@edriromi: MAY 2026 חוזרת הביתה אחרי 5 חודשים וקצת לא בנסיבות הכי משמחות אבל עם הלב הכי שלם . תודה על האנשים שהכרתי בדרך שבזכותם נרקמו החוויות , החוויות שעברתי לבד , הקשות והטובות. שלמדתי שקודם כל אני והוכחתי לעצמי שבשבילי השמים הם לא הגבול, שיש בי כוחות תמיד להפוך את המצב לטוב ולבחור בטוב. שאין כמו ההורים שלי מכל מקום בעולם והאחים שלי והמשפחה שלי. והחברים שלי שנבחרים בפינצטה. 157 ימים, 5 חודשים , 10 מדינות ו5 טיסות ביומיים כדי להגיע הביתה. תודה לכל מי שהיה חלק מהמסע שלי מרחוק ומקרוב לכל אחד מכם יש מקום בלב שלי . מסע שאין לסכם אותו במילים 🇺🇸🇧🇴🇧🇷🇵🇪 אין כמו בבית. 🪬🇮🇱 #טיולגדול