άλλοι χαλιουνται με το 17 και 18 και εγώ παλεύω να γράψω 10 στα οικονομικά γαμω το μυαλό μου😁
2026-05-06 11:20:11
208
Glouu :
Παμε δυναμικα και μενα ειναι η δευτερη μου χρονια ελπιζω να πετυχω🥺🙏
2026-04-12 09:35:04
207
Rania Aslampantzidou :
Εύχομαι να χτυπήσεις στα τρία πάνω από 95 και στην Έκθεση ενα 90 και να μπεις Κτηνιατρική, το αξίζεις!
Κι ο γιος με την δεύτερη πέρασε Ιατρική, την πρώτη χρονιά την έχασε για λίγα μόρια. Έχεις την αγάπη μου και τη θετική σκέψη μου
2026-04-13 10:09:59
38
. :
το χειςςςς 🫶
2026-04-12 08:55:58
20
whosthisuserrrrrr :
Pou thes??
2026-04-12 09:10:58
7
𝒜𝓃𝑔𝑒𝓁𝒶 :
Χημεία κ βιολογία 🔛🔝
2026-04-12 11:54:19
14
🕸 :
Καλή επιτυχία γκερλ το έχεις! 🫶🏼💗
2026-04-12 12:19:38
4
spyridoula_georgokitsou :
Καλή επιτυχία 🤞🏻
2026-04-12 10:42:10
10
studywithmaria :
ΘΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙΣΣΣΣΣ
2026-04-12 08:54:07
5
Boys and me :
να είσαι γερή και ευτυχισμένη κορίτσι μου στη ζωή σου! καλή επιτυχία σε ότι ονειρεύεσαι!
2026-05-26 14:33:44
2
Iwanna :
τουτοριαλ;
2026-04-12 18:09:20
2
𝑁𝑎𝑛𝑐𝑦 :
Καλή επιτυχία κορίτσι 💞💞
2026-04-29 14:31:17
1
Mariaaa💋 :
Καλή επιτυχίααα❤️❤️
2026-04-12 12:52:31
4
pssss :
καλή επιτυχία να έχεις να γίνει το όνειρο σου πραγματικότητα ❤️
2026-05-03 17:35:22
1
Marianna :
Καλή επιτυχία κουκλάρα μου ! 🥰
2026-04-12 11:31:42
2
._Kourtħs_ :
Καλή τύχη!!!!
2026-04-14 09:10:43
1
girl_in_thetiki :
Καλή επιτυχία🥰❤️
2026-04-19 14:23:03
1
nick :
να σου κάνω μια ερώτηση. Μήπως γνωρίζεις αν η βιολογία του σχολείου θα παίξει ρόλο σε γεωπονικές σχολές ή ιχθυολογια
2026-04-14 17:44:58
0
elsyy :
Ολα θα πάνε τέλεια ❤️
2026-04-12 10:09:18
1
Anastasia⚭ :
και εγω εκεί υπολογίζω οτι έγραψα αλλα δεν την θέλω καθόλου την ιατρική...
2026-06-15 16:51:43
0
🌸 :
Καλή επιτυχία!!!!
2026-04-16 16:49:41
0
tolios🐐⚽ :
Χημεία goated μάθημα, φυσική για τον που...
2026-04-12 13:23:11
10
ilias1970abcd :
Το πιάνεις το 19 20 στη Βιολογια;
2026-06-03 21:24:23
0
To see more videos from user @dimitrapournaraki, please go to the Tikwm
homepage.