Bila laa epiphone nk keluar copy signature Jo 😆 teringin woo nk ada 1 lp signature jo.. nk beli gibson x mmpu 😂
2026-04-12 05:54:49
12
Mohd Ridzuan :
Mohon terbitkan semula versi ni….. surrr
2026-04-14 03:55:26
8
Zone14 Football School :
ARRANGEMENT LAGU BAIK GILEEEE!!!🤟🏽🎸
2026-04-13 01:26:11
5
blues7282 :
mau ada scond lead baru cantik sound tu..
2026-04-12 17:20:31
6
Ismail bin Usman :
Joe barbarik🫡
2026-04-12 04:28:59
6
Bro Zookey Ali :
joe branko mmg ada aura dia..GOAT
2026-05-27 14:35:33
7
@yfanah :
Mantap Padu versi ni BARBARIK
2026-04-12 02:48:17
8
yUss :
wow versi baru muziknya
2026-04-12 02:26:01
8
Daim_0674 :
JoBranko sentiasa dgn idea arrangement baru lagu2 ciptaannya. Paduu..!
2026-04-14 23:14:43
7
Zhulifei :
Lain mcm mainan brader Joe kalini.. Veris 2026 ni
2026-07-03 04:46:25
2
jep_ghost :
best la arrangement
2026-04-12 02:49:39
8
Nyäl :
Jahat arrangement nya
2026-04-12 10:48:34
6
alwi1e :
jahat bunyinya guitar
2026-05-14 15:24:36
2
paih_hassan :
padu vokal mus
2026-05-29 15:06:21
2
MaxMason :
harap² joe buat recording untuk version ni, nampak macam rawrr🔥
2026-04-12 05:21:37
7
erwanewan9910 :
abg joe Barbarik ni ada aura petik kn gitar nya..tu yg peminat2 Wings xley nk terima gitaris lain join Wings...tapi gitaris Wings skrng tk kurang hebatnya
2026-05-30 05:37:22
2
Mr_Lapendos :
mmg padu smpai 3/4 kali dok ulanng tgk bro joe lyn goreng guitar tu..lentok hbis barbarik oiiiiii...
2026-04-22 05:19:22
2
Faiz Budak aircond :
Joe branko no 1 💪
2026-04-14 15:42:17
2
𝓚𝓪𝓝𝓓𝓐 _ :
menangis bunyi gibson ni
2026-04-12 11:53:36
4
Frediend Obisali Mapaun :
part solo tu mcm ada terJazz sikit o
2026-04-12 13:24:06
4
jejai :
mantap👍
2026-04-12 15:07:09
2
To see more videos from user @pabloescobarstore19, please go to the Tikwm
homepage.