wat moet er getest worden allemaal ze zeggen b12 is goed maar blijf me heel rot voelen
dankjewel
2026-04-18 06:00:35
0
Photina Gerlsma :
artsen weten weinig van b12
2026-04-25 02:02:22
0
Baasc :
Hoeveel b12 mag je dagelijks innemen
2026-04-27 13:06:23
0
Chantal Meijerink-Ja :
mijn mma daalt mooi maar de homocysteine blijft hoog....foliumzuur toevoegen? ik gebruik zuigtabletten vanwege medische redenen ipv injecties
2026-04-12 19:02:43
0
susanne.met.s :
Ik heb altijd een tekort gehad en kreeg injecties. Tijdens Corona gestopt (stom). Daarna moest ik opnieuw testen en vond de arts het goed genoeg. Ik kon wel gewoon pilletjes nemen. De verzekering doet daar moeilijk over zegt de arts. Wil ik verder onderzoek, moet ik naar de B12 kliniek. En dat moet ik zelf betalen, wat ik niet kan. Ik heb neuropathie in mond en gezicht links, nystagmus waar ze geen oorzaak voor kunnen vinden en Menière en PPPD. Ik zeg: schiet mij maar lek
2026-04-12 19:03:33
1
lari72 :
door de injecties, veel onderhuidse ontstekingen in gezicht, dus nu de tabletjes
2026-04-13 12:24:39
1
To see more videos from user @doktersarahterol, please go to the Tikwm
homepage.