@user261323968: Replying to @imfaheem3

Sheikh analyst jhang 👽
Sheikh analyst jhang 👽
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 12 April 2026 11:23:37 GMT
321801
12780
371
2817

Music

Download

Comments

kawasakih2r143
biker. :
magr es me tu loss e hai sir
2026-04-13 03:33:53
21
usmanhaider_0_2
Usman Haider :
agr kisi ko halal or haram ma confusion ho to wo meri podcast sun skta ha is pr.... i am also trader since 2016☺
2026-05-06 22:56:40
5
ranaahmad803
Rana Ahmad :
laikin sir us ki conditions b to he k aya wo ak ki malkiyat mei he ya nahi ye to ham gold pe numbring pe bet laga rahy he seekh k b spot trading to samjh mei ati he baqi ye sab feature trading he
2026-04-12 12:41:20
13
shahid_pakarmy
Shahid pak army :
binance future trading halal h k nhi please btay
2026-05-26 07:04:22
4
fatummoha4
Qeen fatush :
i want to trade but i hear its harama i stop it plz i don't understand u language plzz help me plzz
2026-06-11 05:06:10
2
sanober390
sanober :
bhai mujhy b sikha hn kasy sikho plz
2026-05-12 10:37:30
13
khadarooferial2
Feri :
I'm beginner. still learning. Alhamdulillah got cleared answer
2026-04-13 08:31:40
6
imfaheem3
. :
Mashaallah thanku brother
2026-04-12 11:36:28
13
zuhu.ff
ZUHU FF :
Kisi ke signal ko follow karna bhai ?
2026-07-25 15:08:47
2
ewjongjso
￴ ￴￴￴￴ ￴￴￴￴￴￴￴￴￴￴￴￴ ￴￴￴￴￴ :
and leverage?
2026-07-19 20:46:21
1
mirarslan22
Mr Arslan :
bilkul zbrdst baat 💯💯👍👍
2026-04-13 05:30:21
6
prince.trader17
prince trader :
yes good sir 100%
2026-04-13 03:58:55
14
user261323968
Sheikh analyst jhang 👽 :
Fx and Crypto classes start
2026-06-04 19:33:20
5
drareejfatimapt
Dr. Areej Fatima :
I'm interested
2026-06-04 08:01:39
2
wsm__khan
Samson_🏴‍☠️ :
Sir G inko btado Quran Mai 2:282 Mai contract trading ko halal kha hy or ye currency note back by gold concept se chalti hy market
2026-04-13 02:08:23
6
abdullahkhanumer1
🔥𝐀𝐊♛𝟒𝟕⚔️🦅 :
Tanks bro 🫵🫀
2026-06-22 06:57:57
1
user261323968
Sheikh analyst jhang 👽 :
only online mentorship
2026-06-04 19:33:14
2
names_by_yousuf
Names-by-Yousuf ✍🏻 :
bhai up & down wali trading halal ha
2026-05-30 19:41:22
3
zubairahmadani
ZUBAIR AHMADANI❤️ :
colour or quotex are haram its juwa crypto is business and halal
2026-05-16 01:51:03
1
mesam.sazda5
mesam sazda :
rama
2026-05-27 13:03:50
1
gamer.ka.veer.aoun.bloch
Love is life :
Bhai kehty ha ky jb tk koi cheze ap ky pas na a jay tb tk baa ni hot I
2026-06-09 05:54:05
1
ehtishamqureshi987
Ehtisham Qureshi :
Bhai baki sab to thek h lekin ye jo forex aur future trading h na ye cfd contract for difference hota h aur yahan per aap jis broker k sath kisi coin per invest karty hain to ye ownership nahi hoti balkhy broker kisi aesy admi k sath humyn attch kardeta h farz karo mai ny 100 dollar buy kiye to jo dosra banda hoga wo 100 dollar sell karaha hoga k price neechy jaye gi iss mai aap k pass owner ship nahi hoti aur na hee koi cureency ka tabadla horaha hota h
2026-06-12 17:30:44
1
tradr.girl
tradr girl📊📉😈 :
bilkul
2026-05-24 18:44:48
1
1file_user
PUBG File User :
Leverage? Swap fee? Binary option?
2026-04-24 09:21:41
4
To see more videos from user @user261323968, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About