@biologistsblog: Sence alınır mı? Alınmaz mı? Kullananların yorumlarını merak ediyorum 💭 Ben 4 yıldır ipad kullanıyorum. Hem apple pencil 1.nesil hem de pro kullandım. İkisinde de sorunsuz çalıştı bu ince uçlar. Ben çok memnunum. Orjinal ucu kullanmıyorum hiç… Hiçbir reklam ve işbirliği yoktur, kendim aldım✨ #applepencil #ipad #trenyol #paperlike