@dokhtarkabulafg: 🍗 بالِ مرغ مزه‌دار با دوغ و ادویه دو کیلو بالِ مرغ ره با این مواد خوب مزه‌دار کنین: • دو گیلاس دوغ • روغن زیتون به اندازه ضرورت • نمک به اندازه ضرورت • یک قاشق غذاخوری مرچ سرخ (فلفل قرمز تند) 🌶️ • دو قاشق غذاخوری سیر کوبیده • یک قاشق غذاخوری مرچ سیاه (فلفل سیاه) • یک قاشق غذاخوری تخم گشنیز • یک قاشق چایخوری زردچوبه • آبِ دو دانه لیموی کلان 🍋 همه مواد ره با هم مخلوط کنین، بال‌ها ره داخلش بندازین و حداقل ۴ ساعت (بهتر است یک شب) داخل یخچال بمانه. بعد از او می‌تانین: 🔥 در فر 🔥 روی ذغال 🔥 یا در تابه گریل پخته کنین تا خوب برشته و طلایی شوه 😍

dokhtarkabul
dokhtarkabul
Open In TikTok:
Region: DE
Friday 10 April 2026 14:16:37 GMT
122054
3622
165
685

Music

Download

Comments

kh...fff
kh...fff :
حال در افغانستان یک بال شما را ندیدیم که بخوریم دیگر هر چی بال دار است نه بال برایش مانده نه گردن نه پاه و نه دست نمی دانم شما ها که در خارج هستین چی فکر کردین چیزیکه ما مردم میخوریم و نیپوشیم و زندگی می کنیم شما خارجی گک ها اصلا در خواب نمی بینید بیا که شرمپ برایت تهیه کنیم ماهی سالمون بدیمیت خرچنگ اختاپوس مرغ و اینها حال کهنه شده سوشی چطور استیک های گوناگون تاکو و غیره و غیره شما نادیده ماندین ما شکر تا حلق دیده هستیم
2026-04-10 16:17:30
12
nazaneen44
Nazaneen :
نادیده گی نکن حتمآ شما نخوردین ماهم در خانه آماده میکردیم. هم در رستورانت بود بنام چکن ونز
2026-04-14 17:10:15
5
a.sarwary6
A.Sarwary :
حالی بسیار در کابل مروج است. بنام چکن وینگس. مردم سخت علاقه مند است در تمام رستورانت ها پیدا میشه
2026-04-19 05:07:26
5
arezuhaschemie
⚘️⚘️ANGEL⚘️⚘️ :
خو شکر که خارج شما را زندگی داد که بالا مرغ بخورین😂😂
2026-04-11 07:09:03
10
za.achakza
Za achakzai :
این را وینگس میگن فکر کنم
2026-04-10 15:58:00
21
sara500968874
💛☝ 🌙✨ 𝐒𝐚𝐫𝐚 ✨🌙 ♬♪ :
حقدر تعریف کردی وام بال مرغ نادیه یادم امد😂😂😂
2026-04-13 03:59:49
1
nigin_71
nigin_71 :
چقدر تو نادیده بودی بال مرغ کدام. طلا الماس که نبود که نتانستی بخری. ای گپ نزن. شرم هست. بخی که نخوردی. جف گیر نشو. ده مجازی نگو. واقعا چه مردمی. 😅😅😅
2026-04-27 03:37:49
3
nillab.official02
🌒مهتــــاب✨ :
مه زیاد خوش دارم در افغانستان هم بود
2026-04-11 06:49:56
1
faroowalizada2
Harir :
چقدر مردم پاچه گیر داریم حالی گپ خوب نمیزنین چرا گپ مفت و گپ خراب میزنین بخدا شرم هست برتان نوش جانتان زیاد مزه میته کباب بال مرغ🤤
2026-05-12 20:05:33
2
nastarandiary1
NastaranDiary :
خوارک در کجای افغانستان زندگی میکردی در تمام رستورانت های کابل است و قسمیکه در افغانستان پخته می کنند مه اینجا اصلا پیدا نکردم البته در کالفرنیا
2026-05-21 04:37:20
1
sultani435
sultani :
بسیار عالی اماده کردی خواهر گل تشکر ❤️❤️❤️
2026-04-12 13:55:20
0
oswahashimi
Harir Hashimi :
یعنی حتی چکن وینگز نخورده بودی هیچ؟؟
2026-04-11 10:09:35
10
zainabhashime
زینب هاشمیZainabHashine :
دخترایم زیاد خوش دارند همیشه تیار می کنم نوشک جانت خواهر نازم❤️❤️❤️❤️❤️
2026-04-12 00:29:24
0
user9261688310720
محمدداود تاجیک :
کفت بال خیلی خوش مزه است
2026-04-13 01:29:19
0
mur251
Ayat❤️Dukht afghan❤️💚🖤#🇸🇪 :
من هم درست میکنم خیلی خوشمزه میایه امممممم🥰🥰
2026-04-12 11:37:36
0
user32590986103375
Dr 👩‍⚕️ :
همی لحجه شما از کدام ولایت اس زیاد خوبیشک اس
2026-04-28 17:39:24
1
mueezza20
Muezza20 :
مه خو نمخورم
2026-04-27 03:02:02
1
eman.khan1863
Tsarina Suzanne :
مه هم زیاد دوست دارم
2026-04-22 11:44:18
0
makai.ranjbar
Makai Ranjbar :
یادی رستورانت یمی بخیر بسیار خوش بود.
2026-04-10 19:11:40
3
helena13631
helena13631 :
۳۰ سال میشه کباب بال مرغ خوردیم از ایران تا المان هر رقم کباب درست کنیم هتما کباب بال مرغ هم هست ده خانه ما
2026-04-10 20:19:17
1
ffffffffff2070
😍😌😍😌 :
اصلا کیلوی نبود هههههه از بال مرغ میکدی خنده میکدن 😂😂😂😂
2026-04-11 06:54:34
1
www.sofia.khan
Sofia Bahadur :
مه دوست ندارم بال مرغ
2026-04-11 08:22:09
1
bahara.karimi3
barin amiri :
نوش جان خواهرم منم دوست دارم بعضی وقتها درست میکنم خیلی خوش مزه است
2026-04-10 14:25:41
3
awah.sa
🌸Awah🌸 :
ما خو میخوریم و در افغانستان استیم و بسیار خوشمزه اس😋
2026-04-11 04:01:20
1
hosai022
H💞 :
بسیار مزه دار است د افغانستان از رستورانت yummy بهترین بود د هیچ کشوری پیدا نمیشه هتو مزه 🥰🥰
2026-04-10 20:01:45
1
To see more videos from user @dokhtarkabulafg, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About