@nufar.baqiyah: Upgrade dapur dengan TJean 22L UBaker S1 ✨ Compact, mudah & perfect untuk baking setiap hari! Masak lagi onz & cepat 🔥 #TJeanUBakerS1 #tjeansteamoven #KitchenUpgrade #smartkitchen #easycooking

nufar𓍯𓂃
nufar𓍯𓂃
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 12 April 2026 09:42:54 GMT
22951
297
57
84

Music

Download

Comments

cydaakma
Cydaa Akma :
Kalau ade ni, air fryer ngn microwave dh boleh letgo ke cmne?? Tp microwave boleh reheat guna bekas tupperware tu.. ni pun boleh ke? (Bertnya dgn nada ingin tahu)
2026-04-14 04:49:34
2
havefunfairy
Shopping monster :
Maaf nak tanya. Macam mana nak buat dia keluar t27 tu ya?
2026-06-07 03:28:10
1
ranirani9146
REREN9146 :
tunggu duit ja🥰🥰🥰🥰
2026-05-08 13:09:16
1
cik.saa5
Queen Saa :
idaman betul yang ni😍
2026-05-04 06:28:23
1
shimamid
SHIMAAMID :
Love! Mcm2 boleh buat 😍
2026-04-15 11:05:07
1
sitifatimhhh
𝒇𝒂𝒕𝒊𝒎𝒂𝒉 ♡ :
Bestnyaa macam2 boleh buat 😍
2026-04-15 07:42:35
1
yuyucha.cafe
yuyucha cafe :
Ini ada api atas bawah ke?
2026-04-17 11:16:06
1
shopwithfarrah
Syasya & Syafaa :
Nak upgrade jugak 😩
2026-04-16 03:57:08
1
fairuzaag
fairuzaag :
Tjean ni sumpah best😍
2026-04-14 14:28:56
1
nrizynrhm
izynrhm :
Idaman sgt la tjean ni! Doakan ada rezeki kite🥹
2026-05-01 15:44:58
1
najihahngahii
najihaaa 🧸ྀི :
Wah besttnyaaa 😍 mcm ii boleh buat eh
2026-04-12 14:12:11
1
fatin_khalish24
Mama_khalish24 :
Dalm list naty nk beli nie jgk🥰
2026-04-15 09:22:46
1
sha_ziraaa
🅢🅗🅐🅩🅘🅡🅐 ✿⋆ :
Oven paling canggih 😍
2026-04-12 14:30:40
1
dynaa.ms
𝘿𝙮𝙣𝙖 🐆 :
Function & berbaloi beli ni! My list 😍
2026-04-14 14:00:07
1
adilanahardi_
عادِلا 🇲🇾🇵🇸 :
wah cantik ya semua kejadian💞💞💞
2026-04-12 10:07:20
1
homesdecoadam
HomesdecorAdam :
Puas hati guna ni mcm2 boleh masak
2026-04-13 03:06:05
1
rumarotan1
rumarotan :
Wishlist ni 🥰
2026-04-14 07:33:31
1
starryn1ghtx
starry night 𐐪𐑂 :
Nak upgrade jugak 😭
2026-04-14 03:22:05
1
nurhaizum
NHH🤍✨ :
Bestnye dah ade satu. Wishlist kita jugak ni
2026-04-12 15:26:47
1
fatinndzr
fatinndzr :
Apa beza yang ni dengan lumibake s1 pro? Selain dari saiz?? Pleasee nk tauu
2026-04-19 23:32:13
1
mykamyra0
🖤Rumah Hitam🖤 :
Aduhhhh..fuction sgt ni ..mcm2 bole masak
2026-04-15 10:23:31
1
miss_na91
NA Collections 91 :
wak nk defrost mcm mne ye
2026-05-18 07:32:14
0
nuraqilazizi
Aqila Azizi :
Awakkk ni ada sirim tak?
2026-05-15 06:36:41
0
yusrina060606
Yuih 📍📍 :
boleh self clearing model nie?
2026-06-14 10:26:14
1
xeyanxora
xeyanxora :
Muat steam ikan seekor x 😅
2026-05-05 02:08:26
1
To see more videos from user @nufar.baqiyah, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About