Dan nafas berbau segar
2026-07-04 13:35:15
1
dayanaa_.hmdan
ʏᴀɴᴀ🗯 :
aku pkai jdi je 😔konsisten!!! bukan seminggu pakai tnggk tkjdi terus kte tkjdi aku dah 3 bulan pakai jadi aje🥰
2026-04-17 09:28:15
12
azierarizqin88
Aziera Rizqin :
product NIE MMG best...rasa bersih gigi
2026-06-26 08:46:10
2
qaseh_2156
🪩 • seh `🪻 :
is that usmile toothpaste?
2026-07-20 23:03:32
0
cikeyfah_
P🅰️H_RB🅰️ 9️⃣7️⃣ :
sy dah oder 2 hari lps , sya kosinsten alhmdulillah karang gigi dah hilang . serius saya xtpu , prduk ni bgus
2026-04-20 02:56:41
1
c4h4y4m4t4ku
SEORANG NUR🧕🏻 :
confirm jadi ke sis
2026-04-09 15:11:36
1
cikna1230
c.naa :
Dah odar
2026-06-11 15:30:03
0
nrules_
Yumi Rissa :
Aku coffee lovers boleh ke ?
2026-07-02 11:59:01
0
black_rose8988
🖤Hitam ManiHhhh🖤 :
sy pkai 2 tiub dh… gg sy dry kcik mmg jnis kuning.. tp ok la nmpk cerah skit dry sblum ny
2026-05-30 03:14:48
0
ryynmz
ryn :
bru pakai 2hari sumpah beza gila gigi bile gosok dgn colgate, lps gosok gigi mesti dk sengih ii dpn cermin sbb puas hati😌
2026-04-18 09:21:30
1
tasha_nyla
Tasha_N🧬🧸 :
saya pakai yg purple kt atas belakang tu jadi 🫢
2026-05-19 03:33:51
0
shuhadazamahsary23
shuhadazamahsary23 :
dh oder,sy bru nk terai
2026-04-20 02:16:21
0
umiefatimahrazak
🧚‍♂️UMIE FATIMAH RAZAK 🧚‍♂️ :
Saya pun pakai ni ..best sangat
2026-05-03 10:21:03
0
faircadv
Nuha Ramli Empire :
btul eh karang gigi hilang? nk pakai sebelum pkai braces ni, kang kne scalling pulak
2026-07-20 05:11:51
0
akmashop_
𝓐𝓴𝓶𝓪 | | :
series pakai konsisten keluar hbis krg gg
2026-04-13 11:10:08
1
wawayeah_
Wawayeah_ :
Ni boleh pkai hari2 ke?
2026-04-10 01:04:28
1
syahzliempireshop
by aisyah.Vibe :
Tak cuba tak tau kan . Kena grab ni😳
2026-04-10 00:48:32
0
nickmuhammmad_197
nickhafiy197 :
dah habis 3 macam dia apa apa perubahan😌😌
2026-04-19 16:18:30
1
datinbella93
Eira Nabila535 :
sis dye berangin x rasa
2026-07-28 23:27:32
0
ceo_wana
ᴡᴀɴᴀ_sʜɪᴢᴀᴋᴜʀᴀ(ɪ❤s) 💍 :
Saya dh pakai 2kali ubat gigi dokter Rita mmang mnjadi,Gigi mkin kuat, putih,Bersih dn gusi pon mkin sihat🥰🥰🥰
2026-08-07 07:34:04
0
raja.sazura
raja sazura :
Klau jenis gigi putih ok lah..mcm saya jenis gigi kuning.. Gosok mcm mn pon x kan putih.. tp gigi saya x pernah rosak dan berlubang..
2026-08-06 14:09:44
0
iamfaryz
Faryz :
dah pakai alhamdulillah gigi saya hilang
2026-08-04 14:57:58
0
milotaburrx
𝑴𝑰𝑳𝑶̂এ :
nnti kalau bukak bracess tak belang ke?
2026-07-12 16:44:32
0
abelshafir
🅰🅑🅴🅛🅻 & 🅷🅤🆂🅑🅰🅝🅳 :
ok nak masuk list 😍
2026-04-10 08:12:28
0
To see more videos from user @fatinfadli_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About